Wat maakte vandaag je dag?

Gestart door OlivierV, 02 augustus 2013, 19:26:30 PM

dani

Citaat van: janieburton op 16 september 2013, 12:09:30 PM
Was het gisteren In Woluwe? Dat is toch het 1ste zondag of vergis ik me?

je vergist je

Citaat van: dani op 15 september 2013, 18:08:57 PM
yep, Jurgen.. elke 3de zondag van de maand, en ditkeer was dat op 15 september, omdat 1 september een zondag was.

De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

Jurgen

Is Houten niet iedere eerste zondag?

Dat Woluwe iedere 3de zondag is wist ik, maar ik was verwonderd dat het gisteren al de 3de zondag van de maand was. De tijd vliegt.  :D
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

dani

nee, Houten is niet elke eerste zondag...

http://www.modelspoorbeurs.nl/www/Frame%20Nederland.html

dit jaar is er nog  5 oktober, 9 november en 14 december
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

philippe_007

zou ik nog eens moeten geraken dit jaar.....
Maar eerst Genk nog ;-)
als er dan nog budget is....

conducteur

Rian 2-Rail DCC NMBS TPIII
Grote Modeltreinruilbeurs Blankenberge Pasen 2016
Zaal Forum

Jurgen

Mja, ze zitten nog niet allemaal vast.  ::) :-\
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

OlivierV

Mijn pc maakte een piepend geluid, 'k heb daar gisteren eens komaf mee gemaakt? :)
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

dani

De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

OlivierV

Citaat van: dani op 17 september 2013, 15:34:13 PM
was het de muis ???
Ergens een een stukje metaal dat door de trillingen van de waterpompen heen en weer schoof tegen het alu zijpaneel, terug vastgeplakt en 't is weer heerlijk stil op mijn kamer, op de muziek na.  ::)
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

vanmiegroet

Wat gisteren mijn dag maakte?

Laat ik in de ochtend beginnen, om 6.45 was ik juist opgestaan en ging ik naar beneden
en plotseling belt mijn pa die in Zuid-Afrika woont (en waarmee ik heel weinig contact heb) om me ne gelukkige verjaardag te wensen.
Dus goedgezind van dit telefoontje ga ik naar beneden en dan belt mijn ma (nu op vakantie in Turkije) om me
ook een gelukkige verjaardag te wensen.

Rond kwart na zeven komt men grootvader naar beneden om me boules en donuts mee te geven naar school.
Eenmaal aangekomen op school ga ik naar mijn klas en wanneer ik deze binnen kom begint iedereen in de klas spontaan happy birthday te zingen.

Tijdens de middagpauze ga ik naar de leefgroep en word ik gevraagd naar het bureel van de opvoeders te gaan.
Gelukkig geen problemen maar een verjaardagskaartje met iedereen van de leefgroep zijn naam erop.

Goedgezind keer ik terug naar mijn school om dan op de speelplaats nog een kaartje te krijgen van het leerkrachtenteam.

Nu denk je al dat het niet beter kon, maar het ging veel beter worden. :D

De school is gedaan en ik ga naar het lokaal van de opvoeders om men laptop op te halen voor studiewerk, dan zie dat er nog een kaartje is. Deze was van mijn grootouders eergisteren verzonden om gisteren aan te komen.

Dan belt mijn co om bij haar te gaan, eenmaal daar krijg ik verjaardagswensen van haar en haar collega's.

Om 10 uur 's avonds kwam ik toe op het station van Zele en mijn grootvader kwam me ophalen, wat me goed uitkwam of anders moest ik te voet naar huis :)
Terug thuis blijkt dat ze een klein feestje hadden klaar gezet voor mij met taart.


Dit was een beknopte samenvatting, maar mijn dag was zeker geslaagd. :D
Ik ben terug, maar ik meen het deze keer

dani

allee, dan met een dag vertraging : ook van hier uit nog een gelukkige verjaardag !
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

Metpetergaathetbeter

dat worden enkele dagen de broeksriem toe al die calorieën en zoetigheid, trouwens bij jou daar een internationaal gebeuren en zo te horen zorgden familie en vrienden dat deze dag toch niet onopgemerkt voorbijging, wat wil je nog meer ? ;)

Groeten Peter ;)

philippe_007

Wandaag de laatste dag op den bureau, morgen thuis werken en dan is het weekend....
Kan ik weer wat aan mijn module werken ;-)

Metpetergaathetbeter

Citaat van: philippe_007 op 18 september 2013, 10:36:42 AM
Wandaag de laatste dag op den bureau, morgen thuis werken en dan is het weekend....
Kan ik weer wat aan mijn module werken ;-)

is dat werken?   Ik wou dat ik ook zo'n werk had op het werk met de hobby bezig te zijn !  ;D

Groeten Peter ;)

OlivierV

Een besluit genomen dankzij die jobbeurs hier in de festivariahal. Dat wordt dus verder studeren, wel een andere opleiding, degene die ik namelijk eerst in gedachten had.
Geen Spoorwegmodelologie maar Elektronica-ICT, sluit ook een pak beter aan op mijn diploma informaticabeheer van 't middelbaar.

Met wat geluk kan ik ook nog een vrijstelling krijgen voor filosofie in 't tweede en 't derde jaar dankzij het feit dat ik er op wijsbegeerte door was.

Groet.
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan