Nieuws:

Nu in MSM 244 BAAN: Boulevard du Fort

Hoofdmenu

Wat maakte vandaag je dag?

Gestart door OlivierV, 02 augustus 2013, 19:26:30 PM

raf

dikke shit

de pendel functie werkt niet meer
om de een of andere reden wil het bordje onder de baan niet meer werken
als ik de componenten in een test bord prik werkt alles naar behoren maar het bordje onder de baan werkt dus niet
de timers lopen wel maar de detectie van de stop plaatsen werken niet meer
de treinen stoppen dus niet op de stop stroken
de flits werkt nog weer wel dus de processor loopt
het gaat een nieuw bordje worden mijn gedacht en dan hopen dat het niet meer defect geraakt
alles is gescheiden dus het zou niet fout mogen gaan
3 opto's voor de detectie en de flits en twee relais voor de sturing van de trein

nu beentjes onder tafel en bikken en dan vanavond kijken wat er aan het bordje verkeerd is

gr raf
If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.

Rangeerduivel

Citaat van: Metpetergaathetbeter op 06 juni 2014, 11:51:14 AM
net als in het normale leven maak ik amper lawaai in mijn slaap !  Mijn vrouw zegt altijd da tze het toch getroffen heeft een man uit een miljoen !  :-\ ;)
Groeten Peter ;)

Die andere 999.999 is ze waarschijnlijk nooit tegengekomen,ocharme! :D

;)

dani

Citaat van: raf op 06 juni 2014, 12:16:49 PM
dikke shit
... en dat maakte vandaag je dag ?  "Rare jongens die Romeinen...."

Citaat van: raf op 06 juni 2014, 12:16:49 PM
nu beentjes onder tafel en bikken en dan vanavond kijken wat er aan het bordje verkeerd is
Dat kan helpen ja..



Wat maakt nu mijn dag ?   Mijn  "work from home" lunch.    Angus beef,  dunne lende,   bleu chaud, verse donkere champignongs, witloof, snoeptomaatjes en een beetje verse aardappelsalade.    Om Nom Nom Nom
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

doomslu

Citaat van: dani op 06 juni 2014, 12:49:18 PM
Citaat van: raf op 06 juni 2014, 12:16:49 PM
dikke shit
... en dat maakte vandaag je dag ?  "Rare jongens die Romeinen...."

Ik vind het ook vreemd staan in dit draadje.  :D

Wat maakte mijn dag? Hij is nog niet voorbij hé, maar ik heb het lange weekend nog met een halve dag verlengd en had bovendien het geluk dat ik vandaag met het autootje van de vrouw naar het werk was. Op de terugweg deze middag dakje open en eens goed gas geven dat het ding lekker gromt...  ;)
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Rangeerduivel

#1099
Citaat van: doomslu op 06 juni 2014, 15:05:51 PM


Wat maakte mijn dag? Hij is nog niet voorbij hé, maar ik heb het lange weekend nog met een halve dag verlengd en had bovendien het geluk dat ik vandaag met de vrouw naar het werk was. Op de terugweg deze middag eens goed gas geven dat het ding lekker gromt...  ;)

Luc,Luc,Luc,en dat op jouw leeftijd!  :D :D :D

;)

Peter

CiteerNet bericht gekregen dat er een prachtige bouwset voor een Belgisch modelletje inklusief decals onderweg is.
Als we terug zijn uit verlof volgen de foto's van de set en het bouwverslag. Tot dan......geduld hebben aub.


Pakje in aangekomen. Mooi, mooi, mooi,

Een tipje van de sluier oplichten: het word in twee-kleuren groen gespoten ;) ;)
Met vriendelijke groeten
Peter

doomslu

@ Peter: ik heb zo'n idee...  ;)

@ Rudy: je bent nooit te oud om gek te doen! (Zegt mijn vrouw, en ze weet altijd alles beter.)
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Dirkh

BBQ bovengehaald en een poets beurtje gegeven, parasol gezet, groentjes klaar gemaakt, de nodige dranken fris gezet, alles staat klaar voor het eerste bbq feestje. :)

raf

Wat je dag maakt hoeft niet altijd positief te zijn mijn gedacht

Daar straks wilde een Ferrari me voor bij steken langs rechts en mijn oud fordje heeft dat belet.
Want net als ik stond hij in de file. Lol


If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.

doomslu

'Wat maakt je dag' is positief bedoeld.
Anders zou je zeggen 'wat vergalde mijn dag'!  ;)
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

dani

De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

Metpetergaathetbeter


dani

zo'n topic hebben we nog ni


Maar... we wijken af
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

Stieven76

Hier volop bezig met de voorbereidingen voor de babyborrel van zondag.. zal blij zijn dat het allemaal achter de rug is. Terug een beetje meer rust dan  ;D

De kleine smd ledjes die ik besteld had zijn van de week ook toegekomen, dus ga ik eens proberen om Olivier zijn led kunsten na te doen..

Metpetergaathetbeter

Citaat van: Stieven76 op 06 juni 2014, 17:35:46 PM
Hier volop bezig met de voorbereidingen voor de babyborrel van zondag.. zal blij zijn dat het allemaal achter de rug is. Terug een beetje meer rust dan  ;D


wij kunnen zondag natuurlijk ook nog een beetje komen helpen ..... ::)
Groeten Peter ;)