Nieuws:

Nu in MSM 244 ACTIEMODEL 2024

Hoofdmenu

HLD91

Gestart door MARKLINRIJDER, 11 juli 2013, 22:34:38 PM

Steam.N

Paul, chapeau !!!!
Erg mooie modellen !

Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

Michiel

Ik hoop toch stiekem dat je motorizatie IN het model voor elkaar zou krijgen. Dat zou de max zijn, ook voor een ander schatje van een 2-assige loc in ontwikkeling: de kleine ex-amerikaanse stoomloc type 50. Maar ik snap dat het niet eenvoudig is. Kan je geen inspiratie opdoen met een kofje of zo?

En zo op foto gezien vind ik het rooster van de 91 (ook bij de grotere schalen) opvallend afwijkend. Deze locjes hadden (hebben?) toch een zeer fijnmazig rooster, als een gaas? Maar voor de rest zien ze er goed uit met een goede uitstraling.  8)
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

Chrisrail

Citaat van: modèlisme op 27 januari 2015, 15:58:35 PM


Misschien een domme vraag,  :-\
maar waarom staan de gele lijnen op de voorkant in Ho van midden boven naar buiten onder
en in spoor I net omgekeerd? 
http://amsac.be/     
Ho / DC     NMBS - CFL
zelfbouw { bijlange nog niet werkloos }  { Terug naar start ( u ontvangt geen geld }

Sicco

Omdat er één niet klopt  ;D

centauri167

Ging dit topic eigenlijk niet over de HLD91 van David ( Goovermodels ) en zijn vorderingen ipv andere creaties ?

Door alles door elkaar te gooien gaat men straks nog denken dat die fouten in David zijn model zitten ...


RD25

excuseer mijn slecht Nederlands.
mijn oud werkplaats ....
'Het is gelukkiger te geven dan te ontvangen.'

Rangeerduivel

Citaat van: centauri167 op 30 januari 2015, 17:17:02 PM
Ging dit topic eigenlijk niet over de HLD91 van David ( Goovermodels ) en zijn vorderingen ipv andere creaties ?

Inderdaad,maar bij gebrek aan nieuws van die kant...
De titel is toch alles/91/omvattend.
In andere topics worden ook verscheidene merken besproken,ongeacht het merk.
En dus kunnen alle 91'ers in dit draadje,ook de VBV,tenzij David er bezwaar tegen heeft, :-\
Uiteindelijk is het wel zijn draadje

;)

OlivierV

Heeft er trouwens al iemand zijn 91 van Goover in ontvangst mogen nemen?
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

Metpetergaathetbeter

Citaat van: centauri167 op 30 januari 2015, 17:17:02 PM
Ging dit topic eigenlijk niet over de HLD91 van David ( Goovermodels ) en zijn vorderingen
maar we kregen hem nog altijd niet te zien !
Groeten Peter ;)

Michael

Het blijft akelig stil uit Duffel, ik neem aan dat men daar druk aan het werk is en geen tijd heeft om de stand van zaken mede te delen, men werkt hopelijk richting het verzenden van de loks.
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

Peter

Even een uitreksel uit een mailtje dat ik op 20/01/15 van David kreeg Hij is volop bezig en doet echt zijn best.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Druk, das maar een gedacht.

Weet dat ik momenteel draai op ong. 4 uurtje slaap om alles rond te krijgen.
Met 2-3 locs per dag gaat het gestaag verder.
Meer kan ik er niet afwerken per dag.

Dat er forumleden zijn die beleverd zijn maar hem niet tonen, das hun volste
recht.
Had  er afgelopen week nog een discussie over met een forumlid
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Blijkbaar moeten we leren geduld te hebben ;)
Met vriendelijke groeten
Peter

Metpetergaathetbeter


Peter

CiteerEngelengeduld ? :-\

Soms wel. Ik wacht al meer dan een jaar op mijn Gravita (digitaal) van Brawa en een juiste leverdatum kunnen ze nog niet geven.
Ben benieuwd wanneer hun V100 en V90 (digitaal) gaan verkrijgbaar zijn? :-\
Met vriendelijke groeten
Peter

centauri167

Hij zou natuurlijk zelf een reeks foto's kunnen posten, zou goede reclame zijn, zeker nu we het model van Vanbiervliet hebben kunnen bewonderen op foto ...

TBCédric

Mensen, leer allemaal eens geduld hebben! David zou waarschijnlijk zeer graag reclame en updates geven/maken maar als david geen tijd heeft omdat hij de mensen die de HLD hebben besteld zo snel mogelijk wil voorzien van een lok, tja geef de jongen dan de tijd om eerst alles in orde te zetten in plaats van te kassen of te zagen dat David nog geen foto laat zien.
Trouwens reclame maken mag ook niet op het forum. Updates laten zien van een bepaald iets, ook als kleinserie-fabrikant mag wel maar dat is een andere discussie.

Ik wacht ook op een eventuele update van David over zijn AM 75 maar ik zaag er niet in zijn topic over want ik weet dat die man het zeer druk heeft om verloren tijd in te halen en dat de HLD nu voorrang heeft (dus de klanten) voor het forum of wat  dan ook.

Dus mensen, wacht gewoon af én zaag wat minder!!!!

Trouwens, moest je eens googlen of op facebook zitten zou je toch wel snel een foto te zien krijgen.

Treinbestuurder bij de Nationale Maatschappij der Belgische Spoorwegen.