Nieuws:

Nu in MSM 244 REPORTAGE: De Nederlandse Modelspoordagen * A4 Dioramawedstrijd * Virtuele Messe 2024

Hoofdmenu

Wat maakte vandaag je dag?

Gestart door OlivierV, 02 augustus 2013, 19:26:30 PM

Johnnytrein

O jee en ik ben bijna aan een andere nieuwere pc toe. Ik begon jaren geleden met windhoos xp daarna oh ramp windhoos vista nu met windhoos 7. Zijn er dan nog alleen nog PC's met Windhoos 8 te koop?
groetjes Johnny

oh lord, help me to shut my big mouth, until I know what im talking about

Huugooke

Volgens mij mag je "downgraden" van 8 naar 7

Paulogic

mvg,
Paul(ogic)


Metpetergaathetbeter

prachtig ! Net echt !

Groeten Peter ;)

Kautenbach

leuke link, 2 uurtjes internet per dag? ;D ;)

Michiel

Waanzinnig mooi gedetailleerd! Daar heeft een mens 9 levens voor nodig! Ongelooflijk!
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

Eres

Citaat van: OlivierV op 08 november 2013, 20:48:16 PM
Citaat van: marimon op 08 november 2013, 20:11:50 PM
Vanmorgen een nieuwe laptop (notebook) gekregen van het vrouwtje. Met Windows 8.1 erop...... dat is toch gans anders dan Vista, amaai....en we zijn weer een paar dagen zoet om alle gegevens van de oude naar de nieuwe over te zetten.
Maar niet getreurd, "dat is goede bezigheidstherapie", noemen m'n kinderen het.
8.1 is 't schijnt toch weer een tikkeltje beter dan 8, maar het zal nooit kunnen tippen aan Windows 7 x64 of XP.
'k Moet op school altijd werken met die klucht van een 8 en dat werkt echt niet handig.

Ben ik helemaal met je eens Olivier, het is een ramp. Was afgelopen woensdagmiddag nog in St Vith en heb in de pc winkel nog even staan kijken. Maar nergens meer een W7 desk/laptop. W7 en XP waren steengoed

Maar ik moet nog een poosje met deze Toshiba Laptop doen hij is pas 7 maanden oud.

Wim

Frank_N

Groet van Frank

OlivierV

Citaat van: Johnnytrein op 09 november 2013, 09:34:47 AM
O jee en ik ben bijna aan een andere nieuwere pc toe. Ik begon jaren geleden met windhoos xp daarna oh ramp windhoos vista nu met windhoos 7. Zijn er dan nog alleen nog PC's met Windhoos 8 te koop?
Een pc koop je niet in de winkel, die vijs je zelf ineen en zet er dan zelf win 7 op. Dan heb je een OS dat goed werkt op een desktop en heb je die voorgeïnstalleerde troep van de fabrikant niet.

Groet.

Of koop een appel, dat werkt ook fijn.
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

Rangeerduivel

Een pc koop je niet in de winkel, die vijs je zelf ineen en zet er dan zelf win 7 op.

Groet.


Moet je wel allemaal zelf kunnen hé Ollie!!

;)

OlivierV

Citaat van: Rangeerduivel op 09 november 2013, 14:19:11 PM
Een pc koop je niet in de winkel, die vijs je zelf ineen en zet er dan zelf win 7 op.

Groet.


Moet je wel allemaal zelf kunnen hé Ollie!!

;)

Ik kan dat. :) Kan je dat niet, mag je altijd naar mij komen, dan kan ik mij nog een locsken bij kopen voor 't jaar uit is :D
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

Rangeerduivel

Wat maakt vandaag je dag,
LSModels 1806 verkocht,dus budget verruimd,en daardoor kan de trek/duw van M. besteld worden.
Maar eerst wachten tot het geld gestort is,het is niet de eerste die zich bedenkt!
Schiet de beer niet voor zijn vel verkocht is....of zoiets ::) ;D ;D

;)

En omdat sommigen zich niet verder zouden opdringen,ik heb reeds eerder vermeld dat ik er geen PC meer bij hoef!  >:(  ;D ;)

Jurgen

Alweer 25 cent gevonden vandaag. Wandelen brengt echt wel op! Laat ons zeggen dat ik toch al een mooie 2-delige rijtuigset van LS kan kopen met het gevonden bedrag.
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

Eres

Citaat van: Rangeerduivel op 09 november 2013, 18:44:57 PM
Wat maakt vandaag je dag,
LSModels 1806 verkocht,dus budget verruimd,en daardoor kan de trek/duw van M. besteld worden.
Maar eerst wachten tot het geld gestort is,het is niet de eerste die zich bedenkt!
Schiet de beer niet voor zijn vel verkocht is....of zoiets ::) ;D ;D

;)

En omdat sommigen zich niet verder zouden opdringen,ik heb reeds eerder vermeld dat ik er geen PC meer bij hoef!  >:(  ;D ;)

Heb nog een HP desktop in zeer perfecte staat en draait als een lier. Daarom heb ik hem nog even gehouden. Maar dacht aan een arme Rudy ergens in oost Vlaanderen misschien?? Trouwens makker waarom heb ik niets mogen horen van een 1806 te koop Je weet dat ik graag een reeks 18/19 wil hebben

Wim