Nieuws:

Nu in MSM 244 BAAN: Boulevard du Fort

Hoofdmenu

Wat maakte vandaag je dag?

Gestart door OlivierV, 02 augustus 2013, 19:26:30 PM

doomslu

luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

janieburton

Citaat van: Havoc op 10 augustus 2014, 17:15:08 PM
Terug achter een echte pc met een echt scherm en een echt toetsenbord! Ongeloofelijk hoe prettig dat werken is vergeleken met ook maar het minste te proberen doen op een tablet. Je heb accenten als je een franse tekst moet typen, je kan een hele webpagina in 1 keer zien zonder 37 keer op en af te scrollen en ze is nog leesbaar ook. Deze post ingeven gaat waarschijnlijk 15x sneller nu dan dat te moeten doen met dat erzats gedoe op het scherm. En het best van al ik zie niet de hele tijd mijn tronie in het scherm :D

Hoe kunnen mensen iets aanvangen met die rommel?

Blijkbaar heeft geen enkele tablet een schermtoetsenbord voor België(men kan kiezen tussen Nederlands voor Nederland QWERTY; of AZERTY voor Frankrijk maar er zijn een paar verschillen met het toetsenbord voor België) met Belgisch punt.
 

raf

een tablet is voor mij een laatste hulp middel om toch online te geraken als ik niet thuis ben.
voor de rest staat het hier stof te wreten

gr raf
If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.

OlivierV

#1443
Citaat van: janieburton op 10 augustus 2014, 18:41:29 PM
Citaat van: Havoc op 10 augustus 2014, 17:15:08 PM
Terug achter een echte pc met een echt scherm en een echt toetsenbord! Ongeloofelijk hoe prettig dat werken is vergeleken met ook maar het minste te proberen doen op een tablet. Je heb accenten als je een franse tekst moet typen, je kan een hele webpagina in 1 keer zien zonder 37 keer op en af te scrollen en ze is nog leesbaar ook. Deze post ingeven gaat waarschijnlijk 15x sneller nu dan dat te moeten doen met dat erzats gedoe op het scherm. En het best van al ik zie niet de hele tijd mijn tronie in het scherm :D

Hoe kunnen mensen iets aanvangen met die rommel?


Mijn iPhone heeft wel een AZERTY toetsenbord voor België hoor, alsook de iPad van mijn mama. Met andere merken heb ik eigenlijk geen ervaring.
Blijkbaar heeft geen enkele tablet een schermtoetsenbord voor België(men kan kiezen tussen Nederlands voor Nederland QWERTY; of AZERTY voor Frankrijk maar er zijn een paar verschillen met het toetsenbord voor België) met Belgisch punt.
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

janieburton

Heb geen ervaring met Ipad en Iphone maar dat toetsenbord was één van de verschillende redenen waarom ik het na 3 weken heb opgegeven met mijn tablet.
 

Stieven76

Dat is toch maar een gewoonte? Ik kan zowel typen op een AZERTY als een QWERTY toetsenbord, al gaat het op het ene sneller dan het andere..

raf

ik kan ook op beide maar tussen een azerty frans en Be is er nog een groot verschil hoor
toetsenbord (wifi)ook geprobeerd op het tablet maar ook geen succes

nee geef mij maar knopjes en een muis komt dan allemaal wel goed

gr raf 
If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.

Havoc

Heeft niets te maken met azerty of qwerty, het is een azerty. Maar als je een accent wil moet je eerst naar een 2-de scherm gaan. Zelfde verhaal voor haakjes (die dus 3 "aanslagen" nodig hebben ipv 1 op een echt toetsenbord).
Met vakantie voor onbepaalde duur.

Huugooke

Citaat van: Havoc op 11 augustus 2014, 12:03:01 PM
Heeft niets te maken met azerty of qwerty, het is een azerty. Maar als je een accent wil moet je eerst naar een 2-de scherm gaan. Zelfde verhaal voor haakjes (die dus 3 "aanslagen" nodig hebben ipv 1 op een echt toetsenbord).
die tablet toetsenborden zijn inderdaad een echte pest als het er om gaat om speciale tekens te vinden en soms ook gewoon leestekens en daarom krijg je soms van die ellenlange zinnen zonder leestekens omdat de schrijver de moeite niet neemt om ze te zoeken maar wat het meest ambetante is is die autocorrectie

conducteur

autocorrectie op ipod staat bij mij uit hoor. Op Ipad en Iphone moet dat toch ook lukken? Android en andere geen ervaring mee.
Rian 2-Rail DCC NMBS TPIII
Grote Modeltreinruilbeurs Blankenberge Pasen 2016
Zaal Forum

dani

dit maakte mijn dag.....



Begonnen aan de verfwerken van de DAX  ST50.  Hij wordt zwart-groen  (thema =  Monster Energy).

OK, het is niet spoor of medel gerelateerd maar ik word er wel even vrolijk van !
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

Chrisrail

#1451
.
http://amsac.be/     
Ho / DC     NMBS - CFL
zelfbouw { bijlange nog niet werkloos }  { Terug naar start ( u ontvangt geen geld }

dani

degene die er mee gaat rijden is uiteindelijk mijn dochter, Chris.....

En het "Monster Energy" thema kwam spontaan toen we naar de blinkend zwarte lak zaten te kijken....  en we aan dat groene embleem van de bekende energy drank dachten.
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

Chrisrail

#1453
.
http://amsac.be/     
Ho / DC     NMBS - CFL
zelfbouw { bijlange nog niet werkloos }  { Terug naar start ( u ontvangt geen geld }

dani

ik heb al 2 monsterkes op de baan , makker, dus geen issue..... 
Goldwing 1500 en Yamaha Fazer 6S, speelgoed genoeg voor de papa.  Nu ishet de beurt aan de volgende generatie om naft te verstoken en fijn stof te maken :-)
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.