Wat maakte vandaag je dag?

Gestart door OlivierV, 02 augustus 2013, 19:26:30 PM

Eres


OlivierV

Moest die taak van java nu evengoed lukken 'k zou pas blij zijn, 's nu de eerste keer dat ik er geen logische manier voor vind.

(programma schrijven dat een uur inleest (Amerikaans of Europese tijd) en vervolgens indien Amerikaans naar Europees omzet en vice versa, dit aan de hand van ofwel een if of wel een case, maar het programma moet ook zelf kunnen achterhalen wat voor tijd het is en dan zijn substrings nodig, iets waar ik een beetje een hekel aan heb.
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

Stieven76

Ale ale. Dat zijn beginners oefeningen. :)
In welk formaat krijg je de datums binnen? Als ik morgen ff tijd heb op het werk wil ik wel een vb maken. Zal wel in C# zijn maar das heel simpel omgezet naar Java dan..  :D

OlivierV

't Is eigenlijk tegen morgen. 'k Snap het niet waarom ik het niet snap, normaal zijn mijn oefeningen altijd al een week op voorhand klaar.

Het uur krijg je gewoon binnen als tekst (aangezien main argument String is). Het programmaatje moet zelf kunnen ontrafelen of het ETC of Amerikaanse indeling is. Desnoods schrijf ik gewoon uit hoe ik van plan was om het programma tot een goed einde te brengen, de oefeningen als taak worden sowieso uitgelegd.
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

Rangeerduivel

Alee proficiat,je zal zondagmorgen zelf om koffiekoeken mogen gaan,
ipv dat voor je straf je pa er om zou gaan!

;D ;D ;D ;)

Eres

Ik heb vandaag een Roco trein set besteld de NMBS 5317 met 4 erts wagons. zal medio volgende week binnen zijn en ik kan niet wachten!!!!!

Wim

Jefftrack


Kleuren maakte vandaag de dag........



Jeffrey  8)

Gerolf

Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

dani

Citaat van: Eres op 23 oktober 2013, 16:53:49 PM
Ik heb vandaag een Roco trein set besteld de NMBS 5317 met 4 erts wagons. zal medio volgende week binnen zijn en ik kan niet wachten!!!!!
Wim
En ik heb zonet mijn Big Boy gereserveerd.   *vreugdedansje*
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

Eres

Wat heb ik je geschreven eerder vandaag Dani?

Ik voelde het allemaal goed aankomen

nogmaals heel tof en veel rij plezier

Wim

OlivierV

Citaat van: Eres op 23 oktober 2013, 16:53:49 PM
Ik heb vandaag een Roco trein set besteld de NMBS 5317 met 4 erts wagons. zal medio volgende week binnen zijn en ik kan niet wachten!!!!!

Wim
En set die tegenwoordig overal vrij goedkoop aangeboden wordt en bijgevolg dus zeer mooi is.
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

doomslu

Citaat van: OlivierV op 23 oktober 2013, 19:47:29 PM
Citaat van: Eres op 23 oktober 2013, 16:53:49 PM
Ik heb vandaag een Roco trein set besteld de NMBS 5317 met 4 erts wagons. zal medio volgende week binnen zijn en ik kan niet wachten!!!!!

Wim
En set die tegenwoordig overal vrij goedkoop aangeboden wordt en bijgevolg dus zeer mooi is.
Mag ik vragen tegen welke prijs die aangeboden worden?
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

OlivierV

Bij die Lippenwinkel in DE tegen 180 en 160 respectievelijk AC/DC. ;)
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

Johnnytrein

Olivier, Heb je daar ook een catalogus nummer van ?
groetjes Johnny

oh lord, help me to shut my big mouth, until I know what im talking about

Eres

Citaat van: doomslu op 23 oktober 2013, 22:42:36 PM
Citaat van: OlivierV op 23 oktober 2013, 19:47:29 PM
Citaat van: Eres op 23 oktober 2013, 16:53:49 PM
Ik heb vandaag een Roco trein set besteld de NMBS 5317 met 4 erts wagons. zal medio volgende week binnen zijn en ik kan niet wachten!!!!!

Wim
En set die tegenwoordig overal vrij goedkoop aangeboden wordt en bijgevolg dus zeer mooi is.
Mag ik vragen tegen welke prijs die aangeboden worden?

Luc

Ik heb hem bij Lippe besteld voor de prijs van 159 euro excl verzendkosten. In Belgie staan ze te koop voor 328 euro en bij Losheim 199

Wim