Nieuws:

Modelspoormagazine, 100% modelspoor

Hoofdmenu

Wat maakte vandaag je dag?

Gestart door OlivierV, 02 augustus 2013, 19:26:30 PM

SuSke

Wat je onrechtstreeks ook doet.

Maar ik troost me met het feit dat ik ook een stukje van de vergoeding van elke ambtenaar en politieker betaal  8)
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

rgp

Suske,

Ik bedank u zeer graag voor uw giften (nee, ik ben geen politieker ;D)

Roland


SuSke

Tja Roland, elke maand weer dat zelfde stukje dat rechtstreeks wordt doorgesluisd naar die onverzadigbare put ;D ;D en als ik dan een aalmoesje terug wil krijgen...  :-\ :-\ :-\
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Havoc

Niet overdrijven hé. Als ik zie wat mijn laatste operatie gekost heeft dan mogen we hier niet klagen. Minder dan het remgeld van een doktersbezoek. Toegegeven, het was geen open hart operatie, maar ik vrees dat als je dat moet laten doen in landen waar er "geen" belasting is je eerder met het ongemak zou blijven lopen dan de figuurlijke aderlating te ondergaan.

Dus zelfs al krijgen ze €30000.00 van ons belastinggeld voor een film te maken waar ik niet naar ga kijken, als er daarmee enkele duizenden mensen zich een avondje kunnen ontspannen, dan verdienen we dat misschien terug aan minder pillen tegen stress.

We betalen hier veel, maar we krijgen wel wat in de plaats. Het wordt misschien minder dan in de gouden jaren maar zo slecht is het hier nog niet.

(OK, er zijn landen waar geen belasting is en gratis ziektezorg. Maar daar wil ik toch ook niet gaan leven)
Met vakantie voor onbepaalde duur.

SuSke

Vandaag nog even geprofiteerd van het gekke weekend en met "cyber-monday"-korting gelijk maar alle verlichting voor de thuisopstelling van "Marchan'Dix" en "Den Overslag" besteld.
De LED-battens waren al goedkoper dan een 2 maanden geleden en nu met nog eens een extra korting...  ;D ;D ;D
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Alberke

Een paar kilo filament gekregen voor mijn verjaardag, waaronder "zilver". Heel benieuwd naar het resultaat.
Ja, ik ben de plezantste thuis, als de vuilbak buiten staat! ;D

bollen neus

Een klein fijn cadooke opgestuurd gekregen uit Denemarken, Jaarlijkse kalender volgens Jernbaner. Een toffe stylo en CD rom met nuttige details voor de te maken modellen. Méér moet dat niet zijn.
Den Eric.

Metpetergaathetbeter

#3442
daarnet een brief(was eigenlijk maar een formaliteit daar minister van werkgelegenheid deze mogelijkheid naast nog een iets meer aantrekkelijke die niet voor mij gold aanbood) gekregen van de RVA met het nieuws dat ik een heleboel betaalde Quality-time krijg, nog halftijds werken 3 X 6 uur,ik kon niet op SWT gaan wegens te weinig dienstjaren, dan maar voor deze oplossing gekozen  :) ;) werd uitzonderlijk vanaf 55 toegestaan.Iets minder verdienen;iets meer vrije tijd !

Rangeerduivel

Citaat van: Metpetergaathetbeter op 11 december 2018, 15:56:52 PM
...met het nieuws dat ik een heleboel betaalde Quality-time krijg, nog halftijds werken 3 X 6 uur,...iets meer vrije tijd !

Eindelijk aan die grote baan op zolder kunnen beginnen...! ;D

;)

Metpetergaathetbeter

Citaat van: Rangeerduivel op 11 december 2018, 16:17:03 PM
Eindelijk aan die grote baan op zolder kunnen beginnen...! ;D
hoewel met minder geld  ;D ;)

raf

vandaag weer twee modellen uit de paint studio gehaald en deze staan nu mooi onder de tent
morgen verder werken aan de boven bouw wat antennes en dergelijke aan gaat en dan kan alles op 18 december naar de studio

gr raf
If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.

doomslu

Citaat van: Metpetergaathetbeter op 11 december 2018, 15:56:52 PM
daarnet een brief(was eigenlijk maar een formaliteit daar minister van werkgelegenheid deze mogelijkheid naast nog een iets meer aantrekkelijke die niet voor mij gold aanbood) gekregen van de RVA met het nieuws dat ik een heleboel betaalde Quality-time krijg, nog halftijds werken 3 X 6 uur,ik kon niet op SWT gaan wegens te weinig dienstjaren, dan maar voor deze oplossing gekozen  :) ;) werd uitzonderlijk vanaf 55 toegestaan.Iets minder verdienen;iets meer vrije tijd !
Is dat nog de moeite dat je gaat voor 3 keer 6 uur?  :D
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

doomslu

Citaat van: Rangeerduivel op 11 december 2018, 16:17:03 PM
Citaat van: Metpetergaathetbeter op 11 december 2018, 15:56:52 PM
...met het nieuws dat ik een heleboel betaalde Quality-time krijg, nog halftijds werken 3 X 6 uur,...iets meer vrije tijd !

Eindelijk aan die grote baan op zolder kunnen beginnen...! ;D

;)
Wij willen foto's zien!  ;D ;D ;D
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Metpetergaathetbeter

Citaat van: doomslu op 11 december 2018, 19:41:04 PM
Is dat nog de moeite dat je gaat voor 3 keer 6 uur?  :D
tja eigenlijk niet maar zal toch moeten gaan  :( ;)

Rangeerduivel

Citaat van: Metpetergaathetbeter op 11 december 2018, 17:45:36 PM
Citaat van: Rangeerduivel op 11 december 2018, 16:17:03 PM
Eindelijk aan die grote baan op zolder kunnen beginnen...! ;D
hoewel met minder geld  ;D ;)

Stop dan vanaf nu met overdreven dure loc's te kopen!  ;D ;D ;

Citaat van: doomslu op 11 december 2018, 19:41:04 PM
Is dat nog de moeite dat je gaat voor 3 keer 6 uur?  :D

Goh Luc, ze zijn ginder tot het besef gekomen dat hij vroeger, toen hij voltijds werkte, ook niet méér presteerde.... ::)

;)