Nieuws:

Nu in MSM 244 BAAN: Boulevard du Fort

Hoofdmenu

Wat maakte vandaag je dag?

Gestart door OlivierV, 02 augustus 2013, 19:26:30 PM

conducteur

#345
Deze op facebook


"Donald Muylle geeft communicatietraining aan politiediensten


Drugs herken je aan het witte lijntje"


Van de vrolijk relativerende liga ter bestrijding van azijnpis en verzuring.


Als we nu eens met ons allen lid worden daarvan, hebben we hier geen draadje 'irriterend' meer nodig ;D






Edit: nu is mijn dag wel helemaal compleet, blijkt dat dit (gedeeltelijk) waar is:
http://www.deredactie.be/cm/vrtnieuws/regio/westvlaanderen/131009_Korpschefs_ODN_DonaldMuylle




Edit nr 2:En dit is wellicht het toppunt van de dag
http://www.deredactie.be/cm/vrtnieuws/ookdatnog/ODN_131009_SlogansVanMuylle
Rian 2-Rail DCC NMBS TPIII
Grote Modeltreinruilbeurs Blankenberge Pasen 2016
Zaal Forum

Jurgen

@ Luc: Mja, je hebt gelijk. Maar voor mij als gast is het iets om rustig naar uit te kijken.

Bij deze dan meteen ook een bedankje aan alle medewerkers en deelnemers die een beurs als Genk mogelijk maken want zonder jullie hadden wij modelspoorders (en bouwers) in een lege hal gestaan!
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

OlivierV

Citaat van: Jurgen op 09 oktober 2013, 20:30:16 PM
@ Luc: Mja, je hebt gelijk. Maar voor mij als gast is het iets om rustig naar uit te kijken.

Bij deze dan meteen ook een bedankje aan alle medewerkers en deelnemers die een beurs als Genk mogelijk maken want zonder jullie hadden wij modelspoorders (en bouwers) in een lege hal gestaan!
Een uitdaging om die te vullen met Spoorlui.
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

dani

Een half uurtje "gespeeld" met de treintjes.... 

Als alles goed gaat krijg ik zaterdag bezoek van een mede-forummer, en ik heb zonet een "paadje" gemaakt op zolder om de baan te kunnen overschouwen, en dan ook gelijk de Ecos weer aangesloten op de boosters, de netwerkkabel in z'n  RJ45-k*ont, de iPod op de Wifi en toertjes rijden maar !   Het ging wat stroef (stof op de baan) maar na enkele rondjes liep het vlot !   We zijn er klaar voor !
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

Havoc

Dat ik en die rammelkar van het werk in 1 stuk terug thuis geraak zijn. Amaai zeg, ik denk dat die maar op 3 cilinders (van de 4) meer bolde.
Met vakantie voor onbepaalde duur.

PeterC

Citaat van: dani op 10 oktober 2013, 20:28:47 PM
...ik heb zonet een "paadje" gemaakt op zolder om de baan te kunnen overschouwen...

Liggen er bij jou ook veiligheidshelmen, helmlampjes, een hoop touw en een pak soldatenkoeken (als overlevingspakket) voor eventuele bezoekers?  Hier ligt dat allemaal klaar net voor de trap naar de zolder  8) 8) 8)

Groetjes, Peter


conducteur

Bij mij onder de trap, maar dat is omdat een deel van de voorraadkasten zich onder de trap bevinden. Er zou een niet content zijn als...
Rian 2-Rail DCC NMBS TPIII
Grote Modeltreinruilbeurs Blankenberge Pasen 2016
Zaal Forum

PeterC

Citaat van: conducteur op 10 oktober 2013, 20:46:23 PM
... Er zou een niet content zijn als...

Hier ook niet  8) 8) 8)

Maar er staat een groot verbodsbord aan de zoldertrap voor vrouwlief (en eventuele andere vrouwelijke bezoekers des huizes).  :) :) :)

Groetjes, Peter


Havoc

CiteerLiggen er bij jou ook veiligheidshelmen, helmlampjes, een hoop touw en een pak soldatenkoeken (als overlevingspakket) voor eventuele bezoekers?  Hier ligt dat allemaal klaar net voor de trap naar de zolder

Die liggen bij mij al aan de voordeur :D En zonder veiligheidsschoenen kom je er niet in!
Met vakantie voor onbepaalde duur.

OlivierV

- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

argilla

dat wij ( mijn echtgenote en ik) eindelijk...eindelijk gisteren bloed hebben "mogen" laten afnemen voor het DNA onderzoek naar al dan niet of in de grijze zone zitten van de ziekte van Huntington. In Leuven gasthuisberg. Een avontuur hoor !
om 8 u de busstation Diest naar Leuven. Anderhalf uur schokken en daveren in de bus ,en dat met ook nog ondertussen gebeurt tuin ongeval, 2 gebrokken zwevende ribben van me. Maar ja de pijn verbijten wat deze materie is echt te belangrijk voor mijn echtgenote.

enfin een heel stress volle dag dag van wachten en wachten en wachten . Neuroloog , psygoloog een en prof. erfelijksheidsleer menselijk DNA. 3 dames die niet bepaalt van de poes zijn.( qua vraag stelling de pieren uit de neus vragen) .
Maar wat mij persoonlijk echt deprimeerde.... jonge statairs dokters en  verpleegkundigen  ( niet allemaal uiteraard) roken paffen der lustig op los in de rookruimte. Zelfs een assistent dokter in volledige OK kleren ( je weet wel groen en dat mutsje , je herkent ze direct) allee jongens we steken der eentje op ! fakkelen...maar....

een  man zo mager als wat geschat tussen de 35 en de 40 jaar ( sorry dacht echt dat hij uit Buchenwald kwam zo mager vervallen uitgemergeld) met aan zijn baxter statief liefst 6 zakjes  en ...jongens ..jongens roken  fakkelen.... op de rand van de dood en toch nog roken . Kon der echt met mijn verstand niet bij.

Om 3 uur waren we het echt kots kots  beu depri . Gelukkig hadden wij om 15.19 een bus terug naar huis. We waren echt blij van terug in ons huisje te zijn.
Leuven........ aub laat deze kelk aan ons voorbij gaan  :-[ :-[ :'(

argilla
H0, On30, 1/29, Gn15

Frank_N

Achter het huis onder de dakgoot (net droog gebleven) sigaartje paffen in stromende regen.
In de Moerbij boom hoorde ik leuke vogelgeluidjes, die zaten daar blijkbaar lekker te schuilen en met zn allen bij de kwetteren :)
Groet van Frank

conducteur

Ik heb op school leren tekenen in Solid Edge V20 eind 3de jaar en 4de, in het 5de zijn we overgestapt op SE met 'Synchronous Technology', SE ST3, en nu zijn ze op school overgestapt op SE ST6 en heb via via de update ontvangen. Straks eens bekijken :D
Rian 2-Rail DCC NMBS TPIII
Grote Modeltreinruilbeurs Blankenberge Pasen 2016
Zaal Forum

Dirky

Nu gebruik ik sedert 3 weken ook Solid Edge Rian. Die synchronous technology is echt krachtig!
Het enige wat weer tegenvalt is dat je veel meer moet "klikken" om een resultaat te hebben. Als je Inventor gewoon bent...  :)

Ik begrijp nog steeds niet waarom (kleinere) bedrijven zo happig zijn op Solid Edge en Pro Engineer. Het zijn beiden weliswaar zeer sterke software-paketten maar voor het gemiddelde werk - samenstellingen tot een paar honderd onderdelen -  blijft Autodesk Inventor veel vlugger...

Snobby Crash

Een miniatuurbaan op Genk expo schaal 1/450... En neen, dit is geen typefout !

Geert