Wat maakte vandaag je dag?

Gestart door OlivierV, 02 augustus 2013, 19:26:30 PM

janieburton

Citaat van: doomslu op 03 augustus 2014, 20:44:59 PM
Citaat van: Havoc op 03 augustus 2014, 19:40:42 PM
Citaat van: doomslu
En zij was het niet, wel een leuk stel... Het werd een treintjesdag, afgerond met een bezoekje aan de 'city of Luxemburg' en een leuk Italiaans restaurant

Als ik in Luxemburg city ben rond etenstijd (heel rekbaar begrip) tracht ik een bezoekje aan "Brideler Stuff" mee te pikken. :-)
Niet slecht.
Ik heb 9 jaar in Bridel gewoond.  ;)

Het leven is mooi in Luxemburg, je zou soms vergeten dat het bestaat; men hoort nooit iets over Luxemburg in het nieuws(niet op politiek vlak, crimineel vlak, enz.....) moet blijkbaar een paradijs zijn om er te wonen!
 

mivc057

Ja tot wanneer je er met de administratie te doen heb (autokeuring/homologatie),middeleeuwse toestanden ! :(

Huugooke

Aah Luxemburg! (nostalgische zucht)
In een dorpje zo klein dat het alleen huisnummers had; 's morgens gewekt door schapengebler, de stilte, de natuur...
Maar in de kazematten krijgen ze me niet meer in!

PS: administratie: en hier in België gaat het vlot zeker!

Michael

Dan maar helemaal zwijgen over de ambtelijke molen in NL. PFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF prut.
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

conducteur

Vandaag valt het eerder in het water, maar na 2 jaar eindelijk deze grote held gezien, dat vanop zo'n 20 meter afstand. Ongelooflijk:
http://www.demorgen.be/dm/nl/1011/Concertverslagen/article/detail/1981694/2014/08/06/Neil-Young-Crazy-Horse-Muziek-voor-de-ziel-niet-voor-de-charts.dhtml
Rian 2-Rail DCC NMBS TPIII
Grote Modeltreinruilbeurs Blankenberge Pasen 2016
Zaal Forum

OlivierV

Citaat van: conducteur op 06 augustus 2014, 13:07:04 PM
Vandaag valt het eerder in het water, maar na 2 jaar eindelijk deze grote held gezien, dat vanop zo'n 20 meter afstand. Ongelooflijk:
http://www.demorgen.be/dm/nl/1011/Concertverslagen/article/detail/1981694/2014/08/06/Neil-Young-Crazy-Horse-Muziek-voor-de-ziel-niet-voor-de-charts.dhtml
Ook al live aan het werk gezien, wel niet van zo dicht, maar toch zeker de moeite!

Ik was trouwens zondag aanwezig op de Lokerse. Motörhead van lekker dichtbij gezien, samen met nog vele andere van dichtbij, van Dimmu Borgir zijn we wel eventjes gaan lopen omdat het toch niet echt ons ding was.
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

OlivierV

Mijn kamer heeft in jaren niet meer zo proper gelegen als ze nu ligt, ze is namelijk eens opgeruimd geraakt... . Volgend werkje is alle computerspullen eens opruimen, maar dat zal allicht voor na de herexamens zijn.
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

TBCédric

Eindelijk mijn fietsjes gevonden! Nu kan ik de laatste hand leggen aan de gelijkvloers en de gevels vastlijmen.
Treinbestuurder bij de Nationale Maatschappij der Belgische Spoorwegen.

OlivierV

Er is er sinds gisteren eentje terug van reis! :)
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

Metpetergaathetbeter

Citaat van: OlivierV op 09 augustus 2014, 22:26:44 PM
Er is er sinds gisteren eentje terug van reis! :)
ik had zoiets al in de mot gisteravond !  :-\ ;D

Groeten Peter ;)

OlivierV

Citaat van: Metpetergaathetbeter op 09 augustus 2014, 22:53:56 PM
Citaat van: OlivierV op 09 augustus 2014, 22:26:44 PM
Er is er sinds gisteren eentje terug van reis! :)
ik had zoiets al in de mot gisteravond !  :-\ ;D

Groeten Peter ;)

Wel, aanvankelijk dacht ik dat ze pas om 21u zouden landen (en dan zou ik nog wel naar Gent gegaan zijn hoor), maar blijkbaar waren ze al om 17u30 geland en rond 20u30 thuis. 'k Kreeg dan nog onder mijn voeten omdat ik eerst met mijn konijn naar de dierenarts moet (gezwel vol etter in haar oor door een beet van een ander konijn).

Dus ietsje later dan voorzien ben ik daar dan nog binnen gevallen om mekaars dag te maken zeker?  :D
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

Metpetergaathetbeter

Citaat van: OlivierV op 09 augustus 2014, 23:26:46 PM


Dus ietsje later dan voorzien ben ik daar dan nog binnen gevallen om mekaars dag te maken zeker?  :D
je hebt zo van die dagen dat het allemaal mee zit of dagen dat het allemaal tegenzit, ik vraag mij af wat voor dag je vriendin gisteren had ?  ;D
Groeten Peter ;)

OlivierV

Citaat van: Metpetergaathetbeter op 09 augustus 2014, 23:38:56 PM
Citaat van: OlivierV op 09 augustus 2014, 23:26:46 PM


Dus ietsje later dan voorzien ben ik daar dan nog binnen gevallen om mekaars dag te maken zeker?  :D
je hebt zo van die dagen dat het allemaal mee zit of dagen dat het allemaal tegenzit, ik vraag mij af wat voor dag je vriendin gisteren had ?  ;D
Groeten Peter ;)
Plaaggeest. ;)
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

Metpetergaathetbeter


Havoc

Terug achter een echte pc met een echt scherm en een echt toetsenbord! Ongeloofelijk hoe prettig dat werken is vergeleken met ook maar het minste te proberen doen op een tablet. Je heb accenten als je een franse tekst moet typen, je kan een hele webpagina in 1 keer zien zonder 37 keer op en af te scrollen en ze is nog leesbaar ook. Deze post ingeven gaat waarschijnlijk 15x sneller nu dan dat te moeten doen met dat erzats gedoe op het scherm. En het best van al ik zie niet de hele tijd mijn tronie in het scherm :D

Hoe kunnen mensen iets aanvangen met die rommel?
Met vakantie voor onbepaalde duur.