Nieuws:

Nu in MSM 244 PRAKTIJK: Een kasteeltje uit Forex * Een diorama uit de mouw schudden: een tutorial door Evan Daes

Hoofdmenu

Stationsgebouw "Boom"

Gestart door Peter, 10 mei 2013, 14:45:22 PM

PietB

Ik ga jouw draadje met belangstelling volgen, want ik zal er ook aan moeten geloven.
Het zelfbouwen, mijn baan is nederlands tijdperk III-VI daar is op het gebied van stations gebouwen niets moois van te vinden.
Dus de techniek van het bouwen interesseert me in hoge mate, het project van Jean Turnhout - NEEB heb ik ook helemaal door gespit.

grt Piet.

Peter

#16
p
Met vriendelijke groeten
Peter

doomslu

luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

OlivierV

- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

Johnnytrein

"Mij niet zot maken he Peter..." Volgens mij is dat al lang gebeurd. Leuk idee op zo dat station van Boom na te bouwen.
groetjes Johnny

oh lord, help me to shut my big mouth, until I know what im talking about

Peter

#20
p   
Met vriendelijke groeten
Peter

Gerolf

Tja man, je wou geëtste putdeksels, hé  ;D  ;)
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Johnnytrein

Peter, Jij gaat toch ook de ondergrondse leidingen van put naar put aanleggen hoop ik. ???
groetjes Johnny

oh lord, help me to shut my big mouth, until I know what im talking about

Peter

#23
p
Met vriendelijke groeten
Peter

SuSke

Gewoon ergens een putje maken en daar de leidingen in !! Werken in het station  :D ;) :)
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Johnnytrein

Dat kan toch niet ik zie dat geregeld bvb hier in de straat hebben ze de afgelopen weken reeds 2 maal het voetpad komen openbreken. Eerst om nieuwe nutsleidingen te leggen vervolgens legden ze alles dicht en na een week werd een deel terug opengebroken om huis per huis een aansluiting te maken. Deze voormiddag hebben ze komen zeggen dat woensdag een andere maatschappij langs komt voor het vernieuwen van de aardgas leidingen. Ik dacht dus dat jij ook zo werkt.
groetjes Johnny

oh lord, help me to shut my big mouth, until I know what im talking about

Peter

#26
p
Met vriendelijke groeten
Peter

Peter

#27
p
Met vriendelijke groeten
Peter

rixke rail

Haha Peter, je hebt Michiel zijn scenario overgenomen.  :D 8)
Heb je ook een naam voor haar bedacht ?  ;)
Gaat ze ook een onafscheidelijke vriendin krijgen ?
Ik volg dit zeker !
Modelspoorse groeten,
Eric.
Stel een vraag en je bent dom gedurende vijf minuten. Stel er geen en je blijft het heel je leven.
U vindt mij ook hier : fotoalbum mijn buis ARCHIEVEN

Peter

#29
p
Met vriendelijke groeten
Peter