Nieuws:

Nu in MSM 244 BAAN: Boulevard du Fort

Hoofdmenu

Modelbaan Beerzedal

Gestart door DelticPower, 03 mei 2013, 11:21:37 AM

DelticPower

Hallo Allemaal, deze week voor het eerst na een lange ziekteperiode weer eens in mijn "hok" aan de slag geweest met het onderstel voor mijn baan. Flink opgeschoten, het bovendeel zit er provisories op en kan weer verwijdert worden om het schaduwstation te maken.
Met veel plezier bezig geweest vooral omdat mijn lichamelijke toestand het weer toelaat. Dus nu dubbel plezier van mijn treinen.



Groeten van Jan

loebaske

Mooi, je bent goed bezig...

philippe_007

Tof dat je terug aan uw hobby kunt werken...
succes

Martin Welberg

Man dat ziet er net uit ..

sneeuwregen1

Ziet er heel goed uit! Dat beloofd wat.

Blijven we volgen!!! ;D

groet,

Daniel

OlivierV

Van een vliegende start gesproken!
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

railman56

na een lange ziekteperiode terug aan de hobby kunnen werken...meer moet een mens niet hebben
ziet er een mooi begin uit, nog veel plezier
marc
wat is het fijn om een beetje kind te zijn

DelticPower

#7
Hallo Allemaal,                 allen dank voor de reacties. Inderdaad een vliegende start want de zoon van Wim Ysbeer zat me achter mijn broek dat ik toch weer aan de gang moest. Ben ook dankbaar voor zijn pushen, en met zo'n inspirator achter je moet je wel verder. ( Kijk maar eens op deze webside:http://www.mijn-rhb.com/Sertig/sertig_nl_index.htm )
Vandaag alle provisoriese poten vervangen door verstelbare, onder het mom van sloop eens een wasmachine. Deze van een M**le zijn fijn vanwege de ring om ze vast te zetten.


Groeten van Jan.

Johnnytrein

Als ik dat zo zie is er enige spraak verwarring . Wat jij een hok noemt noem ik meer een kleine dans zaal.
groetjes Johnny

oh lord, help me to shut my big mouth, until I know what im talking about

dani

zo te zien wordt dit een fijne baan ... ik blijf 'm volgen !
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

Frank_N

""""Vandaag alle provisoriese poten vervangen door verstelbare, onder het mom van sloop eens een wasmachine. Deze van een M**le zijn fijn vanwege de ring om ze vast te zetten.""""

En de was dan, Jan :D :D ;) Goed bezig 8)

Voor je bedrading (bijvoorbeeld voor een ringleiding onder de sporen) heb ik nog een tip:

Kijk eens in de meterkast...... (draad genoeg);D ;D :-X
Groet van Frank

DelticPower

#11
Hoi Dani, dat is dan wederzijds, heb jouw bijdrage in "Dani's World" ook al eens doorgespit, hoop dat we elkaar kunnen inspireren.

He Frank, mijn vrouw was vandaag aan het klagen dat de wasmachine een beetje wankel stond en nogal herrie maakte.  :D
Draden uit de meterkast durf ik niet, doet de wasmachine het helemaal niet meer.  ;D
Gekheid natuurlijk, met een zoon als witgoedmonteur is dit niet zo moeilijk.

Vandaag aan een zijde de bovenlaag weer gedemonteerd en de bodem voor het schaduwstation uit 12 mm MDF gemaakt.

Vanwege het mooie weer ook even naar Arendonk geweest, foto's gemaakt bij de betoncentrale aan het kanaal. Waren juist zand uit een schip aan het lossen. De hele situatie vraagt erom om op de baan nagebouwd te worden.


Groeten Jan

DelticPower

#12
Nog even een foto van de andere zijde, een heerlijk motief om je op uit te leven. ;)



Groeten Jan

doomslu

luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Gerolf

Van op de brug aan Ravels kan je ook mooie foto's maken van zo'n fabriek  ;)
Tof dat je terug opgestart bent. Veel succes er mee  8)
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw