Wat maakte vandaag je dag?

Gestart door OlivierV, 02 augustus 2013, 19:26:30 PM

Gerolf

Citaat van: OlivierV op 12 september 2017, 09:23:36 AM
Zo vandaag de resultaten binnen van het enige herexamen/verdediging die ik had, 14/20, mooi zo, bij deze dan ook afgestudeerd.  8)

Dikke proficiat, Olivier !!
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Alberke

Citaat van: OlivierV op 12 september 2017, 09:23:36 AM
Zo vandaag de resultaten binnen van het enige herexamen/verdediging die ik had, 14/20, mooi zo, bij deze dan ook afgestudeerd.  8)
Proficiat!
Ja, ik ben de plezantste thuis, als de vuilbak buiten staat! ;D

evan

Goei nieuws!

Proficiat en veel succes gewenst!
Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

ACFI

Proficiat Olivier,

profiteer er van zolang het nog kan.

ACFI.

Stieven76

Proficiat  ;)
Wat zijn de plannen nu?

SuSke

Proficiat Olivier, nu op naar de echte wereld met echte deadlines zonder herexamens ;) 8)
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

OlivierV

Merci jongens.

Inderdaad werk zoeken (ben ik vorige week rustig aan begonnen, maar nu ik mijn punten heb serieuzer werk van maken). Deze morgen voor een bepaalde sollicitatie ook al een taaltest afgelegd die ook dik in orde was (net niet beste niveau, vernikkeld).
Met zo'n diploma Elektronica-ICT zal je wel snel van straat geraken.

In tussentijd kan ik tussen de sollicitaties door wel part-time treinhobbyist blijven, moest dat gaan vervelen kan ik nog wat skaten of gitaar spelen of met mijn schroevendraaier gaan werken (de mensen uit het Gentse zullen het wel snappen  ;D).
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

Metpetergaathetbeter

Citaat van: OlivierV op 12 september 2017, 13:56:55 PM
Met zo'n diploma Elektronica-ICT zal je wel snel van straat geraken.
(de mensen uit het Gentse zullen het wel snappen  ;D).
ondanks het even iets langer duurde een welgemeende proficiat en vreemd dat je ons de moeite hebt bespaard van die schroevendraaier, in het  Gent dient die inderdaad voor uit te vijzen en daar heb je zelfs geen schroeven voor nodig!(en eigenlijk ook geen schoevendraaier) ;D ;)

Peter

Met vriendelijke groeten
Peter

Chrisrail

#3189
.
http://amsac.be/     
Ho / DC     NMBS - CFL
zelfbouw { bijlange nog niet werkloos }  { Terug naar start ( u ontvangt geen geld }

Metpetergaathetbeter

Citaat van: Chrisrail op 12 september 2017, 16:43:21 PMIk denk dat er vanavond veel Duvelkes zullen sneuvelen.  :o :o :o :-\ :-\ :-\ :-\
Maar ge hebt ze verdiend jong, vlieg der maar ne keer goed in maar
hou het veilig.
glaasje op laat Rudy rijden ;)

PietB


dani

#3192
Citaat van: OlivierV op 12 september 2017, 13:56:55 PM
Met zo'n diploma Elektronica-ICT zal je wel snel van straat geraken.

Hou je maar klaar voor DE  vraag op interviews...

" ja jongeman, U hebt een diploma, maar wat KAN U werkelijk uitvoeren ?"

" wat is Uw bijdrage aan ons bedrijf, hoe kan U ons beter maken als we u aannemen ?"

" waarom zouden wij U kiezen uit de groep van X  kandidaten ?"




EN wat je NOOIT mag zeggen  (tnezij je even de boel wil choqueren)  op de vraag :  "Waarom wil U bij ons werken ?" is het volgende :

"Wel... om ervaring op te doen voor mijn volgende job, meneer..."       LOL

(hoewel ik een jonge ingenieur ken die op die manier zijn eerste job binnen haalde bij eengroot elektronica bedrijf en nu intern aan zijn 3de promotie toe is)
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

BC911

Proficiat Olivier, en succes met het zoeken naar een job die je graag doet.
Groeten, Bert

Iedereen beleeft zijn hobby op zijn manier ...

mahtoska1