Nieuws:

Nu in MSM 244 REPORTAGE: De Nederlandse Modelspoordagen * A4 Dioramawedstrijd * Virtuele Messe 2024

Hoofdmenu

MSM 127

Gestart door argilla, 22 juni 2013, 11:47:00 AM

argilla

vandaag in de bus. Mooi nummer voor mij de tuinbaan springt eruit ! de andere zijn natuurlijk ook goed .
op de acher flap nog maar eens de tintin thalys. Marklin geraakt hem precies niet kwijt, maar aan die prijs is dat niet moeilijk !

enfin...allemaal een prettige vakantie  :-*
argilla
H0, On30, 1/29, Gn15

Binco

Vandaag ook in de bus!

Het artikel van de wagonkaarten van Gino lijkt me zeer interessant!
Daar ga ik eens een aangepaste versie op maken denk ik.
Goed werk Gino (GVL)!  ;)

Johnnytrein

Hier ook in de bus gevonden ziet er weer een leuk nummer uit. :)
groetjes Johnny

oh lord, help me to shut my big mouth, until I know what im talking about

Michael

Ook hier vandaag ontvangen, nog niet bekeken.
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

Metpetergaathetbeter

eigenlijk vind ik het nr. nogal te eenzijdig (teveel banen) eigenlijk schalen die mij niet echt liggen, eigenlijk had er gerust iets als in het verleden een special (over)van containers(vervoer), of iets dergelijks tss gemogen, ik vind banen ook wel leuk maar teveel is teveel !
Nog eens doorbladert, een opeenvolging van voorwoord,inhoud,nieuws(en reclame), van blz18 tot en met 93 banen, vervolgens de fraaie baan S. Marchandises (wagenkrt-systeem) waar ik eigenlijk niet het nut ervan inzie (en/of het iemand zal interesseren) en eigenlijk kan je dit art. ook catalogeren bij banen(met wat weinig fantasie)
Banen zijn allemaal mooie dingen, maar het gaat verloren door het feit dat het er volgens mij veel te veel zijn ! Moet zeggen dat het nr. mij een beetje tegenviel ondanks al het werk van de auteurs, makers en fotograaf !

Groeten van een ontgoochelde Peter ;)

Metpetergaathetbeter

#20
Citaat van: conducteur op 23 juni 2013, 16:17:44 PM
13 banen, dat brengt ongeluk luc! Dat is er een te weinig!

misschien zijn het er wel meer teveel !

Groeten Peter ;)

gardevil

Citaat van: Metpetergaathetbeter op 27 juni 2013, 16:16:18 PM
eigenlijk vind ik het nr. nogal te eenzijdig (teveel banen) eigenlijk schalen die mij niet echt liggen, eigenlijk had er gerust iets als in het verleden een special (over)van containers(vervoer), of iets dergelijks tss gemogen, ik vind banen ook wel leuk maar teveel is teveel !
Nog eens doorbladert, een opeenvolging van voorwoord,inhoud,nieuws(en reclame), van blz18 tot en met 93 banen, vervolgens de fraaie baan S. Marchandises (wagenkrt-systeem) waar ik eigenlijk niet het nut ervan inzie (en/of het iemand zal interesseren) en eigenlijk kan je dit art. ook catalogeren bij banen(met wat weinig fantasie)
Banen zijn allemaal mooie dingen, maar het gaat verloren door het feit dat het er volgens mij veel te veel zijn ! Moet zeggen dat het nr. mij een beetje tegenviel ondanks al het werk van de auteurs, makers en fotograaf !

Groeten van een ontgoochelde Peter ;)

Peter,

ik volg je. Een te eenzijdig nummer dat wat mij betreft na te zijn gelezen niet snel meer uit de kast zal komen.
Los van het feit dat de banen pareltjes zijn, is het ook niet mijn ding.
Als liefde blind is, waarom is lingerie dan zo belangrijk?

philippe_007

Toch ben ik het niet eens, maar iedereen zijn ding.
Er staan veel banen in dit nr, je kan er een hoop ideeën mee opdoen, zien hoe anderen iets maken of zien.
En het boekje niet meer uit de kast komen? Dat betwijfel ik, als je eenmaal een baan aan het bouwen bent dan is het steeds leuk om een foto uit een of andere artikel te gebruiken als basis.

Voor mij is het dus een geslaagd nr, proficiat mannen....
Alleen die 2 maanden overbruggen met een tijdschrift, dat zal moeilijk zijn ;-)

chef garde

Fijn verlof toegewenst aan alle medewerkers van Modelspoormagazine!

Kautenbach

hier ook binnen, zit nog verpakt, eigenlijk wachten tot de vakantie, mar of ik dat haal? Veel baantjes, spreekt mij op zich wel aan, lrrs ik em wat vaker Peter, volgend keertje andersom.

Ennuh, wel balen dat ie je tegenvalt, goed dat je t zegt, wordt vast wat mee gedaan, en Waar bergen zijn zijn ook dalen..

groetjes, en voor iedereen op vakantie, goeie vakantie alvast ;)

doomslu

Citaat van: chef garde op 27 juni 2013, 17:58:54 PM
Fijn verlof toegewenst aan alle medewerkers van Modelspoormagazine!
Dank je wel!  :D

Eigenlijk betekent dat, in mijn geval, 's avonds en in 't weekend wat meer tijd voor andere dingen... al denk ik dat ik van deze 'windstilte' zal gebruik maken om enkele artikels te schrijven en een concept wat in m'n hoofd zit uit te werken.  :o ::)

Op m'n 'echte' werk zijn er nog 3 weken te gaan voor het vakantie is.  :)
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

philippe_007

Wel Luc,
ik zal heel blij zijn dat jij in verlof bent, dan begint mijn verlof ook  ;D ;D ;D ;D

Metpetergaathetbeter

#27
Citaat van: Kautenbach op 27 juni 2013, 21:06:14 PM
lrrs ik em wat vaker Peter,

Ik vrees dat ik toch wat problemen heb met dat Noord-Nederlands of is het toch Chinees ? :D Draai het nu eens net andersom en laat het aantal blz verbouwingen, bouwtips zijn zou iedereen dan ook tevreden zijn, niet dus ? Met de beste bedoelingen, er is iets te leren maar een gezond evenwicht in de thema's is hier toch wel zoek hoe mooi die banen ook zijn !

Groeten Peter ;)

PS Trouwens aan allen een goede vakantie toegewenst !

OlivierV

't Wordt ook wel aangekondigd in het voorwoord als baantjesversie en voor een vakantie is dat niet slecht.
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

Herwig

Vlag dekt lading,

...titel dekt inhoud...:  een meer dan uitstekend MSM-vakantie-exemplaar:  het bekijken en herbestuderen van goede foto's van super-baantjes is absoluut leerzaam... .
'k Vind dit nr. 127 ook nog plezant en vooral samenhangend ("coherent"), en dit is toch een positief punt, dacht 'k.
Middaggroeten, Herwig.
(tip: plastificeren van ganse MSM:  dan overleeft het vakantienummer beter......Noordzeestrand-zand)