Nieuws:

Nu in MSM 244 BAAN: Boulevard du Fort

Hoofdmenu

Wat maakte vandaag je dag?

Gestart door OlivierV, 02 augustus 2013, 19:26:30 PM

dani

en ben je al on line geweest ?  al gaan kijken naar je resultaten ? 
Ik zit hier al 2 dagen met kramp in mijn duimen.....  dat het goed moet zijn.   

En ?
en ?
en ?
en ?
en ?
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

OlivierV

Mijn goed gevoel bij wijsbegeerte klopte, mijn goed gevoel bij sommige andere vakken was maar verkeerd gevoeld. Resultaat 1/7e van alle vlakken geslaagd, het maakt mijn dag niet echt en ik weet ook niet goed wat ik nu moet doen.
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

dani

oei....  misschien toch een verkeerde richting gekozen ?   het kan altijd hee . 

Als ik je een raad mag geven :  zet even alles uit je hoofd, denk er eens over na en wie weet kom je met een oplossing.   
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

Metpetergaathetbeter

Olivier,

13 delen door 7 hoeveel is dat uiteindelijk ?  :-\

Groeten Peter ;)

OlivierV

Citaat van: Metpetergaathetbeter op 13 september 2013, 10:25:50 AM
Olivier,

13 delen door 7 hoeveel is dat uiteindelijk ?  :-\

Groeten Peter ;)
Engelse Letterkunde I was wel geslaagd + wijsbegeerte is 2 van de 14 door, wat 1/7e van het totaal aantal vakken geslaagd maakt.

Citaat van: dani op 13 september 2013, 10:15:03 AM
oei....  misschien toch een verkeerde richting gekozen ?   het kan altijd hee . 

Als ik je een raad mag geven :  zet even alles uit je hoofd, denk er eens over na en wie weet kom je met een oplossing.   

Dat kan altijd Dani, van Informaticabeheer naar taal -en letterkunde is nu ook niet de meest logische stap, feit is wel dat het mij wel interesseerde en ik het wel graag deed. Enfin in mijn hele schoolparcours is weinig logica te vinden, ik lijk bijna een vrouw op dat vlak.

Gaan werken zie ik mij eigenlijk nog niet doen, niet dat ik met dat diploma informaticabeheer niks kan maar goed ...

Ik zou ook elektronica - ict kunnen gaan studeren op KaHo, wat een meer logische stap lijkt, alleen zint het hele computergebeuren mij niet meer zo. Slaagkansen zouden dan wel groter zijn.
Toegepaste informatica is ook een oplossing, maar ik ben geen programmeerheld en dat is iets wat je daar veel hebt.

Herbeginnen met taal -en letterkunde, dat zou kunnen, maar het is  ook weer nog 4j te gaan, reken maar 5.

Of iets helemaal anders, ik ga eens bezinnen, maar niet te lang want volgende week maandag (23 sept) start het academiejaar.
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

Rangeerduivel

maar ik ben geen programmeerheld...

Je kan in ieder geval goed met de Multimaus overweg! ;)

OlivierV

Citaat van: Rangeerduivel op 13 september 2013, 10:42:45 AM
maar ik ben geen programmeerheld...

Je kan in ieder geval goed met de Multimaus overweg! ;)
Dat is het probleem niet, het geen programmeerheld zijn op het vlak van computerprogramma's schijven, ook al zijn dat slechts eenvoudige programma's geschreven in VB.
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

Peter

Wat maakte vandaag je dag "NIET"

Mijn garagepoort zit geblokkeeerd. De motor  funktioneerd nog normaal , maar de poort zelf gaat slechts een 50 cm omhoog (met wat gekraak) waarna ze blokkeerd. Niets abnormaals aan te zien of gevonden.
Hersteller komt pas maandag  >:( >:( >:(
Met vriendelijke groeten
Peter

Rangeerduivel

Cabrio  kopen hé Peter,en hopen dat ie d'r onder kan... ;)

OlivierV

Citaat van: Peter op 13 september 2013, 11:01:12 AM
Wat maakte vandaag je dag "NIET"

Mijn garagepoort zit geblokkeeerd. De motor  funktioneerd nog normaal , maar de poort zelf gaat slechts een 50 cm omhoog (met wat gekraak) waarna ze blokkeerd. Niets abnormaals aan te zien of gevonden.
Hersteller komt pas maandag  >:( >:( >:(
Is dat niet los te koppelen zodat je ze manueel nog kan openen?
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

doomslu

Als het de motor is die blokkeert, dan kan loskoppelen helpen. Als het de poort zelf is daarentegen...  :(
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Peter

Met vriendelijke groeten
Peter

bollen neus

Peter,
Maandag komt de hersteller al? Das snel zulle, hier heb ik eens een maand of 4 moeten wachten, kwestie van een supergoede naservice hé. Is meestal nogal eigen hier in Belgie naar het schijnt.

Jurgen

Citaat van: OlivierV op 13 september 2013, 10:13:21 AM
Mijn goed gevoel bij wijsbegeerte klopte, mijn goed gevoel bij sommige andere vakken was maar verkeerd gevoeld. Resultaat 1/7e van alle vlakken geslaagd, het maakt mijn dag niet echt en ik weet ook niet goed wat ik nu moet doen.


Tja, waarom had ik zo'n voorgevoel?  ;D

Ik wenste het je niet toe, maar als ik je reacties iedere keer zie dan lijk je me een nonchalante kerel (niet slecht bedoeld, ik ben ook zo) en dan denk ik meteen dat je ook zo met je studies omgaat. Ik was ook zo en was ook voor veel vakken gebuisd in de hogeschool, ik zie dus een stuk van mezelf terug in jou. Uiteindelijk ben ik gestopt omdat ik wist dat studeren toch niks voor mij was, maar ik vond mezelf net als jij te jong om al te gaan werken.
Maar zoals ik al zei, ik bedoel het niet slecht.

Nu is het een zaak om voor jezelf uit te maken wat je wil gaan doen in je leven. Zoals je zelf al zegt, je zal snel moeten zijn want het nieuwe academiejaar laat niet lang meer op zich wachten. Wat je ook kiest, ik wens je veel succes.  ;)
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

OlivierV

Citaat van: Jurgen op 13 september 2013, 12:58:00 PM
Citaat van: OlivierV op 13 september 2013, 10:13:21 AM
Mijn goed gevoel bij wijsbegeerte klopte, mijn goed gevoel bij sommige andere vakken was maar verkeerd gevoeld. Resultaat 1/7e van alle vlakken geslaagd, het maakt mijn dag niet echt en ik weet ook niet goed wat ik nu moet doen.


Tja, waarom had ik zo'n voorgevoel?  ;D

Ik wenste het je niet toe, maar als ik je reacties iedere keer zie dan lijk je me een nonchalante kerel (niet slecht bedoeld, ik ben ook zo) en dan denk ik meteen dat je ook zo met je studies omgaat. Ik was ook zo en was ook voor veel vakken gebuisd in de hogeschool, ik zie dus een stuk van mezelf terug in jou. Uiteindelijk ben ik gestopt omdat ik wist dat studeren toch niks voor mij was, maar ik vond mezelf net als jij te jong om al te gaan werken.
Maar zoals ik al zei, ik bedoel het niet slecht.

Nu is het een zaak om voor jezelf uit te maken wat je wil gaan doen in je leven. Zoals je zelf al zegt, je zal snel moeten zijn want het nieuwe academiejaar laat niet lang meer op zich wachten. Wat je ook kiest, ik wens je veel succes.  ;)
'k Ga nu straks een bij 'n maat die naar zijn 3e jaar Elektronica ict gaat om wat boeken in te kijken, toen ik nog in ASO zat was het altijd al mijn idee dit te gaan doen, tot ik naar TSO-informaticabeheer ging en de geniale ingeving kreeg om Taal -en letterkunde te gaan doen.

Uiteindelijk is het bij hem ook allemaal goedgekomen (had net zoals mij in het middelbaar veel geprutst ondanks dat wij geen kiekens waren, waren we wel uilskuikens op ander vlak).
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan