Nieuws:

Nu in MSM 244 ACTIEMODEL 2024

Hoofdmenu

Wat maakte vandaag je dag?

Gestart door OlivierV, 02 augustus 2013, 19:26:30 PM

Chrisrail

#825
.
http://amsac.be/     
Ho / DC     NMBS - CFL
zelfbouw { bijlange nog niet werkloos }  { Terug naar start ( u ontvangt geen geld }

dani

De nieuwste editie van MSM  in de brievenbus !!!!

Dankzij een goeie vriend en zijn dochter heb ik een abonnement op MSM gekregen voor m'n verjaardag en hoef ik dus niet meer naar de krantenwinkel voor losse nummers.   Whoot-Whoot !!
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

janieburton

Citaat van: dani op 27 maart 2014, 12:17:42 PM
De nieuwste editie van MSM  in de brievenbus !!!!

Dankzij een goeie vriend en zijn dochter heb ik een abonnement op MSM gekregen voor m'n verjaardag en hoef ik dus niet meer naar de krantenwinkel voor losse nummers.   Whoot-Whoot !!

Das een mooi cadeau van die vriend en zijn dochter!
 

OlivierV

2/3e van de familie-uitbreiding zit er al op.
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

dani

De eerste bbq van 2014 aan het klaar zettzn en dat op 30 maart, stel je voor.... Dat gaat smaken zie !
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

MickeyMouse

Citaat van: dani op 30 maart 2014, 12:17:23 PM
De eerste bbq van 2014 aan het klaar zettzn en dat op 30 maart, stel je voor.... Dat gaat smaken zie !
Waar moeten we zijn? ;D ;D ;D

Geert

dani

In uwen hof hee Geert, binnen rookt dat te veel :-)
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

MickeyMouse

Citaat van: dani op 30 maart 2014, 13:27:07 PM
In uwen hof hee Geert, binnen rookt dat te veel :-)
;D ;D ;D ;D Laat het smaken!!

Havoc

Citeerbinnen rookt dat te veel :-)

Bah neen, heb dat op het werk vroeger nog een paar keer gedaan in de keuken. Vensters open, bbq op de kooplaat en hop.
Met vakantie voor onbepaalde duur.

Chrisrail

#834
.
http://amsac.be/     
Ho / DC     NMBS - CFL
zelfbouw { bijlange nog niet werkloos }  { Terug naar start ( u ontvangt geen geld }

Metpetergaathetbeter

Citaat van: Chrisrail op 30 maart 2014, 21:10:31 PM


Idioot, heb je dan niets anders in huis om je vriendin op te laten gaan zitten? :-X :-X :-X



nee, Chris je hebt het niet begrepen wat O. wou zeggen dat het voorspel net af gelopen was !  ;D ;)
Groeten Peter(dit is wel mijn naam geen familieband  ;D ) ;)

Metpetergaathetbeter

Citaat van: Chrisrail op 30 maart 2014, 21:10:31 PM
Citaat van: OlivierV op 30 maart 2014, 12:10:02 PM
2/3e van de familie-uitbreiding zit er al op.   ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D  man ..man ... man miserie !

Idioot, heb je dan niets anders in huis om je vriendin op te laten gaan zitten? :-X :-X :-X

;)

Chrisrail

#837
.
http://amsac.be/     
Ho / DC     NMBS - CFL
zelfbouw { bijlange nog niet werkloos }  { Terug naar start ( u ontvangt geen geld }

bellejt

zaterdag was het leuk omdat ik de nieuwe Marklin kon afhalen : NMBS 96.Was heel verrast door de prijs : 257,90 euro ipv de door M aangekondigde 339 euro.Hoef mij dus niets aan te trekken van hun nieuwe prijzenpolitiek zoals de winkelier aan mij verkondigde.Ook een schitterend model kwa geluid.

OlivierV

Citaat van: Chrisrail op 30 maart 2014, 21:24:21 PM
Citaat van: Metpetergaathetbeter op 30 maart 2014, 21:16:55 PM
Citaat van: Chrisrail op 30 maart 2014, 21:10:31 PM
Citaat van: OlivierV op 30 maart 2014, 12:10:02 PM
2/3e van de familie-uitbreiding zit er al op.   ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D  man ..man ... man miserie !

Idioot, heb je dan niets anders in huis om je vriendin op te laten gaan zitten? :-X :-X :-X

;)

Of heeft 2/3 van de familie al op zijn vr...... gezeten?  :-X :-X :-X :-X :-X :-X :-X :-X :-X    I have to shut my big mouth
Indien ja, dat zou pas miserie zijn ;)
Hahahaha, neen hoor, mijn 2e oudste nicht is een maand geleden bevallen van haar vierde zoontje, een nichtje van mijn mama diet iets ouder is dan mij is bevallen van haar eerste dochtertje en mijn 3e oudste nicht bevalt binnenkort van haar eerste dochtertje. ;)

Altijd verkeerd denken jullie 2. ;)

Groet,
Olivier
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan