Nieuws:

Nu in MSM 244 TEST: B-MODELS NMBS reeks 51

Hoofdmenu

Dani's World - Een nieuwe adem...

Gestart door dani, 03 mei 2013, 10:40:18 AM

Johnnytrein

"Beliebers"  is dat zoiets als een trekkie?
groetjes Johnny

oh lord, help me to shut my big mouth, until I know what im talking about

Jurgen

Citaat van: Johnnytrein op 04 mei 2013, 18:19:56 PM
"Beliebers"  is dat zoiets als een trekkie?


Jep, klopt als een bus.
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

dani

Oh boy, ik heb al een schare  "Danio's"  achter me aan.
Allemaal bekenden van "de buren", het doet me echt wel wat dat jullie volgen, mannen !     Het geeft me toch een beetje een boost van zelfvertrouwen.

Helaas heb ik dit weekend niet achter de PC of aan de treinbaan gezeten, wegens omstandigheden.  Ik heb het al aan een paar mensen in mail verteld.  Mijn vriendin Christine is vrijdag aangevallen door een woeste duitse herdershond en die heeft haar flink doen schrikken en ook ernstig wat blauwe plekken en zelfs bijtwonden bezorgd.    Alles is nu onder controle maar de schrik zit er in.  Vandaar dat zij even voorrang kreeg.

Maar nu is de rust teruggekeerd, het weekendje   "in de watten leggen", de pijnstillers, de verzachtende zalf op de wonden en het boeket bloemen doen hun werk, en heb ik effe tijd voor de pc terwijl ze even wat tv kijkt.

Dus nog een paar spy pics voor jullie ...

een paar impressies van hetprille begin, 2 jaar terug.

















- en....   een teaser foto van ....   HET gespreksonderwerp bij "de buren"...   DE LIFT
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

KdeB

Hoi Dani

Dat is schrikken, goed om te lezen dat het nu goed gaat met je vriendin, vertroetel haar nu maar lekker en sterkte ermee allebei.

Mvg
Koos
marklin, C-ral, Ecos 2, Koploper

Johnnytrein

Wat was eigenlijk de aanleiding dat die hond je vriendin aanviel?
groetjes Johnny

oh lord, help me to shut my big mouth, until I know what im talking about

dani

@Joannes :  geen idee Johnny...   ze komt daar al lang, maar die hond is een tikkende tijdbom en wordt normaal opgesloten in de keuken. Nu was hij ontsnapt.  Hij had de dag ervoor ook al een buurman aangevallen en vrijdagmorgen zelfs de eigenaar zelf, maar niet zo erg.      Ze kunnen er al maanden zelfs niet meer mee gaan wandelen, want hij valt alles aan wat hij tegen komt.   Ik heb je gisteren nog een PB'tje gestuurd ook, J.

@Koos: ja, zeg dat wel.  Maar ze wordt in de watten gelegd :-)   Komt wel goed.
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

Metpetergaathetbeter

spoedig herstel aan je vriendin, hopelijk alles snel weer de oude (allé de jonge maar je weet wat ik wil zeggen !)

Groeten Peter ;)

dani

bedankt, ik ga ze extra in de watten leggen , dan komt dat helemaal goed

Nu vlug nog een paar fotootjes.   Ik ga bij deze prille foto's niet elke keer een heel lang verhaal verzinne, ik ga proberen er enkele shots uit te kiezen die voor zich spreken.












Overblijfsel van de muziekstudio die vroeger op zolder was.








De eerste uitbreidingsfase...







Daarmee zitten we geloof ik in augustus va 2011 en als ik dit nu opnieuw bekijke moet ik spontaan glimlachen om dat prille begin... dat  "gelikte", die huisjes recht uit de bouwdoos, die plastieken dingen... :-) :-) 
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

dani

en verder





De ontdekking van de Delta module 6604 als booster voor een MS-1


tussendoro even af en toe een beurs bezoeken met mijn inmiddels onafscheidelijke makker  "Bompa Trein", de Ray.


en het onvermijdelijke  "kopen, kopen, kopen, en hamsteren" van materieel




Neen, ik ben niet merk-gebonden voor mijn wagonnen :-) :-) :-)     (probeer ze wel van AC assen te voorzien waarmogelijk)


Binnekort meer foto's maar ik moet eerst één en ander weer uploaden
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

OlivierV

Kijk nu is het zeker, ooit toen ik eens op drierail aan het snuisteren was ben ik daar door jouw blaadje gebladerd.

Nu zie ik die foto's weer en de foto's met je bruggetjes herkende ik direct.

Het is een aardig allegaartje van vanalles. Zolang je er maar plezier van hebt!
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

Johnnytrein

Ik heb naar je foto's gekeken maar ze zeggen niks ze zwijgen in alle talen. :) Een mooie baan gaat dat worden, ik wou dat ik al zo ver was.
groetjes Johnny

oh lord, help me to shut my big mouth, until I know what im talking about

Kusttrein28

Kun je even het concept van de delta-regelaars als booster uitleggen?
HO Marklin digitaal met CENTRAL STATION 2
K-rails (en enkele verborgen M-rails)
(DB, SBB en NMBS)
Forummen is geven en nemen!

dani

dat kan ik zeker...

je maakt gescheiden baanvakken en de ingang van de 6604 komt op de uutgang van je ms1 of centrale; de I en II aansluitingen vrbind je aan elkaar, zet de keuze schakelaar op rechter stop positie en je hebt een booster; ik zal het schema even voor je opzoeken en posten, t is heel makkelijk en werkt prima; je hebt wel een 30 va trafo per delta booster nodig
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

Martin Welberg



He die hal komt me bekent voor  ??? ::)

dani

nekkerhal in Mechelen denk ik ;-)
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.