Nieuws:

Nu in MSM 244 PRAKTIJK: Een kasteeltje uit Forex * Een diorama uit de mouw schudden: een tutorial door Evan Daes

Hoofdmenu

Z Zelfbouw : zoeken - zuchten - zwoegen - zwichten...?

Gestart door JC2180, 21 mei 2013, 17:29:51 PM

JC2180

Weinig blits, vervelend dat ik niet meer hobbytijd ter beschikking heb.
Altijd maar kleine stapjes voorwaarts maar het is dan ook een klein schaal hé dus heb ik toch wat krediet  :)
Smoeltje staat erop, nu de zijkanten, opnieuw traag  ;)

Joeri
NMBS tijdperk II-VI
1:160 / 1:220

TBCédric

voor zo'n kleine schaal vind ik het echt prachtig afgewerkt.
Treinbestuurder bij de Nationale Maatschappij der Belgische Spoorwegen.

JC2180

Bedankt voor de aanmoediging Cedric, ik zal blijven trachten om de fans niet teleur te stellen  ;)
Joeri
NMBS tijdperk II-VI
1:160 / 1:220

Sattrickske

Beter kleine stapjes en het prachtige resultaat dat je nu hebt, dan te snel te (willen) gaan en grandioos op je sm... te gaan.
Nee effe serieus, prachtig werk zolas dat van jou daar staat geen tijdslimiet op.  Bij mij is het effe een volledige stand-still wegens helemaal geen tijd.

JC2180

Projecten liggen al een tijdje stil wegens onverwachtse familiale omstandigheden, misschien herneem ik terug op een later tijdstip, misschien ook helemaal niet meer...
Tijd zal het uitwijzen of ik mijn tijd hetzelfde zal blijven benutten.
Doet geen afbreuk aan de mooie hobby dat dit is natuurlijk.
Veel plezier jullie verder, ik zal nog wel kijkjes komen nemen... Groeten, Joeri
Joeri
NMBS tijdperk II-VI
1:160 / 1:220

marc goovaerts

Spijtig Joeri. Je was zo goed op dreef. Hopelijk klaren de familiale omstandigheden gauw in positieve zin op.

Michiel

Sterkte Joerie. Ik hoop dat alles bij tijds weer in z'n plooi valt.
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

JC2180

Ik heb getwijfeld of ik er wel goed aan doe, dit te zeggen maar hierbij geef ik toch maar even mee, al is het maar dat er 1 iemand ergens mee geholpen is.

Rokers: stop aub, jong of oud, men weet je te vinden en ziekte is een lelijk beest.
Partners: draag zorg, echt zorg voor elkaar, ook in moeilijke periodes, anders loop je de kans nog extra een echtscheiding te mogen verteren...

Hoe dan ook, tijd is kostbaar en vul dus zo goed mogelijk in, ik ga dat ook proberen.

Scherpe toon, ik weet het maar het leven is niet zacht.

Groeten
Joeri
NMBS tijdperk II-VI
1:160 / 1:220

Gerolf

Dat klinkt niet best, Joeri

Citaat van: JC2180 op 24 oktober 2013, 15:49:33 PMHoe dan ook, tijd is kostbaar en vul dus zo goed mogelijk in, ik ga dat ook proberen.

Sterkte met je situatie ! Maak er het beste van !
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Sattrickske

Aiai man toch, wat een miserie... :'(  Veel sterkte toegewenst...

just4fun


JC2180

Ook dit draadje weer eens van onder het stof halen :-)

Nieuwste slachtoffer voor enkele kleine aanpassingen, moet best lukken om enkele varianten reeks 52-54 aan de collectie toe te voegen.
Middagje knippen, plakken en vijlen en de extra dak ventilator zit op zijn plek...
100% exact zal het niet worden maar liefst wel heel dicht in de buurt :-)

Joeri
NMBS tijdperk II-VI
1:160 / 1:220

Gerolf

Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

marc goovaerts


JC2180

Doe ik zeker Marc, bedankt.
Wel verwarrend als je er ook nog eens HO modellen naast zet, weer andere verhoudingen en detaillering... :-/

Waar mogelijk probeer ik dus groot voorbeeld te volgen (als ik er al foto's van vind natuurlijk)
Joeri
NMBS tijdperk II-VI
1:160 / 1:220