Wat maakte vandaag je dag?

Gestart door OlivierV, 02 augustus 2013, 19:26:30 PM

OlivierV

Citaat van: Eres op 09 november 2013, 20:15:26 PM
Citaat van: Rangeerduivel op 09 november 2013, 18:44:57 PM
Wat maakt vandaag je dag,
LSModels 1806 verkocht,dus budget verruimd,en daardoor kan de trek/duw van M. besteld worden.
Maar eerst wachten tot het geld gestort is,het is niet de eerste die zich bedenkt!
Schiet de beer niet voor zijn vel verkocht is....of zoiets ::) ;D ;D

;)

En omdat sommigen zich niet verder zouden opdringen,ik heb reeds eerder vermeld dat ik er geen PC meer bij hoef!  >:(  ;D ;)

Heb nog een HP desktop in zeer perfecte staat en draait als een lier. Daarom heb ik hem nog even gehouden. Maar dacht aan een arme Rudy ergens in oost Vlaanderen misschien?? Trouwens makker waarom heb ik niets mogen horen van een 1806 te koop Je weet dat ik graag een reeks 18/19 wil hebben

Wim

Wim,

De 1806 die Rudy verkoopt/verkocht is er eentje van de oude reeks, een loc uit de periode van de reeks 20 bestaande uit 6 exemplaren, gebouwd door Alstom en gebaseerd op het ontwerp van de Franse CC40100.


NMBS 1806 @ Neerwinden by Peter Van Gestel, on Flickr
Plaatje geleend van Peter van Gestels flickr zoals ook wel te lezen valt.

Franstalige broertje.


Groet,
Olivier

PS, u heeft mail.
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

Eres

Citaat van: OlivierV op 09 november 2013, 21:04:53 PM
Citaat van: Eres op 09 november 2013, 20:15:26 PM
Citaat van: Rangeerduivel op 09 november 2013, 18:44:57 PM
Wat maakt vandaag je dag,
LSModels 1806 verkocht,dus budget verruimd,en daardoor kan de trek/duw van M. besteld worden.
Maar eerst wachten tot het geld gestort is,het is niet de eerste die zich bedenkt!
Schiet de beer niet voor zijn vel verkocht is....of zoiets ::) ;D ;D

;)

En omdat sommigen zich niet verder zouden opdringen,ik heb reeds eerder vermeld dat ik er geen PC meer bij hoef!  >:(  ;D ;)

Heb nog een HP desktop in zeer perfecte staat en draait als een lier. Daarom heb ik hem nog even gehouden. Maar dacht aan een arme Rudy ergens in oost Vlaanderen misschien?? Trouwens makker waarom heb ik niets mogen horen van een 1806 te koop Je weet dat ik graag een reeks 18/19 wil hebben

Wim

Wim,

De 1806 die Rudy verkoopt/verkocht is er eentje van de oude reeks, een loc uit de periode van de reeks 20 bestaande uit 6 exemplaren, gebouwd door Alstom en gebaseerd op het ontwerp van de Franse CC40100.


NMBS 1806 @ Neerwinden by Peter Van Gestel, on Flickr
Plaatje geleend van Peter van Gestels flickr zoals ook wel te lezen valt.

Franstalige broertje.


Groet,
Olivier

PS, u heeft mail.

Toch is dit een zeer mooi model Olivier had er toch twijfels over gehad  Ik heb je mail beantwoord en bedankt

Wim

Eres

Kreeg vanavond bericht van een mede forum lid dat mijn loc aangekomen was. De NMBS 2024 een mooie loc om zo te zien.



Wim

Steam.N

Vadaag MSM130 in handen gekregen.
Nee nee, geen foutje van de Post: net terug na een weekje weg.
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

OlivierV

#544
Frietjes met balletjes in tomatensaus, men had speciaal een portie opzij gehouden tot ik terug was van AMRA, mocht ze wel nog zelf opwarmen, maar dat kan de pret niet derven.

Tevens lekker niks gekocht bij AMRA, goed voor de portemonee!
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

eve

Citaat van: OlivierV op 10 november 2013, 16:59:17 PM
Frietjes met balletjes in tomatensaus...

Ja wadde !!!
Ongelooflijk goede kost !!!

Erik (ook voorzitter van een kookclub voor senioren)

Stieven76

Citaat van: OlivierV op 10 november 2013, 16:59:17 PM
Frietjes met balletjes in tomatensaus, men had speciaal een portie opzij gehouden tot ik terug was van AMRA, mocht ze wel nog zelf opwarmen, maar dat kan de pret niet derven.

Tevens lekker niks gekocht bij AMRA, goed voor de portemonee!

Er lag dan ook niet echt iets hè  ;) ;D

Bij mij was het net vers stoofvlees met verse frieten..  :)

Eres

En hier in de Ardennen stampot zuurkool met een zalige grote bal gehakt ZALIG!!!!!!!

Wim

eve

Citaat van: Eres op 10 november 2013, 20:09:05 PM
En hier in de Ardennen stampot zuurkool met een zalige grote bal gehakt ZALIG!!!!!!!

Wim

Yesss.  Of wiwiwiwie. Ook jaaaahhh.

Erik

OlivierV

Citaat van: Stieven76 op 10 november 2013, 20:00:54 PM
Citaat van: OlivierV op 10 november 2013, 16:59:17 PM
Frietjes met balletjes in tomatensaus, men had speciaal een portie opzij gehouden tot ik terug was van AMRA, mocht ze wel nog zelf opwarmen, maar dat kan de pret niet derven.

Tevens lekker niks gekocht bij AMRA, goed voor de portemonee!

Er lag dan ook niet echt iets hè  ;) ;D

Bij mij was het net vers stoofvlees met verse frieten..  :)
Tevens verse frietjes.

Inderdaad, op die ketelwagens van LS en Piko niet veel soeps zien liggen. Portemonnee blij, ik ook allicht. :)
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

Rangeerduivel

Hier waren het vandaag varkenswangetjes...ook niet te versmaden! :P :P :P

;)

conducteur

Wie organiseert de eerste (model)spoor-frietavond? :D
Rian 2-Rail DCC NMBS TPIII
Grote Modeltreinruilbeurs Blankenberge Pasen 2016
Zaal Forum

Rangeerduivel

Frieten in HO of N eten,mijn vork is gevallen en ik vind hem niet meer! ;D

;)

Johnnytrein

Ben je zeker dat het je vork was die viel en niet je euro? Waarschijnlijk zit je vork tussen je tanden.
groetjes Johnny

oh lord, help me to shut my big mouth, until I know what im talking about

Eres

frieten kan je ook met de vingers eten

Wim