Wat maakte vandaag je dag?

Gestart door OlivierV, 02 augustus 2013, 19:26:30 PM

Alberke

Omdat ik toch niet buiten kan, mij geconcentreerd op de TAMS pendelschakeling die hier al een eeuw (+/-) ligt.
En aan de praat gekregen! Eén foutje: LED verkeerd gezet, en dan brandt die niet hé.
Ja, ik ben de plezantste thuis, als de vuilbak buiten staat! ;D

Martin Welberg

Dat ik Lightroom CC en Photoshop CC redelijk begin te begrijpen. Platen van Gert Arkema's Rhenen afgelopen weekend in Leipzig.




loebaske


Niets met het spoor te maken, totaal iets anders...

Heb men ticket voor 16 december in Kinepolis Gent om 13u voor de premeire van "Star Wars - Last Jedi "
Men haren kwamen recht bij het zien van de trailer yes yes >>> de MAX

evan

Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

krisds

Dat kan ik alleen maar bijtreden, wat een prachtplaten, die blijkbaar al een maand in stilste staan te schitteren.

raf

maten gevonden voor een zaagtand dak om een loods te bouwen

morgen beginnen te tekenen zie
dit zou het ongeveer moeten worden maar dan met een laad kaai er aan

die opening komt dan rechts te zitten zodat de straat daar onder kan verder lopen en ik dan een spiegeltjes kan zetten zodat het zichtbaar verder loopt
If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.

Dirkh

Eens iets anders dan modelbouw, werkske on 1/1 afgewerkt met de zoon. Alles klaar zetten en opbouwen voor de kerst opendeur. Wel leuk zo een kerst opendeur.
Volgend jaar eens een kerstbaantje maken om er tussen te zetten.
https://plus.google.com/+BloembinderijcallunaBe

bollen neus

Tot de vaststelling gekomen dat het maandag mijnen laatste  halve dag werken wordt dit jaar, dan verlof opnemen dat er allemaal nog staat en van af 1 januari de riem er helemaal af in pensioen. Reden genoeg om mijnen dag goe te maken?
Den Eric.

Dirkh

Gefeliciteerd, extra tijd voor de hobby dan ;D

bollen neus


doomslu

Citaat van: bollen neus op 18 november 2017, 09:08:55 AM
Tot de vaststelling gekomen dat het maandag mijnen laatste  halve dag werken wordt dit jaar, dan verlof opnemen dat er allemaal nog staat en van af 1 januari de riem er helemaal af in pensioen. Reden genoeg om mijnen dag goe te maken?
Den Eric.
Jawadde, hier zijn er zeker die jaloers zijn!  :D
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Steam.N

Citaat van: doomslu op 18 november 2017, 10:44:14 AM
Citaat van: bollen neus op 18 november 2017, 09:08:55 AM
Tot de vaststelling gekomen dat het maandag mijnen laatste  halve dag werken wordt dit jaar, dan verlof opnemen dat er allemaal nog staat en van af 1 januari de riem er helemaal af in pensioen. Reden genoeg om mijnen dag goe te maken?
Den Eric.
Jawadde, hier zijn er zeker die jaloers zijn!  :D
Wees maar zeker !
Voor mij staat de teller op 656 werkdagen ...
Als ik dát maar overleef, en de firma ondertussen nog niet over de kop gegaan is ...

Ah neen, tot einde DIT jaar: 19 werkdagen ... Damn ...

Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

dani

mijn zondag is goed ....   delichtbalk  met DMX sturing werkt.
Alles zelfbouw (de sturing dan wel) en modulair.     Volgende zaterdag  kan ik gaan  DJ'en ....   
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

Andress24

Ik heb net mijn persoonlijk gesigneerde exemplaar gekregen van de biografie van de gebroeders Braun, stichters van het Miniatur Wunderland in Hamburg. Meer details onder https://www.facebook.com/MiniaturWunderlandHamburg/videos/10157548090299988/.
1:1 -  Belg in München
1:87 - Kempen in de jaren '90

H0 - 2 rail DCC - DR5000 - Koploper

OlivierV

Een gat mogen boren in Peter zijn huis.  ;D  :o
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan