Nieuws:

Nu in MSM 244 ACTIEMODEL 2024

Hoofdmenu

Wat maakte vandaag je dag?

Gestart door OlivierV, 02 augustus 2013, 19:26:30 PM

Havoc

Misschien dat ze zo niet van "hollanders*" houden? Ben een keer of 3 in Finland geweest, 5-tal keer Noorwegen en evenveel in Denemarken en nooit iets van gemerkt. Tja, het taaltje is een barriere als je het niet kent maar ik kan niet zeggen dat ze onvriendelijk zijn. Ze zijn niet zo open en direct, dat wel. Misschien als je te direct erop afvliegt dat het misgaat, maar zeker niet mijn ervaring.

* ja, ik bedoel het hier stereotiep. Ik weet dat niet alle nederlanders zo zijn maar dat stereotype heeft het voor de rest op veel plaatsen verkorven.
Met vakantie voor onbepaalde duur.

PietB

Mijn dag werd gemaakt doordat ik als hoogste bieder op eBay uit de bus kwam voor een daar aangeboden Aurduino Mega(compatibel) bordje



Het bod was 10,54 USD dat komt overeen met plm € 8,00.
Het was zeer de moeite waard de veiling uit te zitten en andere biedingen goed in de gaten te houden.

grt Piet.


Kees-Jan

Ik ben geen "Hollander" Johan  ;) gelukkig maar.

Huugooke

Citaat van: Kees-Jan op 26 augustus 2014, 22:31:28 PM
Ik ben geen "Hollander" Johan  ;) gelukkig maar.
Neen, dat zijn personen die vanwege hun arrogant gedrag uit Scandinavië zijn verjaagd! ;D

PietB

Hollanders dat zijn vroeger Schotten geweest, maar omdat ze zo verkwistend waren zijn ze de zee op gejaagd en in Holland uitgekomen.

Huugooke

Er zijn voor beide gevallen uitzonderingen, Piet  ;D

Kees-Jan

Geweldige reacties weer  ;D. Kom je in Leuven je presentje ophalen bij ons baantje Huugooke? Ik reserveer er 1 voor u.

raf

stoppen voor vandaag want ik draai allemaal mooi materiaal naar de kloten
het is zonde van het ruwe materiaal als het niet wil lukken dus morgen nog eens proberen

gr raf
If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.

Chrisrail

#1493
.
http://amsac.be/     
Ho / DC     NMBS - CFL
zelfbouw { bijlange nog niet werkloos }  { Terug naar start ( u ontvangt geen geld }

Havoc

Printje van de backplane is geroute geraakt vandaag. Nu nog de pwm, dan de io print. Die laatste is nog helemaal te ontwerpen, schema en al.
Met vakantie voor onbepaalde duur.

Martin Welberg

Blij da´k geen Hollander ben  ;D

Michael

Volgens mij is hier sprake van een Babylonische spraak verwarring, in België noemt men Nederlanders= Hollanders, maar in Nederland heb je provincie Noord- en Zuid-Holland en volgens Nederlandse begrippen heb je daar dus de Hollanders wonen..snappie?
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

Havoc

Denk niet dat er verwarring is... Zelfs de nederlanders begrijpen wat "hollanders" zijn. :D
Met vakantie voor onbepaalde duur.


Theodekramer

Citaat van: Chrisrail op 27 augustus 2014, 15:20:36 PM
Dat kunnen geen Hollanders geweest zijn...... Onmogelijk  ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D
Moet de eerste verkwistende hollander nog tegenkomen
;)

Hallo allemaal,

dit is mijn eerste bericht op dit mooie forum.
Ik voel mij echter geroepen, om op dit statemant te reageren.

Als rasechte hollander, die nu in het Bourgondische (Nederlandse) Brabant woont, ken ik toch echt wel een verkwistende hollander:

Mijn vrouw.  ;D ;D ;D

Het is zelfs zo erg, dat ze in 2001 geopereerd is aan het gat in haar hand, waar al het geld door verdwijnt.
Het moest aangepast worden aan de Euro. :'( :'(

Dus, lieve zuiderburen, ze bestaan wel degelijk.

Met vriendelijke groeten,

Theo de Kramer