Nieuws:

Nu in MSM 244 TEST: B-MODELS NMBS reeks 51

Hoofdmenu

Wat maakte vandaag je dag?

Gestart door OlivierV, 02 augustus 2013, 19:26:30 PM

Huugooke

centen teruggetrokken van de energieleverancier! Lokje van kopen of bijhouden voor een strenge winter?

Huugooke

en dat er nu toch precies iets gaat groeien in die plannen van die verzamel-cd!
Ik hoop het nog mee te maken!

OlivierV

Straks potjesmarkt dag 4, sjongejonge...
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

Metpetergaathetbeter

Citaat van: OlivierV op 23 juni 2014, 11:41:43 AM
potjesmarkt
nog een geluk dat jij een vriendin hebt, anders zou ik al ongerust worden, hoewel zekerheden bestaan niet meer ! :-\ ;D
Groeten Peter ;)

Martin Welberg

Dat het weer een gewone werkdag is  :P ;D

Opa-Bullcat

Hopla precies een maand nadat de bouw begonnen is, zit het trap gat in de vloer, en in het plafond, zo kan de trappen meneer de zaak even komen opmeten en dan de vaste trap erin, uiteraard ga ik vanmiddag even wat foto's schieten van de ruimte zelf :)

eerst klein gat,


en dan het trapgat.


Ik kan haast niet wachten op alles.




Huugooke

Vandaag dag van de mantelzorger!

Dirkh

Dagje naar zee met de trein, even gaan uitwaaien op de dijk in Oostende, lekker visje gegeten en na een wandeling terug naar huis.

Havoc

Op het werk eens mijn gedacht gezegd. Denk dat de overburen het nu ook weten...
Met vakantie voor onbepaalde duur.

Metpetergaathetbeter

en nu Johan hopen dat het iets helpt !
Groeten Peter ;)

PS werk je daar nu nog steeds ? :-\ ;)

doomslu

luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Havoc

Helpen? Neen jong, helpen gaat dat niet doen. Die mannen zijn zo stevig een put aan het graven om toch maar in de jaren '70 te blijven dat ze het daar beneden niet horen. Voorbeeldje, als ik emails met informatie van de leveranciers wil bijhouden, dan moet ik die maar afprinten als pdf. Het is niet mogelijk om emails te bewaren en meer dan 300MB kan echt niet. Als je dan zegt dat de email server wel degelijk imap en pop3 toegang kan geven dan weten ze niet waarover je het hebt. Klojo's.

Steeds? Ik werk er nog geen 3 jaar! Maar tot het einde van het jaar zal het niet meer duren hoop ik. Langs de andere kant heb ik ook financiële verplichtingen, dus er moet toch wel brood op de plank blijven komen. Moet ik nog jong en idealitisch zijn had ik vandaag er ene nen trap onder zijn zitvlak gegeven. Moest ik bij mijn pensioen zijn zou ik zoals een vorige collega er mij geen bal van aantrekken en ze het leven zuur maken. Maar nog 20 jaar houd ik dat daar echt niet uit.

De moraal: langs de andere kant is je zo laten gaan eigenlijk geen goed idee. Je weet nooit wie je binnen 10-15 jaar nog tegenkomt en nodig hebt. Bruggen opblazen is allemaal goed en wel maar je moet verdorie heel goed zeker zijn dat je ze niet meer nodig hebt. Uit eigen ervaring... toen ik bij mijn 2-de werkgever begon en naar de eerste meeting met een klant moest (grote en belangrijke klant) was het even schrikken toen de promotor van mijn eindwerk binnenstapte en langs de andere kant van de tafel ging zitten. De productmanager die mee was schrok serieus toen we elkaar zo direct aanspraken met de voornaam en over vroeger begonnen. Hij heeft er zich direct van verzekerd dat we wel op goede voet uit elkaar gegaan waren nog voor hij met de meeting wou beginnen. Ik ben er zeker van dat had dat niet het geval geweest een collega het project had overgenomen.

Luc: ik kom zelfs hier nog :D
Met vakantie voor onbepaalde duur.

TBCédric

A-attestje binnen dus hup naar het 5de jaar Informatica-beheer en in de zomer naar de club.
Treinbestuurder bij de Nationale Maatschappij der Belgische Spoorwegen.

ACFI


doomslu

luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *