HLD91

Gestart door MARKLINRIJDER, 11 juli 2013, 22:34:38 PM

Metpetergaathetbeter

ik denk Rangeerduivel (Rudy) ook ! :)

mnieuwlaet

Alles hopelijk ben ik er bij twee locjes, een Ac en dc versie zou Super zijn ondertussen ook zo'n goover-decoder mee besteld. Ben benieuwd.

Rangeerduivel


jb

David,
Die eerste 150 zijn dat allemaal groentjes of zitten er ook grijze ( gm 56006) bij? Spannend  :P

Brunel

Ik heb een weddenschap lopen. Nog drie dagen.  ;D

Metpetergaathetbeter

Citaat van: Brunel op 26 mei 2015, 21:24:13 PM
Ik heb een weddenschap lopen. Nog drie dagen.  ;D
hoop voor jou dat je niet te veel ingezet hebt ! :-\

Brunel

Het is een goedmoedige weddenschap. Ik hoop van harte dat ik hem verlies. Dat heb ik wel over voor de goede zaak.  :)

loebaske

Telkens ik hier zie dat er iets te lezen valt in dit draadje, hoop ik dat er eindelijk iemand zijn exemplaar heeft ontvangen en er foto's of resultaten heeft neergezet...
telkens is het niets nieuw... :(

Chrisrail

http://amsac.be/     
Ho / DC     NMBS - CFL
zelfbouw { bijlange nog niet werkloos }  { Terug naar start ( u ontvangt geen geld }

Michael

Citaat van: loebaske op 27 mei 2015, 08:03:53 AM
Telkens ik hier zie dat er iets te lezen valt in dit draadje, hoop ik dat er eindelijk iemand zijn exemplaar heeft ontvangen en er foto's of resultaten heeft neergezet...
telkens is het niets nieuw... :(

+1
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

SuSke

Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Michael

't Is al donderdag we wachten in spanning af of hier een bericht met foto's verschijnt, ik voel me weer 13. Volongeduld wachten op het cadeautje.
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

OlivierV

Citaat van: Michael op 28 mei 2015, 16:24:32 PM
't Is al donderdag we wachten in spanning af of hier een bericht met foto's verschijnt, ik voel me weer 13. Volongeduld wachten op het cadeautje.
Dus je hebt al een mailtje gekregen dat je locje verzonden is?
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

mark7758

wat denke gij?
Ik check nu ieder 3 minuten mijn mailbox. Zo kijk ik er naar uit.
BELUX Lid/contact persoon.
Geïnteresseerd in NMBS diesels in de Ardennen van België en Luxemburg. (Jaren 1980-2000)

Treinbestuurder NL/D, Wagenmeester, Ontwerper Treinbeveiliging NL.

Metpetergaathetbeter

er is misschien nu iemand zijn geld in zijn protefeuille aan het tellen zie eerder !  :-\