Wat maakte vandaag je dag?

Gestart door OlivierV, 02 augustus 2013, 19:26:30 PM

conducteur

Rian 2-Rail DCC NMBS TPIII
Grote Modeltreinruilbeurs Blankenberge Pasen 2016
Zaal Forum

Metpetergaathetbeter

Citaat van: dani op 01 november 2013, 11:50:00 AM
   ooit, als ik wat meer tijd en minder stress heb :-) :-)

en nog minder haar ! :) Toen ik dat eerste stukje las  >:( maar gelukkig las ik verder  :)

Groeten Peter ;)

dani

ik heb en medeforummer  uit de nood kunnen helpen met iets wat hier toch maar lag te liggen.  Mijn dag is goed !   Meer moet dat niet zijn. 
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

Huugooke

Citaat van: Eres op 31 oktober 2013, 20:24:52 PM
Volgens mij is het daar in die hoek een grote kliek met Dani, Rudy en jij Olivier en wordt er heel wat besproken buiten het forum om Maar niets is er minder leuk om als jullie zo goed met elkaar om gaan.

Wim
Allez Wim, wist je dat niet? Dat is hier een grote verzameling kliekjes, nog erger dan mijn ijskast op zaterdag.
Je moet ook een proef afleggen om er bij te horen. Gewoonlijk zijn daar grote hoeveelheden bier mee gemoeid.
Hoe lang uw trein is, heeft minder belang.

Metpetergaathetbeter

Citaat van: Huugooke op 01 november 2013, 13:26:06 PM

Je moet ook een proef afleggen om er bij te horen. Gewoonlijk zijn daar grote hoeveelheden bier mee gemoeid.


irriterend dat sommigen van anderen schijnbaar denken te weten wat de selectiecriteria (van anderen) zijn, bij ons is dat de gemeenschappelijke interesse in modelspoor en soms wordt er al eens iets gedronken, helaas voor jou ben ik geheelonthouder althans wat alcohol en roken betreft ! :-[ :(

Groeten Peter ;)

OlivierV

Citaat van: Metpetergaathetbeter op 01 november 2013, 14:13:22 PM
Citaat van: Huugooke op 01 november 2013, 13:26:06 PM

Je moet ook een proef afleggen om er bij te horen. Gewoonlijk zijn daar grote hoeveelheden bier mee gemoeid.


irriterend dat sommigen van anderen schijnbaar denken te weten wat de selectiecriteria (van anderen) zijn, bij ons is dat de gemeenschappelijke interesse in modelspoor en soms wordt er al eens iets gedronken, helaas voor jou ben ik geheelonthouder althans wat alcohol en roken betreft ! :-[ :(

Groeten Peter ;)
Peter is de beste Bob! En dat roken, dat stinkt toch maar en je kan er minder treintjes door kopen. ;)

Hasta la pasta
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

dani

roken en drinken daar heeft Peter geen probleem mee omdat achterwege te laten...

En de vrouwen daar heeft hij ook geen moeite mee, die komen toch al jaren niet meer op hem af .  Dus is hij wel degelijk 100%   "geheelonthouder".
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

Metpetergaathetbeter

van dat laatste zou je nog wel verschieten, hoor, dju even geduld staat er net weer één te bellen aan de deur !  ;D
Groeten Peter ;)

Johnnytrein

Och arme toch en dan wil hij waarschijnlijk nog lang leven.  :'(
groetjes Johnny

oh lord, help me to shut my big mouth, until I know what im talking about

Eres

Citaat van: dani op 01 november 2013, 11:50:00 AM
@Eres:   wel, ik heb buiten het forum om weinig contact met dat zootje ongeregeld hier uit de streek hoor....   ik hou me daar een beetje van weg, die mannen lijken me alles behalve te vertrouwen.   MOEHAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA....  grapstjeuh hee Pol !        We hebben weinig contact buiten MSM forum omdat ik helaas door mijn drukke job en mijn nog drukker privé leven, geen zijd heb om me aan te sluiten bij een club.  Anders zou ik avonden op de club doorbrengen en honderuit babbelen en uitleggen... maar helaas de tijd ontbreekt me.   ooit, als ik wat meer tijd en minder stress heb :-) :-)

Dani

Dat je een drukke baan hebt dat weet ik en geloof je zonder meer. Daardoor geen tijd voor een club. Ik heb wel tijd maar er is geen club. Eventueel Liege maar dat is mij te ver weg.

Contact met die andere twee hobbyisten?? Denk het wel hoe verklaar je anders dat Olivier plots weet dat ik een decoder bij je overneemt? Hij komt hem brengen!!!!  Hopelijk niet op zijn skateboard want dan vrees ik heel veel of de inhoud goed is gebleven.

Enne Rudy ik ga echt niet in jullie richting komen wonen. Geef mij de rust en vrijheid maar van hier. 5jr geleden was het wel haast gebeurd maar doordat we geen geschikte ruimte konden vinden voor ons paard zijn we naar dit dorpje gekomen in mei 2009. Niet wetende dat het paard december 2010 zou overlijden. En daar heb ik nog steeds veel verdriet van ik ging heel vaak met hem rijden hier in de bossen.

Mar dank zulle voor de uitnodiging. Hoop jullie toch een keer te ontmoeten en van die gierige Hollander kan je gerust een pitje krijgen.

Wim

Johnnytrein

"gerust een pitje krijgen" een kersen pitje of eentje van een appel.
groetjes Johnny

oh lord, help me to shut my big mouth, until I know what im talking about

dani

@Wim....    Nu breekt mijn klomp helemaal !!!

Hoe Olivier dat weet, is mij een raadsel, ik heb er niet bewust iets over gezegd tegen hem, noch tegen Peter of Rudy.
En dat hij hem bij jou komt afleveren, dat is het eerste wat ik daar van hoor.  Dan zal hij toch eerst moeten zorgen dat hij 'm in zijn pollekes krijgt.

Ik dacht het niet ...
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

Rangeerduivel

Citaat van: dani op 01 november 2013, 17:13:00 PM
@Wim....    Nu breekt mijn klomp helemaal !!!

Hoe Olivier dat weet, is mij een raadsel, ik heb er niet bewust iets over gezegd tegen hem, noch tegen Peter of Rudy.
En dat hij hem bij jou komt afleveren, dat is het eerste wat ik daar van hoor.  Dan zal hij toch eerst moeten zorgen dat hij 'm in zijn pollekes krijgt.

Ik dacht het niet ...

We spreken af,als de decoder geleverd wordt door om het even wie,maken we er een groepsuitstap van,
1)Om Wim zijn vrouw eens te ontmoeten,
2)voor dat Pintje,
3)a a a...om es thuis weg te zijn hé!!!

;D

Huugooke

#493
Citaat van: Metpetergaathetbeter op 01 november 2013, 14:13:22 PM
Citaat van: Huugooke op 01 november 2013, 13:26:06 PM

Je moet ook een proef afleggen om er bij te horen. Gewoonlijk zijn daar grote hoeveelheden bier mee gemoeid.


irriterend dat sommigen van anderen schijnbaar denken te weten wat de selectiecriteria (van anderen) zijn, bij ons is dat de gemeenschappelijke interesse in modelspoor en soms wordt er al eens iets gedronken, helaas voor jou ben ik geheelonthouder althans wat alcohol en roken betreft ! :-[ :(



Groeten Peter ;)
Amaai, die tenen strekken tot hier...
Aan sommige mensen gaat mijn humor precies toch voorbij. Zal in het vervolg een tekeningske bij maken.
Roken en drinken  (alcohol bedoel ik) doe ik trouwens ook niet.
Opgelet! Humor!
Daarom kan ik mijn examen niet afleggen he!
Einde humor


Eres

Dani

Dat was voor mij dus ook een raadsel hoe hij dat wist Maar dat even terzijde ik heb een loc van Olivier overgenomen die hij dubbel gaat krijgen. Olivier stuurde mij een mail dat hij wist van de decoder en dat hij graag als ik de loc wilde dat hij die bij jou zou afleveren voor verzenden!!! Nu is de vraag hoe weet hij dus dat ik best nog wel een reeks 20 wilde en ook van die decoder. In NL zegt men dan schiet mij maar in een condoom ik weet het niet Maar ik waardeer deze zaken echt en kan er alleen maar lachen  en waarderen

Oliver liever niet per niet per springplank aan Dai bezorgen wil hem graag heel hier hebben

Rudy Je bent hartelijk welkom en denk dat de BMW van Dani groot genoeg is voor allen? Is het La Chouffe of Jupiler liever het laatste dat is goedkoper hahahaha Ik drink al jaren geen bier meer en Dani kan bevestigen wat ik wel drink druivensap!!!

Kom je ook eens verder buiten de deur dan alleen Droomland

Wim