Nieuws:

Nu in MSM 244 REPORTAGE: De Nederlandse Modelspoordagen * A4 Dioramawedstrijd * Virtuele Messe 2024

Hoofdmenu

Wat maakte vandaag je dag?

Gestart door OlivierV, 02 augustus 2013, 19:26:30 PM

Stieven76

Eindelijk alles opgeruimd van de babyborrel gisteren. Zaal gekuist en cadeautjes uitgepakt  ;D ;D
Zeer geslaagde dag!

OlivierV

Uitstekend goed geleerd vandaag (half 11 tot ongeveer 23u en wat pauzes voor te knabbelen en trampolinespringen enzo), morgen meer van dat en vrijdag hopelijk mijn examen processorarchitectuur uithalen.
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

raf

het is raar maar tegenwoordig vliegen der veel van dit soort vogeltjes rond hier



maar om dat in model na te maken ????? das iets voor jean mijn gedacht

gr raf
If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.

dani

iets heel simpel en eenvoudig...  dat dan ook nog es niks kost maar wel indruk maakt....

Een (virtueel) schouderklopje van de  CIO   (Chief Information Officer), onze "Big Kahuna" in de "steets".
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

PietB

Dat zijn de leuke dingen die het doen Dani.
Je kunt daar weer een hele tijd op teren.

Er zijn niet veel managers die weten dat mensen zoiets op prijs stellen.

grt Piet.

Metpetergaathetbeter

Citaat van: OlivierV op 11 juni 2014, 23:55:25 PM
enzo


ik wist niet dat je in de muziekscene terecht gekomen waart, collega geworden van die andere jongens?groep Get Ready ?  ;)

Groeten Peter ;)

OlivierV

#1146
Citaat van: Metpetergaathetbeter op 12 juni 2014, 15:56:58 PM
Citaat van: OlivierV op 11 juni 2014, 23:55:25 PM
enzo


ik wist niet dat je in de muziekscene terecht gekomen waart, collega geworden van die andere jongens?groep Get Ready ?  ;)

Groeten Peter ;)
Geen idee Peter, mijn boysbandkennis rijkt niet verder dan Get Ready en die 4 "janetjes" van One Direction ...

edit: 10/20 voor processorarchitectuur, erdoor is erdoor.  :D
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

SuSke

Citaat van: OlivierV op 13 juni 2014, 08:02:41 AM
...

edit: 10/20 voor processorarchitectuur, erdoor is erdoor.  :D

Gelukkig dat ze het systeem dus veranderd hebben. In mijn tijd had je nu dus een 2de zit aan uw broek want geen 12/20.
Dus eigenlijk "met de hakken over de sloot" :)

Maar ja, it makes your day
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

OlivierV

Citaat van: SuSke op 13 juni 2014, 11:52:19 AM
Citaat van: OlivierV op 13 juni 2014, 08:02:41 AM
...

edit: 10/20 voor processorarchitectuur, erdoor is erdoor.  :D

Gelukkig dat ze het systeem dus veranderd hebben. In mijn tijd had je nu dus een 2de zit aan uw broek want geen 12/20.
Dus eigenlijk "met de hakken over de sloot" :)

Maar ja, it makes your day

Voor CCNA moet je nog altijd 60% halen.

Bij processorarchitectuur werden er door de pc 30 vragen uit een pool van misschien 100-150 vragen gehaald, als je heel veel geluk zou hebben had je allemaal makkelijke, maar het is niet altijd zo. ;)
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

rgp

Suske,

ge zijt ook van den ouden tijd (tiens ik ook)

Enkel geslaagd als je voor ieder vak 12/20 had (deliberaties konden voor één of twee vakken waar je minstens 10 had); in totaal 12/20.

Vrijstellingen voor 2de zit als je voor een vak 14/20 had, anders alles herdoen.

Vandaag kunt ge met 10/20 voor een vak drie jaar verder.

De resultaten zie je dan bij aanwervingen :(

Roland

Doornroosje

Oei, dan ben ik ook al van 'den ouden tijd'. Bij mij was het hetzelfde systeem.
En het klopt ook wel dat de kwaliteit van ons onderwijs hard achteruit is gegaan de laatste jaren. Een doornee ingenieur van nu is net zoveel waard als een A2 van vroeger. Alles in het onderwijs is voorgekauwd, zelf nadenken zit er niet meer bij. Creatieve oplossingen bedenken? Vergeet het maar. Afin, genoeg gezaagd, ik ga wat van de zon genieten.

SuSke

Citaat van: rgp op 13 juni 2014, 12:51:56 PM
Suske,

ge zijt ook van den ouden tijd (tiens ik ook) ....

Ge moet dat er niet zo inpeperen Ronald ;)

Citaat van: Doornroosje op 13 juni 2014, 13:40:48 PM
Oei, dan ben ik ook al van 'den ouden tijd'. Bij mij was het hetzelfde systeem.
En het klopt ook wel dat de kwaliteit van ons onderwijs hard achteruit is gegaan de laatste jaren. Een doornee ingenieur van nu is net zoveel waard als een A2 van vroeger. Alles in het onderwijs is voorgekauwd, zelf nadenken zit er niet meer bij. Creatieve oplossingen bedenken? Vergeet het maar. Afin, genoeg gezaagd, ik ga wat van de zon genieten.

zelfde "spijtige" ervaringen

en eensluidende remedie toepassend :) :)
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Havoc

Tiens, ik dacht dat het in mijn tijd 12/20 voor vrijstelling 2-de zit en 14/20 voor vrijsteling bisjaar. Moest wel voor alle vakken erdoor zijn en globaal 60% halen om erdoor te zijn dacht ik. Te lang geleden...
Met vakantie voor onbepaalde duur.

Havoc

Citeeren eensluidende remedie toepassend

Revolutie?
Met vakantie voor onbepaalde duur.

SuSke

Citaat van: Havoc op 13 juni 2014, 13:59:49 PM
Citeeren eensluidende remedie toepassend

Revolutie?

Van de zon willen gaan genieten ...
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.