Nieuws:

Nu in MSM 244 REPORTAGE: De Nederlandse Modelspoordagen * A4 Dioramawedstrijd * Virtuele Messe 2024

Hoofdmenu

MSM126

Gestart door Metpetergaathetbeter, 23 mei 2013, 17:45:18 PM

Kautenbach

hey Peter,

Nu al binnen, dat is een dag te vroeg, nog niet stiekum kijken he

;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D :-\

Peter

Even het atikel over de GCI rijtuigen vluchtig bekeken. Zeeeeeeeer goede tips!! :)
Met vriendelijke groeten
Peter

Metpetergaathetbeter

eigenlijk net op tijd binnen, er wordt reclame(er werd...) dat je je MSM als abonnee de dag voor hij in de winkel (zijnde vrijdag) ligt hebt !

Net voor het posten zag ik dat de postbode iets meehad en ik was één van de gelukkigen want hij overhandigde mij de nieuw MSM 126 (dat trouwens een mooi exemplaar is)

Groeten Peter ;)

Metpetergaathetbeter

even het voorwoord gelezen en ik vind dat daar een toch een wat ongelukkige besluittrekking van Guy staat !

"Gelukkig viel tot nu toe slechts één dodelijk slachtoffer,............. het zal maar je familie zijn ! Had daar toch beter gestaan :" Jammer viel er één dodelijk slachtoffer te betreuren,.........."

Groeten Peter ;)

Jurgen

Je hebt wel gelijk Peter (dat zeg ik niet vaak hé  ;D).

Ik denk dat Guy eigenlijk bedoelt dat het véél en véél erger had kunnen zijn en dat er meer doden hadden kunnen vallen. In dat geval is het "gelukkig" maar 1 dode, maar de woordkeuze is inderdaad ongelukkig gekozen.
De vraag is uiteraard wie er nog allemaal gaat sterven of ernstige ziektes gaat krijgen in de komende maanden door het inademen van de giftige dampen. Die treinbestuurder bijvoorbeeld stond net na het ongeval met zijn brandblussertje vlakbij de vlammen, wie weet wat die man allemaal heeft ingeademd. Of de jeugdige toeschouwers die stonden te filmen net na het ongeval toen de vlammen hun richting op kwamen, of de brandweermannen die probeerden om het vuur te doven, of...

Maar ik dwaal af, ik moet mijn MSM nog ontvangen. Waarschijnlijk deze namiddag rond een uur of 15.
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

Metpetergaathetbeter

Citaat van: Jurgen op 30 mei 2013, 11:46:50 AM
Je hebt wel gelijk Peter (dat zeg ik niet vaak hé  ;D).

Jurgen, ik zeg het ook niet(vaak) graag : " Ik heb altijd gelijk !"   ;D ;D ;D ;D

Groeten Peter ;)

Thommy

vandaag ook ontvangen;

eindelijk eens over de kadee-koppeling  :D
Greetz

Thommy

Johnnytrein

Hier is de msm 126 ook aangekomen, moet de 125 nog lezen dus nog niet uit de droge verpakking gehaald.
groetjes Johnny

oh lord, help me to shut my big mouth, until I know what im talking about

bellejt


DavidT

waar staat de bespreking van het minibaantjes artikel... :o
Carpe Diem!

Michael

Ongekend, ook hier al binnen  ;D ;D
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

Kautenbach

hier ook binnen hoor,  ;D

loebaske

Het artikel die me meteen in het oog springt is de Kadee koppeling, heb er al één en ander van gekocht op beursen zonder te weten welke bruikbaar zijn.
hoop nu duidelijkheid te vinden onder de aangeduide nummers 16  18 27 en de gebruikte magneten anders sta ik even ver als vandaag de dag...

Als het weer een bla bla artikel is hoor je wel men reactie, moar ga het eerste van voor naar achter en onderste boven eens lezen.
Voor de rest zag ik het verschil niet tussen de 62 van Roco en Van Biervliet buiten dat lampe op de neus....maar swat, fijn artikel.

Bij deze een dikke pluim voor de redacktie ??? ??? ???

Herwig

Goedenavond,
30 mei 2013,

......waarbij de redaCKtie uiteraard de redactie is van het tijdschrift  "KnaCK" &  "Weekend KnaCK, .....

én 'n goeie nacht toegewenst,
met groeten, Herwig..

Gerolf

Herwig,

Ik heb intussen begrepen dat je taal belangrijk vindt
Maar een datum of tijdstip bij elk van je berichten plaatsen hoeft niet hoor. Dat doet de forumsoftware wel  ;)
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw