Nieuws:

Nu in MSM 244 BAAN: Boulevard du Fort

Hoofdmenu

Wat maakte vandaag je dag?

Gestart door OlivierV, 02 augustus 2013, 19:26:30 PM

Johnnytrein

Bestaan er nog gewone films voor dat toestel?
groetjes Johnny

oh lord, help me to shut my big mouth, until I know what im talking about

Dirky

Laatste werkdag bij de huidige werkgever... Maandag nieuwe uitdaging! Bewijs dat jobhoppen kan op je 55-ste  :D

Huugooke

Citaat van: Havoc op 19 september 2013, 21:38:27 PM
Bestel op ebay een oud fototoestel (begin  jaren 70) en die komt vandaag binnen. Blijkt dat die nog nooit een rolletje film gezien heeft! Geen kras erop, met originele riem, zonnekap, geen stofje, blinkt gelijk nieuw. Kan amper wachten op de weekend voor met dat beestje buiten te gaan.
Nu wil ik natuurlijk weten over welk toestel het gaat!

dani

@Johan : je, daar ben ik ook wel eens nieuwsgierig naar , wat voor een toestel is het ?

@Dirk : succes met de nieuwe start !   


En wat mijn dag maakte : DHL met een levering van Duitsland...  Een paar mooie wagons en een V100 lokje om de verzameling aan te vullen.
Plus : hopelijk als ik thuis kom nog een pakje in de bus van iemand van 't forum.....   dat zal heel mijn weekend goed maken !
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.


Steam.N

Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

dani

De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

Metpetergaathetbeter

dani, dat treinmuseum wanneer opent dat zijn deuren ?  ;D Alvast veel spannende momenten vooraleer je bestelling zijn eindbestemming heeft gevonden !  ;D
Groeten Peter

Havoc

Een Fuji GM670 met een 100mm AE. En ja, daar bestaan nog films voor (zwart-wit, kleur, dia) en er zijn nog labo's die dat ontwikkelen en afdrukken. Geen probleem, je bestelt dat en 2-3 dagen later heb je zoveel rollen als je wil (kan betalen...). Er zijn ook winkels die die in voorraad hebben zelf.
1905 gram droog gewogen zonde film....
Met vakantie voor onbepaalde duur.

OlivierV

Duvel Tripel Hop op een vrijdag, dat sluit een week toch op een geweldige manier af. (het hoeft dan ook niet altijd uitgaan en danskes placeren te zijn)
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

PeterC

Citaat van: OlivierV op 20 september 2013, 22:58:48 PM
Duvel Tripel Hop op een vrijdag, dat sluit een week toch op een geweldige manier af. (het hoeft dan ook niet altijd uitgaan en danskes placeren te zijn)

Een glazeke wijn en eens alle forum berichten van afgelopen week doornemen en hier en daar op reageren.
Groetjes, Peter


Huugooke

Het maakt niet alleen de dag, maar het hele jaar: mijn vrouw vecht nu drie jaar tegen wat men "een slepende ziekte" noemt.
En al zijn de omstandigheden niet ideaal, we genieten toch zo veel mogelijk van het leven!

Metpetergaathetbeter

vandaag naar een reunie geweest van de eerste jaar middelbaar, mensen gezien die ik de afgelopen 38jaar niet meer zag ! Van onze klas was nagenoeg 95% aanwezig, bijzonder leuke dag gehad en eigenlijk kwamen we nu beter overeen dan 38 jaar terug ! We spraken al af om over een 2 tal het nog eens over te doen en dan liefst met nog meer(andere twee klassen). Trouwens herkende ik nagenoeg iedereen behalve een oud lief van mij !

Groeten Peter ;)

PS keerzijde dat er ook al 3 bleken overleden te zijn en enkele heel maar dan ook heel erg ziek zijn op zo'n moment besef je maar dat gezondheid het belangrijkste in een leven is !  :( ;)

conducteur

Dat ik zojuist het juiste uurrooster voor school in handen had, nu moet ik niet meer om 6h20 opstaan... Bij vergissing had ik dat van de studenten elektronica/ict afstudeerrichting ict, waar we mee samen zitten, en maar licht verschillend is. Heb dus maar om 11h les.
Rian 2-Rail DCC NMBS TPIII
Grote Modeltreinruilbeurs Blankenberge Pasen 2016
Zaal Forum

dani

ik was al meer dan een jaar op zoek naar een klavier met ingebouwde track-ball of touchpad, en dan nog met DIN aansluiting (geen USB).
Vandaag op de rommelmarkt  stond een koppel die 2 van die dingen had liggen.  Nagelnieuw van Dell !  En het mooie van al: ze waren GRATIS, nog in de plastic folie.     Eindelijk een klavier (en een reserve) voor op zolder bijd e trein-PC  dat weinig plaats in neemt en ook muis functie heeft.

Dit is een foto van op eBay, mijn klaviertjes zijn wel AZERTY.


De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.