Nieuws:

Nu in MSM 244 BAAN: Boulevard du Fort

Hoofdmenu

Station Eeckeren

Gestart door B_Modelbouw, 22 juni 2013, 15:45:01 PM

B_Modelbouw

Geen panorama-foto's al was 't gisteren een stralende dag ... Maar de zon zat verkeerd.

Inderdaad BASF heeft een hele boel personeelsclubs ... Geen treinclub, Yannick nog iets voor jou ?

Ondertussen is het flipperkast probleem gevonden en terug even verder met het carsysteem om een 16-tal Stop en Haltespoelen aan te sturen in combinatie met IR-signalen.
De baan kan zo de gewone Faller Car autootjes aansturen in combinatie met de DC-Car autootjes. Ja, een treinenloop automatiseren is niets tegen het automatiseren van je auto's
(IR-leds, Stop en Haltespoelen, Servo's en Hallsensoren in de rijbaan)

Voor de nieuwe tafel zijn de eerste platen aangeleverd en is 't uittekenen hoe de tafel op te bouwen, welke hoogtes en afstanden ... Om zo te voorkomen dat sommige zaken niet meer bereikbaar zijn of in de weg staan voor elkaar  (je leert bij vanuit de ervaringen van de eerste tafel).
Modelbaan 'Station Ekeren L12' en 'Containerterminal'  in tijdperiode V-VI
Sturing: Koploper - Systeem: 2R-DCC


vyncky

Citaat van: B_Modelbouw op 12 november 2014, 19:52:19 PM
Geen panorama-foto's al was 't gisteren een stralende dag ... Maar de zon zat verkeerd.

Inderdaad BASF heeft een hele boel personeelsclubs ... Geen treinclub, Yannick nog iets voor jou ?

Bert, aangezien je naar het zuiden fotografeert, kan je dat het best Nu. op een bewolkte dag doen. 's morgens , in de vroege voormiddag, zou ook een mogelijkheid zijn.  (http://suncalc.net/#/51.3717,4.2851,16/2014.11.08/12:16
Of je wacht tot de zomer.... ( je moet maar eens een datum in juni nemen, na 18u lijkt me goed)

Misschien ooit wel eens,Maar met één club,de website lijn-12.be, en m'n project Heide heb ik m'n handen meer dan vol.
Vroeger heeft m'n pa met enkele collega's het gemeenteplein van Essen rond 1900 op schaal nagebouwd. Dat staat ondertussen in het heemhuis, op een zolder stof te vangen. Zonde!

Ik ben benieuwd naar het verdere verloop van je project  ;)

Yannick
Webmaster en spotter van Lijn 12 Antwerpen-Roosendaal
www.lijn-12.be
lid van MSV post B (http://www.msvpostb.nl/)