Nieuws:

Nu in MSM 244 TEST: B-MODELS NMBS reeks 51

Hoofdmenu

Wat maakte vandaag je dag?

Gestart door OlivierV, 02 augustus 2013, 19:26:30 PM

conducteur

Wa het is eigenlijk onthaaldag voor eerstejaars vrijdag, en er zit nog een weekend tussen, dus uiteindelijk starten we maar de 16e. Valt mee toch?
Rian 2-Rail DCC NMBS TPIII
Grote Modeltreinruilbeurs Blankenberge Pasen 2016
Zaal Forum

doomslu

In West-Vlaanderen duurt het gewoon wat langer eer ze op snelheid zijn...  ;D
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

conducteur

In welke provincie woonden die slimme boeren die de Duitsers in WOI hebben kunnen tegenhouden?

Rian 2-Rail DCC NMBS TPIII
Grote Modeltreinruilbeurs Blankenberge Pasen 2016
Zaal Forum

Gerolf

Altijd geleerd dat het een sluiswachter was  ???
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Jurgen

Citaat van: conducteur op 11 september 2013, 18:22:00 PM
In welke provincie woonden die slimme boeren die de Duitsers in WOI hebben kunnen tegenhouden?

Volgens mij ploegde de boer gewoon voort en waren het de geallieerden die al het werk deden.
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

conducteur

Citaat van: Gerolf op 11 september 2013, 18:37:32 PM
Altijd geleerd dat het een sluiswachter was  ???
Ben ik zo mis, even opzoeken, volgens mij was de sluiswachter... ook boer.
Rian 2-Rail DCC NMBS TPIII
Grote Modeltreinruilbeurs Blankenberge Pasen 2016
Zaal Forum

Metpetergaathetbeter


conducteur

Rian 2-Rail DCC NMBS TPIII
Grote Modeltreinruilbeurs Blankenberge Pasen 2016
Zaal Forum

railtravelmanager

 :) aankomst per postpakket van Alex Dubbeldeksset en DSB MZ 1415 Hobbytrade
met kleine & grote treintjes rijden toch zo fijn
lid MTD treinenclub Edegem
MTD Vaerwegh Dock staat op Modelspoor Expo !

Havoc

Eindelijk een lensje voor mijn G690BL kunnen vinden waar ik al lang naar zoek: de 100AE. Nog 2 stuks en de collectie is compleet! En mijn portemonee plat  :'(
Met vakantie voor onbepaalde duur.

OlivierV

Citaat van: Havoc op 11 september 2013, 22:06:27 PM
Eindelijk een lensje voor mijn G690BL kunnen vinden waar ik al lang naar zoek: de 100AE. Nog 2 stuks en de collectie is compleet! En mijn portemonee plat  :'(
Hier op zolder in de stal staat een compressor, als je wil kom je maar eens langs, dan stop ik dat darmpje op je portefeuille zodat ik ze eens kan opblazen. ;)
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

Jurgen

Gisteren mezelf getrakteerd op een frietje in de hand... nadat ik een briefje van 20 gevonden had. En dat het gesmaakt heeft!
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

OlivierV

Of het mijn dag morgen zal zijn weet ik niet, ik wacht doomsday alvast af.

citaat van op de ugent-site.

"De examenresultaten van de tweedekansexamenperiode worden via oasis.ugent.be bekend gemaakt op vrijdag 13 september 2013 vanaf 08u00. Een puntenlijst met hierop de behaalde resultaten uit de tweedekansexamenperiode van het academiejaar 2012-2013 is dan beschikbaar zijn op Oasis. Studenten die op dat ogenblik afstuderen in een masteropleiding, master-na-masteropleiding, postgraduaatsopleiding of permanente vorming worden vriendelijk uitgenodigd op de plechtige proclamatie (sept 2013)."
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

dani

Citaat van: OlivierV op 12 september 2013, 22:56:28 PM
Een puntenlijst met hierop de behaalde resultaten uit de tweedekansexamenperiode van het academiejaar 2012-2013 is dan beschikbaar zijn op Oasis.

...  is dan beschikbaar zijn ?

Duidelijk dat het niveau aan onze universiteiten ook flink aan het dalen is...  Vooral de kennis van onze eigen taal.
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

OlivierV

Citaat van: dani op 13 september 2013, 09:29:22 AM
Citaat van: OlivierV op 12 september 2013, 22:56:28 PM
Een puntenlijst met hierop de behaalde resultaten uit de tweedekansexamenperiode van het academiejaar 2012-2013 is dan beschikbaar zijn op Oasis.

...  is dan beschikbaar zijn ?

Duidelijk dat het niveau aan onze universiteiten ook flink aan het dalen is...  Vooral de kennis van onze eigen taal.
Goed opgemerkt Dani, had ik zelfs nog niet gezien, en dan nog wel voor de faculteit letteren en wijsbegeerte, die zouden toch wel in staat moeten zijn alles deftig te schrijven en spellen.
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan