Nieuws:

Nu in MSM 244 PRAKTIJK: Een kasteeltje uit Forex * Een diorama uit de mouw schudden: een tutorial door Evan Daes

Hoofdmenu

Stationsgebouw "Boom"

Gestart door Peter, 10 mei 2013, 14:45:22 PM

59erke

Citaat van: Metpetergaathetbeter op 27 juli 2016, 20:05:39 PM
wat is eigenlijk de bedoeling het te sluiten of het met de tijd te verwijderen ? Dit is toch een draadje te bewaren waard als inspiratiebron voor anderen,werkwijze en handelingen kunnen beginnende bouwers de nodige inspiratie en hoop bezorgen om iets als dit te bereiken. :-\

+1
Project La Gleize TP IV in 1:160, NMBS, Dieseltractie
Collector NMBS type 59 HO, MSM N Forumbaan

gardevil

Mee eens, allen die draden verwijderen die niets bijdragen tot de eigenlijke modelbouw (verkoop, te geef, ruil,....) lijkt me voldoende.
Als liefde blind is, waarom is lingerie dan zo belangrijk?

doomslu

Neen, neen, dit zal zeker niet verwijderd worden. Dat bedoelde Eric ook niet.
En eigenlijk vind ik persoonlijk ook dat zo iets niet hoeft gesloten te worden.

'Opkuis' gaat enkel over de 'te koop' rubriek.
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Metpetergaathetbeter

Citaat van: doomslu op 27 juli 2016, 20:54:19 PM
'Opkuis' gaat enkel over de 'te koop' rubriek.
ik hoop dat Eric er ook zo over denkt  ;)

loebaske

Bedoel wel nog een week wachten om het vervolg te volgen, is trouwens een naslag werk, best te raadplegen jaren nadien...

Steam.N

Citaat van: doomslu op 27 juli 2016, 20:54:19 PM
... 'Opkuis' gaat enkel over de 'te koop' rubriek. ...

Gelukkig !  Ik werd wat ongerust  ;)
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

Peter

#231
Het is/was niet mijn bedoeling dit draadje (zeg maar draad) te verwijderen, maar gewoon te sluiten zodat iedereen het nog kan bekijken maar er niets meer op hoeft te posten. Ik wil gewoon de koper van het gebouw de kans geven, indien hij wil of zich bekend wil maken, want dat is zijn goed recht,
om zelf een nieuw draadje te beginnen.
Met vriendelijke groeten
Peter

Peter

#232
Eerste foto is terug geplaatst  ;D ;D ;D
De laatste ook trouwens. De rest volgt later wel weer als ik ze allemaal terug heb kunnen sorteren.
Zou eigenlijk beter de titel van dit raadje terug veranderen in zoiets als 'heropstanding of iets dergelijks
Met vriendelijke groeten
Peter