Nieuws:

Nu in MSM 244 BAAN: Boulevard du Fort

Hoofdmenu

nog eens... hoe doe je dat?

Gestart door Huugooke, 27 juni 2013, 09:39:34 AM

argilla

Citaat van: doenitz op 28 februari 2014, 19:13:45 PM


joehoe, na 5 maal is't gelukt


hey Wouter zie dat je dezelfde loc heb als ik ( dcc uitvoering geen sound)  , draaien die ventilators ook zo met een hels lawaai (schreeuwerig) bij U ?
argilla
H0, On30, 1/29, Gn15

Klaas Zondervan

Als je een internetabonnement hebt, dan zit daar meestal ook eigen webruimte bij. Daar kun je ook foto's plaatsen. En anders huur je voor een paar euro per jaar ergens eigen serverruimte. Er zijn genoeg bedrijven die dat aanbieden.

OlivierV

Citaat van: Klaas Zondervan op 01 maart 2014, 09:54:18 AM
Als je een internetabonnement hebt, dan zit daar meestal ook eigen webruimte bij. Daar kun je ook foto's plaatsen. En anders huur je voor een paar euro per jaar ergens eigen serverruimte. Er zijn genoeg bedrijven die dat aanbieden.
Dat is wel maar een mb of 50. 't Is toch logisch en handig dat je je beelden op externe fotosites kan zetten. Bij flickr kan je er ook nog altijd voor kiezen om niet je foto's met de hele wereld te delen maar bv enkel met de mensen die je volgen.

Groet,
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

Catje

Ook ik vind het heel jammer, dat er geen mogelijkheid is om foto's rechtstreeks te plaatsen.  :(
Zelf vind ik het ook omslachtig om deze eerst op "flickr"te plaatsen en dan te linken.
Misschien dat er in de toekomst wel hier op het forum een oplossing voor geboden kan worden,
om je foto's hier rechtstreeks te plaatsen.

Groeten,
Willy

Klaas Zondervan

Citaat van: OlivierV op 01 maart 2014, 11:09:32 AM
Dat is wel maar een mb of 50.
Inderdaad, 50 millibit is wel erg weinig. ;D

MickeyMouse


janieburton

Citaat van: Catje op 01 maart 2014, 11:38:36 AM
Ook ik vind het heel jammer, dat er geen mogelijkheid is om foto's rechtstreeks te plaatsen.  :(
Zelf vind ik het ook omslachtig om deze eerst op "flickr"te plaatsen en dan te linken.
Misschien dat er in de toekomst wel hier op het forum een oplossing voor geboden kan worden,
om je foto's hier rechtstreeks te plaatsen.

Groeten,
Willy

Ik denk dat er nog forumleden het spijtig vinden dat men geen foto's rechtstreeks te plaatsen.

Ik hou er persoonlijk( en ik denk dat ik ook niet de enige ben) niet van om mijn foto's ergens extern te plaatsen, zelfs als ik kan beslissen wie ze kan zien.

Gerolf, kost het dan zo veel om de  server uit te breiden om deze mogelijkheid te bieden van foto's rechtstreeks te plaatsen op het forum?
 

doomslu

Citaat van: janieburton op 01 maart 2014, 14:38:16 PM
Ik hou er persoonlijk( en ik denk dat ik ook niet de enige ben) niet van om mijn foto's ergens extern te plaatsen, zelfs als ik kan beslissen wie ze kan zien.
Dit vind ik een vreemde gedachtenkronkel, Janie.
Als je iets op dit forum plaatst is het zichtbaar voor de ganse planeet!  ???
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

doenitz

Citaat van: argilla op 01 maart 2014, 08:43:11 AM
Citaat van: doenitz op 28 februari 2014, 19:13:45 PM


joehoe, na 5 maal is't gelukt


hey Wouter zie dat je dezelfde loc heb als ik ( dcc uitvoering geen sound)  , draaien die ventilators ook zo met een hels lawaai (schreeuwerig) bij U ?
inderdaad, ze maken heel wat lawaai, meestal zet ik ze gewoon af.
 

OlivierV

Citaat van: Catje op 01 maart 2014, 11:38:36 AM
Ook ik vind het heel jammer, dat er geen mogelijkheid is om foto's rechtstreeks te plaatsen.  :(
Zelf vind ik het ook omslachtig om deze eerst op "flickr"te plaatsen en dan te linken.
Misschien dat er in de toekomst wel hier op het forum een oplossing voor geboden kan worden,
om je foto's hier rechtstreeks te plaatsen.

Groeten,
Willy
Toch maar een vreemde gedachtenkronkel. Bij beneluxspoor kan je wel uploaden, maar zijn de plaatjes enkel zichtbaar vanop hun site en kan je ze niet hotlinken.

Uploaden bij flickr gaat ook geen snel, gewoon drag and drop en je foto's kan je op elk denkbaar forum gaan plaatsen.
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

tsjoektsjoek

foto's plaatsen,

mijn foto's staan op photobucket maar bij het overzetten naar het forum vormt dat schijnbaar een probleem voor mijn server/browser
kan dat dan aan die mb's liggen waar jullie het over hebben
de sport verloedert
modelspoor verbroedert

doomslu

Citaat van: tsjoektsjoek op 01 maart 2014, 18:24:07 PM
foto's plaatsen,

mijn foto's staan op photobucket maar bij het overzetten naar het forum vormt dat schijnbaar een probleem voor mijn server/browser
kan dat dan aan die mb's liggen waar jullie het over hebben
Neen, er moet iets anders zijn.
Kan je mij eens een link naar één van jouw foto's sturen? Dan kan ik misschien zien wat er fout gaat...
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

tsjoektsjoek

hallo Luc,

voor jou klinkt dat misschien vreemd maar kun je iets meer uitleggen wat je bedoeld, op dit gebied ben ik een vreselijke digibeet
de sport verloedert
modelspoor verbroedert

janieburton

Citaat van: doomslu op 01 maart 2014, 14:59:01 PM
Citaat van: janieburton op 01 maart 2014, 14:38:16 PM
Ik hou er persoonlijk( en ik denk dat ik ook niet de enige ben) niet van om mijn foto's ergens extern te plaatsen, zelfs als ik kan beslissen wie ze kan zien.
Dit vind ik een vreemde gedachtenkronkel, Janie.
Als je iets op dit forum plaatst is het zichtbaar voor de ganse planeet!  ???

Dat is juist.

Maar het neemt niet weg dat ik het spijtig vind dat men niet rechtstreeks een foto kan plaatsen; ik heb nog niet goed begrepen waarom men dit niet wil op dit forum.
 

mivc057

Eerlijk gezegd hou het mij ook wat tegen om hier foto's te plaatsen  :(