Nieuws:

Nu in MSM 244 TEST: B-MODELS NMBS reeks 51

Hoofdmenu

Wat maakte vandaag je dag?

Gestart door OlivierV, 02 augustus 2013, 19:26:30 PM

janieburton

Citaat van: dani op 30 september 2013, 09:25:52 AM
vandaag maakte mijn "hofleverancier" van  2dehands Märklin materiaal mijn dag.   Een doos met daarin de Re460  "Danzas" stond te wachten toen ik vanmorgen aan de receptie passeerde.    De doos in ontvangst genomen met daar bij nog een lieve glimlach en een knipoog van onze knappe en sympathieke receptioniste met de opmerking  "gij gaat weer kunnen spelen ....".    Ze kent me al :)

Dan ben je bij de gelukkige die op zijn werk persoonlijke postpakketjes mag laten komen.
 

dani

o ja, zeker hoor.  Die worden met liefde en vriendschap ontvangen en doorgegeven.    Ik heb hele toffe collega's.
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

Havoc

De loodgieter die beloofd had te komen is ook echt gekomen!
Met vakantie voor onbepaalde duur.

janieburton

Citaat van: dani op 30 september 2013, 14:47:18 PM
o ja, zeker hoor.  Die worden met liefde en vriendschap ontvangen en doorgegeven.    Ik heb hele toffe collega's.

Bij ons heeft het niets te maken met toffe of lieve collega's.

Gewoon verboden door het bedrijf.
 

Jurgen

Citaat van: Havoc op 30 september 2013, 15:33:06 PM
De loodgieter die beloofd had te komen is ook echt gekomen!

Allé, ze bestaan dus nog.  ;D
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

OlivierV

Lesweek gedaan! :D

Wel nog even project 1 van LaboLinux afwerken, wiskunde studeren, CCNA1 2 hoofstukken nog wat...
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

TBCédric

Mijn camera teruggevonden. Was hem kwijt.
Treinbestuurder bij de Nationale Maatschappij der Belgische Spoorwegen.

Stieven76

Dinsdag bij de gynaecoloog een eerste glimp opgevangen van onze 2de spruit, 9 weken oud en al 2cm  ;D ;D
Femke, 8jaar ondertussen al, wordt dus toch nog grote zus.  ;)

dani

De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

Steam.N

Stieven, dat is inderdaad fantastisch nieuws !
Proficiat !
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

Rangeerduivel


Proficiat Stieven,nog een modelbouwer erbij!

;)

Stieven76

Bedankt mannen!
Dat wil wel zeggen dat mijn treinen kamer er niet direct zal komen. Binnen dit en 2 jaar moet de zolder zeker afgewerkt zijn, maar dus niet voor de treinen  :)
Maar ik houd me wel bezig met de module  ;) ;D

janieburton

Citaat van: Stieven76 op 03 oktober 2013, 15:59:54 PM
Bedankt mannen!
Dat wil wel zeggen dat mijn treinen kamer er niet direct zal komen. Binnen dit en 2 jaar moet de zolder zeker afgewerkt zijn, maar dus niet voor de treinen  :)
Maar ik houd me wel bezig met de module  ;) ;D

Als je een tuin hebt mag je nu, als ik mijn niet vergis, een tuinhuis zetten tot of van meer dan 30m² zonder bouwvergunning, mooi afwerken, verwarming in plaatsen(electrisch en vorstbescherming), isoleren, enz....
 

doomslu

luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Metpetergaathetbeter

Citaat van: janieburton op 03 oktober 2013, 16:30:56 PM
Citaat van: Stieven76 op 03 oktober 2013, 15:59:54 PM
Bedankt mannen!
Dat wil wel zeggen dat mijn treinen kamer er niet direct zal komen. Binnen dit en 2 jaar moet de zolder zeker afgewerkt zijn, maar dus niet voor de treinen  :)
Maar ik houd me wel bezig met de module  ;) ;D

Als je een tuin hebt mag je nu, als ik mijn niet vergis, een tuinhuis zetten tot of van meer dan 30m² zonder bouwvergunning, mooi afwerken, verwarming in plaatsen(electrisch en vorstbescherming), isoleren, enz....

wel eens kijken wat er in eventuele verkavelingsvoorwaarden staat ! ??? ::) :-\
Groeten Peter ;)