Nieuws:

Nu in MSM 244 TEST: B-MODELS NMBS reeks 51

Hoofdmenu

Wat maakte vandaag je dag?

Gestart door OlivierV, 02 augustus 2013, 19:26:30 PM

just4fun


Catje

Proficiat Marc met uw vaste aanstelling,
En nog vele veilige schadevrije km's.

Gr,Willy

INFO

Alleen de waarheid ligt in het midden.

raf

#3303
Een dag je in de bib in genk met de boten gestaan
Veel interesse van de bezoekers en vooral het 3D print gebeuren
Ja mijn anet 8 gaat mee waar ik ga LOL
een 6 uurtjes aan wat houders aan het printen geweest die toch nodig waren

https://www.facebook.com/knock.broekvent/media_set?set=a.1789539364431538.1073741882.100001264753423&type=3&uploaded=13

ze zouden publiek moeten staan en dus zicht baar zijn

gr raf

aangepast ze zouden nu wel zicht baar moeten zijn
If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.

doomslu

Citaat van: raf op 17 februari 2018, 21:52:32 PM
...

ze zouden publiek moeten staan en dus zicht baar zijn

...
"Je moet je aanmelden om verder te gaan"...  :-\
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

bollen neus

Een paar mensen content gemaakt met gratis onderdelen, wat ander materiaal en restanten van materiaal waar ik niets meer mee kan doen.
Zijn tevreden en ikke ook.
Den Eric.

dani

het was niet vandaag, maar zaterdag....  en het is een beetje  bizar en zelfs morbide....  maar ....

Vorige week kreeg mijn dochter een brief van "de bank"  voor een update van haar persoonlijk gegevens, omdat ze nog "effecten" had open staan.
Eerlijk gezegd wist ik niet wat hier aan de hand was, dus zaterdag wij naar de bank, waar bleek dat ze een  "kadootje uit het graf"  had gekregen.
Mijn ouders zaliger (beiden overleden in 2001)  hadden in 1999  (toen Sarah geboren werd)  een spaarboekje  geopend waar ze elke maand wat op spaarden, en dat vast stond tot haar 18 jaar.
Nu ze vorig jaar 18 geworden is,  is dat vrij gegeven.     In die  2 jaar  hadden ze toch een mooi bedragje (met interest) van bijna 1000€ voor haar opzij gezet,   dus ze kreeg een  klein extra duwtje in de rug...    Voor sommigen lijkt het misschien niet veel, maar voor 2 mensen waarvan 1 met een klein pensioentje en 1  die op kleine uitkering stond wegens zijn slepende ziekte, was dit veel in die dagen.

Haar gezicht toen ze dat hoorde en dat papier ondertekende voor ontvangst, sprak boekdelen....    En toen ze in de auto stapte keek ze naar mij en zei   "papa,  ik heb mijn mémé en pépé Welle (daar woonden ze)   eigenlijk noooit echt gekend want ik was nog maar heel kleintjes toen,  maar nu weet ik pas hoe graag ze mij zagen, want anders hadden ze dit zeker niet gedaan...."          Op dat moment vloeide er wel een traantje, maar het maakte ook meteen mijn dag.
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

Peter

CiteerVoor sommigen lijkt het misschien niet veel

Dani,
Begin ook tot de oudere garde te behoren en zoals zovelen heb je dan de gewoonte om een bedrag nog eens om te zetten naar francs, gulden enz.
En inderdaad, velen vergeten het nog al eens maar 1000 euro is 40.000 frank, en hoe je het ook draait en keert, het is een mooi bedrag
Met vriendelijke groeten
Peter

Gerolf

Mooi verhaal, Dani  8)
Wij sparen ook voor onze kleinkinderen, en we hopen het op hun 18de zelf te kunnen afgeven
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

dani

Citaat van: Gerolf op 26 februari 2018, 10:09:18 AM
we hopen het op hun 18de zelf te kunnen afgeven
Dat hadden mijn ouders ook gehoopt volgens mij, en nog een veel hoger bedrag, maar  helaas heeft het lot er anders over beslist.

Ik hoop echt voor jullie dat het je wel lukt, en dat je de kleinkinderen  dat beetje "kick-start"  kan zelf overhandigen.   Daar doe je het voor hee !
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

raf

mooi verhaal Dani echt wel en vooral van je dochter die begrijpt hoeveel mensen soms van je houden al heb je ze nooit gekend .


gr raf
If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.

just4fun

Citaat van: dani op 26 februari 2018, 09:29:20 AM
1000€
Voor een ietsiepietsie meer hebben m'n vrouw en ik lang geleden ons huis gekocht.
Paul

OlivierV

#3312
Eigenlijk woensdag.

Eindelijk King Gizzard & The Lizard Wizard in het echt mogen aanschouwen in de Vooruit te Gent.
Van een jolig optreden gesproken, maanden op voorhand hopeloos uitverkocht.

Ne mens zou al spijt krijgen dat hij voor de verandering eens op het balkon stond in plaats van tussen den hoop.

https://youtu.be/Sd3bBsMZl18

https://www.demorgen.be/muziek/king-gizzard-the-lizard-wizard-blaast-de-polaire-vortex-vlot-de-vooruit-uit-b544ec7f/
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

Peter

Straks weer een paar reistassen enz. inpakken en vanaf morgen zitten we weer tot eind volgende week in onze geliefde vakantiewoning op de dijk in Middelkerke. Regen of zon maakt niet zoveel uit Wel geen modelspoorwinkels in de buurt (uitz. Vyncke in Oostende :() De laptop gaat wel mee natuurlijk. :)
Met vriendelijke groeten
Peter

dani

de koerier van GLS aan de deur met een grote doos en daar in 2 kleine doosjes....

De 8 GB  ram uit mijn PC  wordt zometeen vervangen door 4x8=32 GB RAM
Dat wordt genieten bij het renderen van video en zo.

De oude van 2x4 GB er uit :


En de nieuwe gaan er in (4x8GB)






Iemand interesse in  2x4GB  DDR-3  @ 1333 MHz  CAS  9.9.9.24    1.5Volt     PC-3   van het merk RIPJaws  ???
(de rode dus)
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.