Nieuws:

Nu in MSM 244 REPORTAGE: De Nederlandse Modelspoordagen * A4 Dioramawedstrijd * Virtuele Messe 2024

Hoofdmenu

Wat maakte vandaag je dag?

Gestart door OlivierV, 02 augustus 2013, 19:26:30 PM

tsjoektsjoek

je moet maar zo denken Stieven, van je toekomstige schoonzonen kunnen er wel modelspoorders tussen zitten.....
de sport verloedert
modelspoor verbroedert

dani

eindelijk de sporen op de "ramp" gelegd naar hzet schaduwstation onder "Noord 2".   Gisteren zat er een kortsluiting in, dus die er uit gehaald en dan alles vast gelegd en proef gereden.   Dan de gyproc afgewerkt rondom en die is nu klaar voor plamuren, schuren en een blauwe basiskleur.   Al bij al een productieve dag gehad.
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

OlivierV

Individueel labo Windows uitgehaald, 17/20, jepla. :)

Lees: "weer een herexamen minder".

Morgen na de middag individueel labo van elektriciteit.
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

Paulogic

mvg,
Paul(ogic)

OlivierV

Citaat van: Paulogic op 08 januari 2014, 19:33:38 PM
o wee... uw kapsel... ;D
Ja en ben al lang niet naar de kapper geweest, 't is wat lang aan het worden volgens een of andere vriendin.
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

dani

vandaag :   NIKS , het wordt een kl.... dag.   
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

Rangeerduivel

Niet voor iedereen hé man!
Volgens Kiala vandaag 2 loc's die zullen ter bestemming raken (Eindelijk!!!) en morgen nog één...
+ vandaag in de rapte er nog éne gaan afhalen bij een forumlid(zijne gebuur ;D)

Wat kan je dag nog maken?

;)

OlivierV

Citaat van: Rangeerduivel op 09 januari 2014, 08:59:52 AM
Niet voor iedereen hé man!
Volgens Kiala vandaag 2 loc's die zullen ter bestemming raken (Eindelijk!!!) en morgen nog één...
+ vandaag in de rapte er nog éne gaan afhalen bij een forumlid(zijne gebuur ;D)

Wat kan je dag nog maken?

;)
Uw beheerder infrastructuurwerken die even langs komt. ;)
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

Rangeerduivel

Citaat van: OlivierV op 09 januari 2014, 09:22:06 AM
Citaat van: Rangeerduivel op 09 januari 2014, 08:59:52 AM
Uw beheerder infrastructuurwerken die even langs komt. ;)

Deze verheugende gebeurtenis zal zich dan toch in de voormiddag moeten voordoen,want rond 11u30 moet ik weg tot rond 15u00...

;)

Peter

Met de auto weeral door de technische kontrole geraakt.
Wagen , een Peugeot 307 XS, van 2002 , dus 12 jaar oud en 78000 km nog in perfekte staat. Mag dus niet klagen. :)
Met vriendelijke groeten
Peter

doomslu

Citaat van: Peter op 09 januari 2014, 12:55:05 PM
Met de auto weeral door de technische kontrole geraakt.
Wagen , een Peugeot 307 XS, van 2002 , dus 12 jaar oud en 78000 km nog in perfekte staat. Mag dus niet klagen. :)
Inderdaad altijd een 'oef'-moment als je daar zonder kleerscheuren (lees: gaatjes) doorkomt met een oudere wagen.
Alhoewel, volgens de kilometerstand is hij voor mij nog spiksplinternieuw.
(heb in 2013 een auto verkocht met 345.000 Km op de teller en een met 315.000 ;))
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

dani

stel je voor dat je dat elk jaar met eentje doet die inmiddels 42 jaar oud is :-)
Het is elke keer een goed gevoel.

En als hij dan eens afgekeurd wordt, dan weet je tenminste wat je te doen staat om weer veilig de baan op te kunnen en mogen.  ( positief bekeken in plaats van te kankeren op de mannen van de keuring die ook maar hun job doen )
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

krispy

Deze morgen een telefoontje gehad van de CEO van een bedrijf waar ik op gesprek ben geweest , ik mag beginnen , gaan me een voorstel doormailen  , en dan is het aan mij om te beslissen
Gelukkig niet ver van huis , tevens in Baasrode, paar honderd meter verder dan men vorige.

Dus als alles meezit , feb terug aan de slag.

Nu moet ik me thuis nog haasten om mijn werk gedaan te krijgen , ben alles aan het opschilderen en een kleine verbouwing moet er nog gebeuren (binnenmuur slopen geen draagmuur , gelukkig  , staat volgende week gepland met de hulp van men pa)


MVG
Kispy
Modelbouw Foto-album op flicker
https://flic.kr/s/aHsmTwwZ6m

Steam.N

Je zou voor minder een gat in de lucht springen !
Je dag is geslaagd.
Veel succes (als de voorwaarden naar je zin zijn, natuurlijk)  ;)
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

Dirky

Tof nieuws Kris...

En misschien de raad van Jean een beetje verbuigen en een gat in de muur springen i.p.v. in de lucht... Da's dan al half werk gedaan  :D