Nieuws:

Nu in MSM 244 ACTIEMODEL 2024

Hoofdmenu

modelspoormagazine nr 33

Gestart door n/a, 12 december 2004, 22:49:03 PM

n/a

ff een paar bedenkingen bij het laatste nr,de inhoud en de kwaliteit van de artikels is ,zoals steeds ,naar behoren om niet te zeggen goed.Ik vindt vooral het artikel over verfstrippen goed van pas komen en ook de vervolgserie over het vervuilen.Toch een paar puntjes van kritiek:ik had wel iets m??r willen lezen over de rail tentoonstelling in Leiden ,dit zou toch wel iets uitgebreider moeten kunnen vindt ik.In een vorig nummer hield GVM het ook al zo kort in zijn verslag over Chatham.Verder kan ik niet goed begrijpen waarom Walter Moers niet ??rst zijn baan voorsteld en pas daarna dieper ingaat op de houtzagerij die hij hier beschrijft.Ik heb ook eindelijk iets meer kunnen zien van het diorama van Michel Kouff( ik heb dit op de expo in de nekker bekeken en vond dit vooral zwart)het lijkt wel of ze het licht hebben aangestoken!
Last but not least:Guy Holbrecht was blijkbaar gehaast bij het bouwen en/of het schrijven van zijn tekst want zijn Citroen is nog niet af!1:de snuit moet beige zijn,niet blauw.2:de opstap is in aluminium dus dat moet zilverkleurig zijn.3:de bovenste kleur van het model is te geel,dat moet beige zijn .4: de velgen zijn ook blauw.
Sorry hoor!

Sir Spencer.