Nieuws:

Nu in MSM 244 PRAKTIJK: Een kasteeltje uit Forex * Een diorama uit de mouw schudden: een tutorial door Evan Daes

Hoofdmenu

Welk boek ....?

Gestart door argilla, 29 mei 2013, 16:06:54 PM

PeterVG


Grand Central Belge van Pascal Verbeke.
Prachtige lectuur
Sindsdien is het boeken lezen stilgevallen alhoewel ik er nog enkele gekocht heb. De bouw van project 41 gaat voor. Het is de bedoeling dat over 4 jaar de baan klaar is voor uitbating. Met een voltijdse job en baby is er geen tijd meer over voor het lezen van boeken.

Gerolf

Romans zijn uitsluitend voor op reis, en bijna altijd thrillers (crimi, spionage-plots, oorlogsverhalen, ...).
Schrijvers? Meestal ga ik naar de bib, en neem zo'n 1500 à 2000 pagina's mee van steeds een andere schrijver.
Frederick Forsyth, Dan Brown, Jef Geeraerts, ... maar van de meeste schrijvers weet ik de naam niet meer  :-[

Buiten "op reis" gaat het over hobby-lectuur (MSM, SJ, ODB, Elektor, ...) en werk-verwante tekst (vooral stageverslagen en "bijscholing"-teksten)
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

argilla

Citaat van: PeterVG op 29 mei 2013, 22:47:34 PM

Grand Central Belge van Pascal Verbeke.
Prachtige lectuur
Sindsdien is het boeken lezen stilgevallen alhoewel ik er nog enkele gekocht heb. De bouw van project 41 gaat voor. Het is de bedoeling dat over 4 jaar de baan klaar is voor uitbating. Met een voltijdse job en baby is er geen tijd meer over voor het lezen van boeken.


ook gelezen.   Inderdaad een prachtig  en leerrijk  boek.  ;)
argilla
H0, On30, 1/29, Gn15

Martin Welberg

Lang geleden dat ik een Ludlum of Clancy in handen heb gehad, meestal met vakanties lekker in het zonnetje, dikke pil.....laatste 5 jaar al niet meer voor gekomen..... :o

Huugooke

"Exit Mundo"; over de mogelijke "eindes van de wereld".
Interessant om weten dat ons aardbolleke al meerder keren op de rand van de vernieling heeft gestaan.
De tijdlijn met de inslagplaatsen van meteoren, en de gevolgen ervan, is fascinerend!
Die meteoren zijn misschien de meest besproken, maar zeker niet de enige mogelijkheid waardoor de mensheid zou kunnen verdwijnen.
Maar lees het zelf! De schrijver heeft trouwens ook een website.

Nog steeds bezig aan de "Discworld" reeks van Terry Pratchett.

Frank_N

Liefst lees ik sci-fi. (asimov enzo).

Maar een titel die ik nu bijna werkelijkheid zie worden is 1984 van George Orwell.
Hij schreef het in 1948. Een andere titel van hem is "annimalfarm"

Ook zeer fraai: "EON"en "Eeuwigheid" van Greg Bear.
Groet van Frank

Havoc

CiteerNog steeds bezig aan de "Discworld" reeks van Terry Pratchett.

Moet ik ook nog eens lezen.
Met vakantie voor onbepaalde duur.

Huugooke

Citaat van: Havoc op 30 mei 2013, 22:16:31 PM
CiteerNog steeds bezig aan de "Discworld" reeks van Terry Pratchett.

Moet ik ook nog eens lezen.

Is aan zijn 38ste boek! Ook voor de sci-fi liefhebber aan te raden. Zeer Engelse humor. Voor de ik-wacht-op-de-film liefhebbers: er zijn er al drie verfilmd!