Inspirerend!

Gestart door evan, 12 mei 2013, 22:41:25 PM

evan

Misschien is deze reeds eens gepasseerd...

http://www.youtube.com/watch?v=J5_9zxFPkt8

Scenery, weatheren en fotografie ten top!
Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

Gerolf

Jawadde  :o  8)  Je zou zweren dat het een grotere schaal is, en toch is het "slechts" H0  :P  :P
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Dirky

zelfs de besten hier zijn daar nog een eindje van weg, niet?

evan

Vandaar de titel: "inspirerend"
;)
Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

Durango

tja als ik dit zie ga ik alles maar weg doen denk ik. :-[ Dit is echt een artiest.
Narrow Gauger pur sang HoN3, HO, On30
Grtz,
Leon
Team Mitropa ( www.teammitropa.nl )

Kautenbach

 ???euh ja, maar wanner gaat ie deze tafereeltjes nu nabouwen ;)

ongeloofelijk, je moet echt 3x kijken

ToThePoint

Citaat van: Durango op 13 mei 2013, 08:20:58 AM
tja als ik dit zie ga ik alles maar weg doen denk ik. :-[ Dit is echt een artiest.

Kzal 't gratis komen afhalen  :P
Als u kijkt zoals u altijd keek zal u steeds zien wat u altijd zag. "BOEDDHA"
Now you're just somebody that I used to know "GOTYE"
Spoor HO, HOe, N, Z, digitaal, EP: I, II, III, IV, V, VI

doomslu

Héél mooi, doch sta me toe enige kanttekeningen hierbij te plaatsen.

Dit zijn foto's genomen op enkele diorama's (staat er bij). Typisch voor diorama's en mini-baantjes is wel de hoge graad van afwerking die men kan bereiken. Op grotere banen wordt dat al een beetje moeilijker.

Diezelfde hoge graad van afwerking heb ik al gezien bij het werk van sommige van onze forumleden hoor. Zo ver staan 'we' hier niet achter.  :P

Bovendien zijn de foto's buiten genomen, met natuurlijk zonlicht. Dat brengt steeds een nog hogere graad van realiteit mee.

En tot slot: we hoeven echt niet allemaal in de Championsleague te spelen om goed werk af te leveren en ons te amuseren. Laat jullie hierdoor inspireren (zoals de titel zegt) en niet demoraliseren.  ;)
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

bollen neus

@doomslu, ik zou het zo zeggen ik speel liever in derde klasse (bijna kampioen) dan in eerste klasse op de bank te moeten zitten "kijken" . ;)

PietB

Ondanks de kantekeningen van Luc, vind ik dit soort beelden in hoge mate intimiderend.
Ik heb met verbazing zitten kijken en mijzelf afgevraagd "mijn hemel, zal ik dit niveau ooit bereiken, of moet ik naar dit soort beelden maar nooit meer kijken?"
Niet getreurd hoor mannen, ik kom er wel overheen.  :)

grt Piet.

Durango

Citaat van: doomslu op 13 mei 2013, 09:35:07 AM
En tot slot: we hoeven echt niet allemaal in de Championsleague te spelen om goed werk af te leveren en ons te amuseren. Laat jullie hierdoor inspireren (zoals de titel zegt) en niet demoraliseren.  ;)

Allee, tuurlijk doe ik mijn spullen niet weg. (sorry Jean Paul ;D)
Ik ga juist proberen mijn Ammi spul ook zo te krijgen natuurlijk, dus niet demoraliseren, maar inderdaad inspireren.
Narrow Gauger pur sang HoN3, HO, On30
Grtz,
Leon
Team Mitropa ( www.teammitropa.nl )