Wanneer ben je een beginner af.

Gestart door spinnings, 29 juli 2013, 18:11:02 PM

spinnings

Misschien een vreemde vraag maar wanneer raak je de stempel BEGINNER kwijt?

Als beginner kun je namelijk alles in dit deel van het forum plaatsen wat erg handig is. Wanneer je geen beginner meer bent zou je dus moeten gaan zoeken waar je je onderwerp moet plaatsen.

Peter

Ben al heel lang modelspoorder, en soms heb ik het gevoel dat ik nog altijd beginner ben.
Ik leer regelmatig dingen bij. Dus ergens blijven we allen beginners ;)
Met vriendelijke groeten
Peter

Gerolf

In sommige materies ben ik ook nog een beginner  ;D

't Is eigenlijk een misleidende rubriek: alsof je alleen maar in deze rubriek mag posten als je nog "beginner" bent.
Het lijkt dan wel een soort van verdomhoekje ...

Terwijl de rubrieken net handig zijn, en je meer kans hebt op een goed antwoord.
Sommige mensen houden bijvoorbeeld vooral de digitale rubriek in de gaten, andere de scenery- of gereedschapsrubrieken, ...

Het is trouwens de moeite om als "beginner" (maar ook als "gevorderde") de rubrieken eens door te fietsen.
Vaak staan er al heel wat antwoorden op je vragen in.
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

OlivierV

Of de zoekfunctie te gebruiken. Dan kom je ook ver.
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

tsjoektsjoek

Hey Robert,......als ik naar de modelbanen op dit forum kijk of op tentoonstellingen dan voel ik mezelf ook een beginneling,
maar het gaat er bij onze hobby niet om of je prof ben of beginneling maar om het plezier.
Maak een thema wat je wilt bouwen en stel je vragen gerust op dit forum of kijk in Modelspoormagazine dat doe ik ook
van kijken naar andermans modelbanen doe je ook inspiratie op.

Veel modelspoorplezier
de sport verloedert
modelspoor verbroedert

marc goovaerts

Tja, eigenlijk overlapt het wel met het vakje "algemene praktijkvragen"...
Al dertig jaar geleden wist onze prof pedagogie al te vertellen dat we ons hele leven zouden blijven leren.

Wat me eigenlijk meer stoort zijn 'Waar zijn we nu mee bezig ?' en 'Ooit zal het klaar zijn'.
Kollossale vuilbakken vol juwelen, waar je haast niets meer in terugvindt omwille van het immens aantal pagina's dat ze bevatten.
Handiger zou zijn indien 'vervolgprojecen' hun eigen draadje zouden gegeven worden door de auteurs ipv van ze in die twee te verstoppen.

eve

Daar ben ik het nu eens 100% mee eens...

Erik

Gerolf

"Ooit zal het klaar zijn" was bedoeld om grotere vervolgprojecten uit de "waar zijn we nu mee bezig" te halen  ???
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Martin Welberg

Als je de jaren telt ben ik ook nog een beginner  ::)

TBCédric

Ik  denk dat het ieder zijn keuze is om te zeggen : Ik ben (nog) een beginner . Of je zegt dat je ap een gevorderde bent. Je kan zeggen dat je een beginner bent maar je maakt geweldige dingen. Vlgens mij is het de keuze aan jou. Voel he je nog en beginner, of voel je je al sat meer zekerder?



Ik weet niet ofdat ik het goed geformuleerd heb en ofdat iemand met mij eens is?
Maar zo denk ik erver. Ik voel mij ook nog een beginner, maar misschien zit ik  een niveautje hoger.
Treinbestuurder bij de Nationale Maatschappij der Belgische Spoorwegen.

bollen neus

Oei, ik ben zelfs nog niet begonnen dus zal het nog lang kunnen aanlopen als beginner.

Citaat van: Gerolf op 01 augustus 2013, 01:04:23 AM
"Ooit zal het klaar zijn" was bedoeld om grotere vervolgprojecten uit de "waar zijn we nu mee bezig" te halen  ???

Das niet enkel in dit draadje zo zijn er al veel te bespeuren vind ik.

Martin Welberg

Citaat van: marc goovaerts op 31 juli 2013, 23:32:59 PM
Tja, eigenlijk overlapt het wel met het vakje "algemene praktijkvragen"...
Al dertig jaar geleden wist onze prof pedagogie al te vertellen dat we ons hele leven zouden blijven leren.

Wat me eigenlijk meer stoort zijn 'Waar zijn we nu mee bezig ?' en 'Ooit zal het klaar zijn'.
Kollossale vuilbakken vol juwelen, waar je haast niets meer in terugvindt omwille van het immens aantal pagina's dat ze bevatten.
Handiger zou zijn indien 'vervolgprojecen' hun eigen draadje zouden gegeven worden door de auteurs ipv van ze in die twee te verstoppen.

Eenieder heb toch een eigen draadje in ooit zal het klaar zijn, toch  ???

Steven123

Je bent een beginner als je van jezelf vindt dat je een beginner bent
Je bent een expert as je van jezelf vindt dat je een expert bent...


Soms kom je experts tegen die beginners zijn,
en soms kom je beginners tegen die experts zijn...  ;D
Zelfbouw Loc's:      Goedkoop kan (soms) ook


doomslu

In de rubriek beginnersvragen kan een ouwe rat (sorry voor de uitspraak) ook een vraag stellen over een domein waarin hij beginner is. Digitaal bvb of één of andere techniek.

Deze rubriek was eigenlijk bedoeld voor de basis-vragen, doch eigenlijk maakt het niet uit hoor, je krijgt altijd antwoord hier als je een vraag stelt, in om het even welke rubriek.
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *