Nieuws:

Modelspoormagazine, 100% modelspoor

Hoofdmenu

Wat maakte vandaag je dag?

Gestart door OlivierV, 02 augustus 2013, 19:26:30 PM

Metpetergaathetbeter

Citaat van: Eres op 01 november 2013, 15:49:58 PM
van die gierige Hollander kan je gerust een pitje krijgen.


nadat jij eerst de appel opgegeten hebt ! :( ;)
Groeten Peter ;)

Eres

Zullen we zeggen een pintje Peter? Mag jij de pitjes van het gersten brouwsel hebben Volgende week komt er weer een camion vanuit Bitburg bij de boer zal wat achterhouden voor je Bitte ein Pit
W im

Metpetergaathetbeter

Citaat van: Huugooke op 01 november 2013, 18:15:25 PM

Opgelet! Humor!
Daarom kan ik mijn examen niet afleggen he!
Einde humor

Blijkbaar kan een reactie zoals jij die vaak geeft geen lachje ontketenen, zo zie je maar dat schijnbaar iedereen lange tenen heeft ! ???
Groeten Peter ;)

Huugooke

Citaat van: Metpetergaathetbeter op 01 november 2013, 19:18:02 PM
Citaat van: Huugooke op 01 november 2013, 18:15:25 PM

Opgelet! Humor!
Daarom kan ik mijn examen niet afleggen he!
Einde humor

Blijkbaar kan een reactie zoals jij die vaak geeft geen lachje ontketenen, zo zie je maar dat schijnbaar iedereen lange tenen heeft ! ???
Groeten Peter ;)
Ja, ik ben de meest onbegrepen posteraar van dit forum.
Hier in dit Godvergeten stuk van de aardbol dat men Antwerpen noemt heeft men een gezegde:
"Al zwanzend zegt de zot de waarheid"

Metpetergaathetbeter

d'r is daar iets van zeggen ze hier  ;D
Groeten Peter ;)

OlivierV

Citaat van: Eres op 01 november 2013, 18:22:11 PM
Dani

Dat was voor mij dus ook een raadsel hoe hij dat wist Maar dat even terzijde ik heb een loc van Olivier overgenomen die hij dubbel gaat krijgen. Olivier stuurde mij een mail dat hij wist van de decoder en dat hij graag als ik de loc wilde dat hij die bij jou zou afleveren voor verzenden!!! Nu is de vraag hoe weet hij dus dat ik best nog wel een reeks 20 wilde en ook van die decoder. In NL zegt men dan schiet mij maar in een condoom ik weet het niet Maar ik waardeer deze zaken echt en kan er alleen maar lachen  en waarderen

Oliver liever niet per niet per springplank aan Dai bezorgen wil hem graag heel hier hebben

Rudy Je bent hartelijk welkom en denk dat de BMW van Dani groot genoeg is voor allen? Is het La Chouffe of Jupiler liever het laatste dat is goedkoper hahahaha Ik drink al jaren geen bier meer en Dani kan bevestigen wat ik wel drink druivensap!!!

Kom je ook eens verder buiten de deur dan alleen Droomland

Wim


Wim, ik meen daar iets van gelezen/gehoord te hebben dat Dani jouw decoders gaat afstellen ofzo, vandaar dat het mij makkelijker leek om de machine naar Dani te doen aangezien die toch nog decoders naar jou moet verzenden, dan hoef je geen dubbele verzendkosten te betalen en misschien is het ook nog wel goed voor het milieu.

Hoe ik hem naar Dani zal brengen is mij nog een raadsel, alleszins niet met mijn skateboard, dat zie ik zelf ook niet zitten, maar de fiets of met een auto lijkt mij reëler.

Groet,
Olivier
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

Eres

Aha het Philips lampje gaat branden dan wel de energie zuinige lamp want ik ben een Hollander. Ik heb iets verteld aan Rudy en dat moet dus de link zijn. Moet dus heel erg gaan oppassen wat ik voortaan ga zeggen op dit forum.

Straks sta een ieder met een decoder of een NMBS loc bij mij. Maar jullie zijn hier thuis welkom alleen hoe je er komt is jullie probleem een kratje Jupiler is snel gehaald en denk ook gauw leeg

Wim

Havoc

CiteerMoet dus heel erg gaan oppassen wat ik voortaan ga zeggen op dit forum.

Alles wat je zegt kan, en zal tegen jou gebruikt worden. :D
Met vakantie voor onbepaalde duur.

Steam.N

Vandaag alweer een proper printje geëtst  :)
Wat een fantastische techniek !!!
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

OlivierV

Citaat van: Eres op 01 november 2013, 20:12:35 PM
Aha het Philips lampje gaat branden dan wel de energie zuinige lamp want ik ben een Hollander. Ik heb iets verteld aan Rudy en dat moet dus de link zijn. Moet dus heel erg gaan oppassen wat ik voortaan ga zeggen op dit forum.

Straks sta een ieder met een decoder of een NMBS loc bij mij. Maar jullie zijn hier thuis welkom alleen hoe je er komt is jullie probleem een kratje Jupiler is snel gehaald en denk ook gauw leeg

Wim
Ghoh, het was het proberen waard, anders ging die machine sowieso op het forum komen. ;)
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

Johnnytrein

"wat ik wel drink druivensap" en dan bij voorkeur gegist zekers ?  :)
groetjes Johnny

oh lord, help me to shut my big mouth, until I know what im talking about

Eres

Uiteraard en het komt meestal uit de Bordeaux streek.

Wim

OlivierV

Geen kater, joehoe. /uithaalmodus
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

OlivierV

Eigenlijk gisteren.

Taaltest tijdens het laatste blok van Java, ben je klaar met de test, mag je naar huis.

- Ik was op tijd klaar met de test (je had 40 min tijd), na 20 min was ik klaar.
- Kon bijgevolg vroeger naar huis en een bus eerder halen.
- Had ook nog eens 81% gescoord, niet zo slecht voor een onnozel kieken zoals ik. :)
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

janieburton

Citaat van: OlivierV op 08 november 2013, 00:01:02 AM
Eigenlijk gisteren.

Taaltest tijdens het laatste blok van Java, ben je klaar met de test, mag je naar huis.

- Ik was op tijd klaar met de test (je had 40 min tijd), na 20 min was ik klaar.
- Kon bijgevolg vroeger naar huis en een bus eerder halen.
- Had ook nog eens 81% gescoord, niet zo slecht voor een onnozel kieken zoals ik. :)

Vraagje, wat studeer je?