Wat maakte vandaag je dag?

Gestart door OlivierV, 02 augustus 2013, 19:26:30 PM

OlivierV

Citaat van: Kautenbach op 06 augustus 2013, 21:35:15 PM
:) :)beste bakplaat met 6 pitten en oven met separate magnetron? U houdt niet alleen van treinen, heer Olivier 8)
De keuken thuis is enkele jaren geleden vervangen want het was nodig, mijn oudjes hebben goede smaak en eerlijk toegegeven, dat spul kook heerlijk.
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

doomslu

Ik heb vanavond hetzelfde gegeten.  :P
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

janieburton

Citaat van: OlivierV op 06 augustus 2013, 21:20:37 PM
Ik kan frietjes bakken en ook nog eens tegelijkertijd gemarineerde biefstuk en het huis staat er nog.  8)



Misschien dat jobstudente eens uitnodigen voor een etentje???????? ;) :)
 

Metpetergaathetbeter

cullinaire hoogstanden van een student : Frieten  ;)

Groeten Peter ;)

PS ik verkies er rauw witloof in de mayonnaise erbij ; voor degene die grondwitloof niet lekker vinden kunnen stukjes appel het geheel een aangenamere smaak geven,  ander witloof in watercultuur gekweekt heeft die bittere smaak niet !

Stieven76

Op het moment mijn laatste uren aan het werken. En dan 3 weken vakantie  ;D  ;D

OlivierV

Citaat van: Metpetergaathetbeter op 07 augustus 2013, 11:34:06 AM
cullinaire hoogstanden van een student : Frieten  ;)

Groeten Peter ;)

PS ik verkies er rauw witloof in de mayonnaise erbij ; voor degene die grondwitloof niet lekker vinden kunnen stukjes appel het geheel een aangenamere smaak geven,  ander witloof in watercultuur gekweekt heeft die bittere smaak niet !
Overschotjes van respectievelijk de mosselen en de bbq.

Vandaag was 't nog hoogstaander. Puree met vissticks.  8)

Groeten,
Olivier
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

Jurgen

Een positief gesprek met het interimbureau. Het is nog maar een eerste stap naar een nieuwe job, want het bedrijf in kwestie zal waarschijnlijk ook nog een gesprek willen doen.

Maar die eerste stap heeft mijn dag toch al gemaakt want het kan me geen barst meer schelen dat het regent!  :)
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

just4fun



M'n petekind heeft een zoon gekregen, 2 weken te vroeg, maar kerngezond en voorzien van 10 vingers en 10 tenen.
Paul

eve

Gelezen citaat :

Ouderdom, vooral een eerbiedwaardige ouderdom, bezit zo'n autoriteit dat dit van meer waarde is dan alle geneugten van de jeugd.

Cicero (106-42 v C)
(antiek Romeinse staatsman, schrijver, advocaat en redenaar. Vermoord door Antonius.)

Erik

oebr

On East Belgian Rails - sporen in de provincie Luik zo rond 1992

dani

De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

Huugooke

Vandaag 41 (éénenveertig) jaar getrouwd.
Veel miserie gekend, vooral de laatste jaren, maar al bij al toch hoofdzakelijk mooie momenten.

( Jaja, met dezelfde  ;) )

argilla

Citaat van: Huugooke op 08 augustus 2013, 09:41:51 AM
Vandaag 41 (éénenveertig) jaar getrouwd.
Veel miserie gekend, vooral de laatste jaren, maar al bij al toch hoofdzakelijk mooie momenten.

( Jaja, met dezelfde  ;) )


proficiat Huugooke, en zoals je aangeeft hoofdzaak;  zijn de mooie momenten. Maak er een fijne dag van en drink eens een ferm glas champieter schol  :D ;)
argilla
H0, On30, 1/29, Gn15

PietB

Hugo en zijn Madam, van harte gefeliciteerd en plak er nog een stuk of wat aan, joh!

grt Piet.

Gerolf

Proficiat voor Paul en zijn petekind en kleinkind, en voor Hugo en zijn eega  8)
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw