Wat maakte vandaag je dag?

Gestart door OlivierV, 02 augustus 2013, 19:26:30 PM

OlivierV

Ik zeg altijd:

"Applausje!"

Groetjes
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

PeterC

Citaat van: dani op 05 oktober 2013, 16:21:55 PM
zolderke opgeruimd.... flink gestofzuigd, alles aan de kant...

Gelukkig leest vrouwlief je berichten niet, anders was mijn dag 'OM ZEEP'   ;D ;D ;D
Groetjes, Peter


Michiel

Wat maakt mijn dag?

Werkende Arduinos! Ik heb er eindelijk eentje in de brievenbus gevonden.  :D
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

dani

proficiat  Michiel !!!!!!

Ga je nu die andere retour sturen ?

Ik heb nochthans ook een aantal  Funduino's  in gebruik en die doen het goed.  (de Mega 2560 versie)
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

Michiel

#334
Ik had aan de verkoper voorgesteld om ze terug te sturen, maar deze zei dat het niet nodig was en stuurde me gratis een andere op. Een kennis op het werk wou zich eens op de defecte Funduino gooien. Hij beweert dat hij alles wat firmware heeft weer opgestart krijgt: routers, televiezies, koffiezetapparaten, haardrogers... Een Funduino zal wel een hapklare brok zijn. Ik ben benieuwd.

Ondertussen werkt mijn nieuwe Funduino perfect, zonder enig probleem.  Ik dus weer blij.  :D
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

argilla

naar de pedicure . Het is de hoogste tijd voor de voetjes !
argilla
H0, On30, 1/29, Gn15

janieburton

Citaat van: argilla op 08 oktober 2013, 10:33:04 AM
naar de pedicure . Het is de hoogste tijd voor de voetjes !

Mannen doen dat toch zelf? :o
 

Havoc

Er zijn er wel die voor andere zaken dan een brood naar de bakker gaan...
Met vakantie voor onbepaalde duur.

Havoc

Joepie, het ergste stof van de werken is voorbij. Nu nog van die snotneus afgeraken en de week eindigt goed.
Met vakantie voor onbepaalde duur.

OlivierV

Ben naar school toe, laatste dag deze week, dan nog het geluk van enkel labo's te hebben ipv saaie theorielessen (of theorielessen die saai gegeven worden).
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

Paulogic

Dat mijn werk af en toe heel erg gewaardeerd wordt...
mvg,
Paul(ogic)

janieburton

Citaat van: Paulogic op 09 oktober 2013, 11:20:08 AM
Dat mijn werk af en toe heel erg gewaardeerd wordt...

Dan ben jij bij de gelukkigen
 

Jurgen

Alweer een fijn sollicitatiegesprek erop zitten! Hopelijk levert het dit keer ook iets op. Buikgevoel zegt ja, maar kopke zegt "stay cool, wait and see!". Eind deze week zou ik iets weten, afwachten dus.

Om de gedachten wat te verzetten begin ik me nu al te verheugen op Genk, dat is iets minder stresserend dan constant werk zoeken.  :D
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

Havoc

CiteerDat mijn werk af en toe heel erg gewaardeerd wordt...

Man toch, waar is dat? Nog nooit meegemaakt. Meestal kom ik thuis en vraag ik me af waarom ik eigenlijk uit bed gekomen ben. Ik had daar nuttigere dingen te doen.

Positieve noot: de werken zijn gedaan! Kan eindelijk terug een beetje ademhalen zonder stoflong te krijgen.
Met vakantie voor onbepaalde duur.

doomslu

Citaat van: Jurgen op 09 oktober 2013, 17:55:18 PM
Alweer een fijn sollicitatiegesprek erop zitten! Hopelijk levert het dit keer ook iets op. Buikgevoel zegt ja, maar kopke zegt "stay cool, wait and see!". Eind deze week zou ik iets weten, afwachten dus.

Om de gedachten wat te verzetten begin ik me nu al te verheugen op Genk, dat is iets minder stresserend dan constant werk zoeken.  :D
Ik wens je succes Jurgen.

Genk? Niet stresserend? Kom eens hier....  :-\
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *