Wat maakte vandaag je dag?

Gestart door OlivierV, 02 augustus 2013, 19:26:30 PM

OlivierV

#1215
Citaat van: Paulogic op 01 juli 2014, 08:18:23 AM
He Rian... puike prestatie !

En Olivier... Waar een wil is, is een treinbaan (euh... weg)
Uw klasmakker Gaetan heeft het blijkbaar niet zo denderend gedaan... Ik zal hem eens moeten herKicken (met nadruk op Kick in the A..)
want hij denkt aan stoppen en gaan werken.
///////////

- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

Stieven76

Citaat van: OlivierV op 01 juli 2014, 11:49:03 AM
't Enige wat ik niet zo zie zitten zijn programmeren 1 maar dan vooral 2, achja, genoeg oefenen in de vakantie is de boodschap. Deze zijn ook belangrijke vakken omdat die doorlopen in de volgende jaren.

Veel oefenen thuis en eventueel een simpel programma maken voor jezelf. Verzin iets en maak het, leer je heel veel van :)
Zelfde met queries, veel oefenen en proberen. Ik had vooral wat last met de joins, maar eenmaal je ermee weg bent vlieg je er door.  ;D

Havoc

#1217
"e]...
CCNA2 wonder bij wonder geslaagd, want dat was echt geen kattenpis....
CCNA1 moet ik enkel het labogedeelte herdoen wat niet veel voorstelt....
Labo windows is ook eentje dat ik moet herdoen maar wel zie zitten, een beetje belachelijk,....
wel vreemd dat ik dan voor het individueel labo van CSS3 icm HTML een mooie 7/10 scoor en voor dat makkelijke labo van HTML slechts een 4/10[/quote]

Zou het kunnen dat jij denkt dat het gemakkelijk is, maar dat het dat eigenlijk niet is? Indruk is precies dat je alle "gemakkelijke" vakken moet overdoen terwijl de moeilijke vakken "verrassend" goede resultaten scoorden. Misschien omdat je dacht dat die vakken moeilijker waren beter ervoor gestudeerd en die waarvan je dacht dat ze gemakkelijk waren onderschat?"
Met vakantie voor onbepaalde duur.

rgp

Hallo,

Johan, ik hoop dat die moeilijke vakken "verRassend" goed gingen en niet "verassend". ;)

Want anders ligt daar een boel kolengruis

Roland

Havoc

Tja, gebuisd voor nederlands? :D klopt, verrassend met 2 er-ren. (dat is waarschijnlijk ook fout) Ik zal het verbeteren.
Met vakantie voor onbepaalde duur.

OlivierV

Citaat van: Stieven76 op 01 juli 2014, 11:58:36 AM
Citaat van: OlivierV op 01 juli 2014, 11:49:03 AM
't Enige wat ik niet zo zie zitten zijn programmeren 1 maar dan vooral 2, achja, genoeg oefenen in de vakantie is de boodschap. Deze zijn ook belangrijke vakken omdat die doorlopen in de volgende jaren.

Veel oefenen thuis en eventueel een simpel programma maken voor jezelf. Verzin iets en maak het, leer je heel veel van :)
Zelfde met queries, veel oefenen en proberen. Ik had vooral wat last met de joins, maar eenmaal je ermee weg bent vlieg je er door.  ;D
Wel dat denk ik ook. Al doende leert men.

@aan de rest, iedere keer dat ik hier iets neerschrijf over mijn punten krijg ik hier een commentaar van jewelste, 't zal dan ook de laatste keer zijn dat ik er nog iets over neerschrijf...
Sommige vakken zijn inderdaad aan de gemakkelijkere kant en daarom zal ik die al eerder eens onderschatten ja.
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

Rangeerduivel

Citaat van: OlivierV op 01 juli 2014, 13:31:03 PM
iedere keer dat ik hier iets neerschrijf over mijn punten krijg ik hier een commentaar van jewelste, 't zal dan ook de laatste keer zijn dat ik er nog iets over neerschrijf...
[/quote]

Of misschien iets vaker schrijven,tot ze het moe worden... :D :D

;)

doomslu

Laat je niet doen, Olivier!  ;)
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Metpetergaathetbeter

of even denken en dan schrijven zou ook een mogelijkheid kunnen zijn, Olivier, je vraagt er soms zelf om !

Groeten Peter ;)

PeterC

Rian, Olivier,

Proficiat!

@Olivier: als ik met mijn beperkte programmeerervaring wat hulp kan bieden, laat maar weten!  SQL met (complexe) joins lukt ook nog wel  ;)

Groetjes, Peter


Havoc

Eindelijk na een dikke week en met de hulp van een goed forum door alle inconsistenties van mijn laptop geraakt. Hij is nu begonnen aan de update. No 435 updates te compileren... Gelukkig dat die rustig verder doet terwijl ik slaap.
Met vakantie voor onbepaalde duur.

modelbaanHO

Net terug van Leuven van de proclamatie van de oudste dochter: geslaagd met onderscheiding Master in de ingenieurswetenschappen als burgerlijk ingenieur - architect.
Daar ben ik trots op !
En wat gaat ze nu doen... verder studeren.
Luc.
2R DC, analoog DB tp 3&4 - 2R DC Digitaal (Minibaantje Das Depot / HGK) - Verzamelaar Belgische modellen. Lid MTD.
http://www.modelbaanho.be

ERVIN

Wow Luc , je mag terecht héél trots zijn op je dochter.  ;)

Metpetergaathetbeter

Luc,

proficiat en nu maar hopen dat ze ook op geen eindredacteur van een hobbyblad valt !  :-\ ::) :( ;D

Groeten Peter ;)

conducteur

Laatste dag van de eerste week terug vakantiejob, ben blij dat ik na maanden onzekerheid toch plots telefoon kreeg dat ik toch opnieuw mocht starten. (al is het in een "light" uitvoering).
Rian 2-Rail DCC NMBS TPIII
Grote Modeltreinruilbeurs Blankenberge Pasen 2016
Zaal Forum