Nieuws:

Nu in MSM 244 BAAN: Boulevard du Fort

Hoofdmenu

Wat maakte vandaag je dag?

Gestart door OlivierV, 02 augustus 2013, 19:26:30 PM

raf

Hallo

vandaag een grote plaat depron gekregen .

Daar ga ik de voetpaden uit maken die langs het station lopen.
Dus ikke weer blij
If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.

dani

Winterprojectje staat thuis, de Honda MB5, wat een brok nostalgie !
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

conducteur

Vanmorgen nog een examen en ean tijd voor leuke dingen...
Rian 2-Rail DCC NMBS TPIII
Grote Modeltreinruilbeurs Blankenberge Pasen 2016
Zaal Forum

OlivierV

Gisterenochtend laatste examen!

Snel mijn cursussen voor 't 2e semester bestellen en misschien nog snel deze week voor 1 overnachting naar Winterberg met wat kameraden van de klas om wat te gaan snowboarden.

Heuj!
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

just4fun

Ik zit in de zon op m'n terras (met een warme chocomelk en een dikke trui).
Paul

SuSke

Na lang wachten en dank zij de interventies van Luc en Kristof (VB) is hij eindelijk op zijn bestemming aangekomen - de MSM loc 5523  8)  :P
Vanavond uitpakken en bewonderen.  :)  ;)  :D  ;D
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

dani

het was niet vandaag, maar gisteren....    wat maakte mijn dag ?    Het feit dat (op 3 of 4 stuks na)  ALLE  wagonnen en Lokomotieven nu netjes in mijn database opgeslagen zitten, met van allemaal een mooie foto  in het mini diorama, allemaal ongeveer op dezelfde plaats en met zelfde achtergrond.   

Het is een flink karwei geweest, maar ze hebben nu allemaal hun plekje in het grote treinenbestand.    Volgende stap:  de gebouwen en andere scenery inventariseren.
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

raf

hallo
Dat na dagen klooien het programma nog steeds niet wil werken
de losse blokken werken allemaal maar ik heb maar 50 regels te programmeren in proton
in amicus 18 kan ik programmeren wat ik wil maar dan kent het test programma deze pic weer niet
dus een negatieve wat maakt je dan vandaag en das dus ook s**t

gr raf die aan het sparen is om proton te kopen
If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.

janieburton

Citaat van: dani op 10 februari 2014, 10:51:24 AM
het was niet vandaag, maar gisteren....    wat maakte mijn dag ?    Het feit dat (op 3 of 4 stuks na)  ALLE  wagonnen en Lokomotieven nu netjes in mijn database opgeslagen zitten, met van allemaal een mooie foto  in het mini diorama, allemaal ongeveer op dezelfde plaats en met zelfde achtergrond.   

Het is een flink karwei geweest, maar ze hebben nu allemaal hun plekje in het grote treinenbestand.    Volgende stap:  de gebouwen en andere scenery inventariseren.

Is dat een zelf gemaakt programma of een aangekocht?
 

dani

@Janie : dat is zelf gemaakt in MS Access, ik vind dat vrij aangenaam om mee te werken.
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

janieburton

Citaat van: dani op 10 februari 2014, 22:54:21 PM
@Janie : dat is zelf gemaakt in MS Access, ik vind dat vrij aangenaam om mee te werken.

Ik wou dat ik daar ook "kaas van heb gegeten" om dat zelf te maken.

Herinner je een tijdje terug mijn probleem met mijn tablet en de app van Woodland Senics.

Heb mijn tablet ondertussen van de hand gedaan.
 

OlivierV

Na lange tijd nog eens wezen zwemmen, weer 1km in mijn lijf, al ging het toch wat moeizamer dan vroeger. Tevens gisteren een aangename en leuke dag gehad. :)

Groetjes.
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

Metpetergaathetbeter

@ lig jij ergens met eieren,  had gedacht je te zien in de club ! ;D

groeten Peter ;)

OlivierV

Citaat van: Metpetergaathetbeter op 15 februari 2014, 17:23:44 PM
@ lig jij ergens met eieren,  had gedacht je te zien in de club ! ;D

groeten Peter ;)
Eieren? Onze kip legt al enige tijd geen eieren meer daar ze daar wat te oud voor is.

Had Luc een antwoord gestuurd op zijn mailtje voor de clubavond dat ik afwezig ging zijn wegens andere bezigheden.

Groeten,
Onnozel kieken.
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

Metpetergaathetbeter

met eieren liggen = vrijen !

trouwens dacht dat jij een onnozele haan was , maar ja ne mens kan hem vergissen ! ;D

Groeten Peter ;)