Nieuws:

Modelspoormagazine, 100% modelspoor

Hoofdmenu

MSM 125

Gestart door Peter, 19 april 2013, 10:02:46 AM

conducteur

Gokje: het word Evan zijn High line?
Rian 2-Rail DCC NMBS TPIII
Grote Modeltreinruilbeurs Blankenberge Pasen 2016
Zaal Forum

doomslu

luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

evan

Het artikel heb ik  al gezien op proef 8), maar ik ben wel benieuwd naar de cover ::)  Dat is voor mezelf ook nog een verrassing.

Nog even wachten dus :)
Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

argilla

klein vraagje niet rechtstreeks verbandhoudend met nr125 maar heu.... hoe zit het met de 55 reeks ?
argilla
H0, On30, 1/29, Gn15

doomslu

Citaat van: argilla op 24 april 2013, 09:12:16 AM
klein vraagje niet rechtstreeks verbandhoudend met nr125 maar heu.... hoe zit het met de 55 reeks ?
Als je de actie met de 5523 bedoelt: die actie loopt nog precies één week.
Er zijn 400 inschrijvingen binnen. We kunnen dus van een succes spreken.

Nu is het toch nog wat wachten, ten eerste op de uitnodiging tot betaling en dan op de productie...
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

conducteur

Zo moeilijk was het nu ook weer niet om dat te lezen. Voornamelijk Evan zijn reactie 'ik ben ook benieuwd' sprak boekdelen.
Rian 2-Rail DCC NMBS TPIII
Grote Modeltreinruilbeurs Blankenberge Pasen 2016
Zaal Forum

loebaske

Evan...ik dacht dat je al op de cover van P-magazine had gestaan  :D :D :D :D :D :D :D :D

janjozef

gelukkig is High line een stuk knapper voor op MSM   ;D

Jan
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

Metpetergaathetbeter

misschien zijn er ook wel vrouwen of mannen die Evan ook ne skone jongen vinden en hem boven zijn baan verkiezen !  ;D

Groeten Peter ;)

Michael

Ongeduldig? Een beetje, maar overmorgen is de laatste vrijdag van de maand, hebben we dan nr 125 in de bus? En Luc waar is het wachten op? Nog niets te vinden op de MSM site?
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

SuSke

Volgens de info in de colofon van nr 124 verschijnt nr 125 op 03/05  :(
Het mei nummer verschijnt in mei.

Zal nog even wachten zijn maar dat zal te wijten zijn aan de aanhoudende winter. De artikels waren nog niet uitgekomen  ;D 8)
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

doomslu

Citaat van: SuSke op 25 april 2013, 13:27:59 PM
Volgens de info in de colofon van nr 124 verschijnt nr 125 op 03/05  :(
Het mei nummer verschijnt in mei.

Zal nog even wachten zijn maar dat zal te wijten zijn aan de aanhoudende winter. De artikels waren nog niet uitgekomen  ;D 8)
MSM 125 verschijnt inderdaad pas op 3 mei, volgens planning.
Uitzonderlijk is dat niet de laatste vrijdag van de maan, maar de eerste...  ::)

Nog een paar dagen en dan kan ik de website updaten met cover, inhoud, een voorproefje en ... misschien een foto van Evan?  8)
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

loebaske

Suske, ze waren nog niet droog met die koude...

evan

Citaat van: Metpetergaathetbeter op 25 april 2013, 11:13:15 AM
misschien zijn er ook wel vrouwen of mannen die Evan ook ne skone jongen vinden en hem boven zijn baan verkiezen !  ;D



Mijn vrouw alleszins en dat is me het belangrijkste :)

En het gaat hem inderdaad om "The High Line" en niet de bouwers ;D
Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

Metpetergaathetbeter

schoon hé, liefde !
Groeten Peter ;)