Nieuws:

Nu in MSM 244 TEST: B-MODELS NMBS reeks 51

Hoofdmenu

Wat maakte vandaag je dag?

Gestart door OlivierV, 02 augustus 2013, 19:26:30 PM

Peter

Hersteller (Belisol) is al geweest. Moest toevalig hier ergens in de buurt zijn, en kwam even langs.
Poort hersteld, we kunnen de wagen terug gebruiken. ;D
Met vriendelijke groeten
Peter

dani

Wat maakt straks mijn dag ?    Mijn dochter !

Klinkt misschien stom , maar als gescheiden vader is het neit altijd evident.   Door de vakantieregeling en het ongelukkig vallen van het laatste wekend van augustus en 1 september, heb ik ze in geen  4,5 weken  gezien ! 

Dus mijn weekend start straks en er zullen GEEN treinen aan te pas komen !
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

bollen neus

Citaat van: Peter op 13 september 2013, 16:29:38 PM
Hersteller (Belisol) is al geweest. Moest toevalig hier ergens in de buurt zijn, en kwam even langs.
Poort hersteld, we kunnen de wagen terug gebruiken. ;D

Oef, valt dan nog beter uit dan eerst was gehoopt, beter zo hé Peter.

Jurgen

Citaat van: OlivierV op 13 september 2013, 13:24:04 PM
Uiteindelijk is het bij hem ook allemaal goedgekomen (had net zoals mij in het middelbaar veel geprutst ondanks dat wij geen kiekens waren, waren we wel uilskuikens op ander vlak).

Nog iets waar ik mezelf in herken.  ;D
Altijd slim genoeg geweest om alles vrij snel te begrijpen in de klas waarna een korte opfrissing genoeg was tijdens de examens. Althans, wat het eerste middelbaar betreft toch. Nadien ging dat steeds moeilijker en dan ben je uiteraard verloren in de hogeschool.
Nu zie ik dat zelf ook wel in, maar als ik het allemaal opnieuw moest doen zou ik net hetzelfde doen.
Neem mij nu niet als referentie voor je verdere carrière hé, want dan ben je op je 30ste werkloos en hopeloos op zoek naar ander werk.  ::) ;D


@ Peter: Allé, eind goed al goed dus.  :)

@ dani: Ik ken nog iemand in ongeveer dezelfde situatie en zij is ook iedere keer door het dolle heen als haar zoontje terug bij haar is. Veel plezier en geniet ervan, want het is jammer genoeg voorbij voor je het weet. En nu wil je dochter nog met je optrekken, maar eens ze de jongens ontdekt...  :D
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

Havoc

Citaat van: OlivierV op 13 september 2013, 13:24:04 PM
Citaat van: Jurgen op 13 september 2013, 12:58:00 PM
Citaat van: OlivierV op 13 september 2013, 10:13:21 AM
Mijn goed gevoel bij wijsbegeerte klopte, mijn goed gevoel bij sommige andere vakken was maar verkeerd gevoeld. Resultaat 1/7e van alle vlakken geslaagd, het maakt mijn dag niet echt en ik weet ook niet goed wat ik nu moet doen.


Tja, waarom had ik zo'n voorgevoel?  ;D

Ik wenste het je niet toe, maar als ik je reacties iedere keer zie dan lijk je me een nonchalante kerel (niet slecht bedoeld, ik ben ook zo) en dan denk ik meteen dat je ook zo met je studies omgaat. Ik was ook zo en was ook voor veel vakken gebuisd in de hogeschool, ik zie dus een stuk van mezelf terug in jou. Uiteindelijk ben ik gestopt omdat ik wist dat studeren toch niks voor mij was, maar ik vond mezelf net als jij te jong om al te gaan werken.
Maar zoals ik al zei, ik bedoel het niet slecht.

Nu is het een zaak om voor jezelf uit te maken wat je wil gaan doen in je leven. Zoals je zelf al zegt, je zal snel moeten zijn want het nieuwe academiejaar laat niet lang meer op zich wachten. Wat je ook kiest, ik wens je veel succes.  ;)
'k Ga nu straks een bij 'n maat die naar zijn 3e jaar Elektronica ict gaat om wat boeken in te kijken, toen ik nog in ASO zat was het altijd al mijn idee dit te gaan doen, tot ik naar TSO-informaticabeheer ging en de geniale ingeving kreeg om Taal -en letterkunde te gaan doen.

Uiteindelijk is het bij hem ook allemaal goedgekomen (had net zoals mij in het middelbaar veel geprutst ondanks dat wij geen kiekens waren, waren we wel uilskuikens op ander vlak).

Vergissen van richting is altijd mogelijk natuurlijk. Heb dat zelf ook gedaan, maar het pas in 1-ste lic gemerkt. Het is ook nog (redelijk) goed gekomen maar het heeft even geduurd.

Langs de andere kant kom je van een richting die niet direct aansluit bij letteren en wijsbegeerte. Moet je eerst goed kijken of je dat wil doen en wat je ervoor over hebt. Ook eens goed bezinnen of het niet gelukt is omdat het je niet interesseert, je er nogal luchtig tegenaan gegaan bent of dat de lat te hoog lag. En er zijn ook buizen en buizen natuurlijk.

Nu ja, wat minder van die opwindende foto's verzamelen misschien? Of iets in die richting gaan studeren?
Met vakantie voor onbepaalde duur.

Metpetergaathetbeter

niet mijn dag.....maar wel deze jongeman !

anderzijds van deze voetballer niks als respect.....sommige hebben toch het hart op de juist plaats : http://www.youtube.com/watch?v=mg--0vqxk8Q

groeten Peter ;)

philippe_007

Dat ik met dit slechte weer mag werken,
dat zijn weer een pak overuren dat ik dan kan recupereren als het goed weer is  ;D
Hopen dat het snel wat beter weer is (lees droog en windvrij), dan kan ik wat experimenteren met de aurbrush

OlivierV

'k Ga eens Lochristi gaan onveilig maken denk ik.  :D
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

doomslu

Citaat van: OlivierV op 15 september 2013, 15:26:19 PM
'k Ga eens Lochristi gaan onveilig maken denk ik.  :D
Oef, dat is ver van hier...  :D
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

dani

een leuke aanwinst van op de beurs in  Woluwé....  een Märklin 3576 setje.   Decodertje er in bouwen en deze is ideaal als pendeltreintje... verlichting er in, wisselende front en sluitseinen, een tweedelig stelletje...  en voor een klein prijsje.



bron : http://image.artfact.com/housePhotos/ralston/22/299422/H1091-L20536094.jpg
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

Jurgen

Was het vandaag beurs in Woluwe?
Afin, gefeliciteerd met je aankoop.  :)
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

dani

yep, Jurgen.. elke 3de zondag van de maand, en ditkeer was dat op 15 september, omdat 1 september een zondag was.
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

Metpetergaathetbeter

Citaat van: doomslu op 15 september 2013, 16:15:43 PM
Citaat van: OlivierV op 15 september 2013, 15:26:19 PM
'k Ga eens Lochristi gaan onveilig maken denk ik.  :D
Oef, dat is ver van hier...  :D

maar helaas niet ver van mij, maar ik bezocht mijn ma in rusthuis Ronse ;D
Groeten Peter ;)

janieburton

Citaat van: Metpetergaathetbeter op 14 september 2013, 14:58:30 PM
niet mijn dag.....maar wel deze jongeman !

anderzijds van deze voetballer niks als respect.....sommige hebben toch het hart op de juist plaats : http://www.youtube.com/watch?v=mg--0vqxk8Q

groeten Peter ;)

8)
 

janieburton

Citaat van: dani op 15 september 2013, 17:00:29 PM
een leuke aanwinst van op de beurs in  Woluwé....  een Märklin 3576 setje.   Decodertje er in bouwen en deze is ideaal als pendeltreintje... verlichting er in, wisselende front en sluitseinen, een tweedelig stelletje...  en voor een klein prijsje.



bron : http://image.artfact.com/housePhotos/ralston/22/299422/H1091-L20536094.jpg

Was het gisteren In Woluwe? Dat is toch het 1ste zondag of vergis ik me?