Nieuws:

Modelspoormagazine, 100% modelspoor

Hoofdmenu

Type 53

Gestart door Kris, 13 april 2013, 19:36:40 PM

Steam.N

Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

Kris

Hallo,
De eerste maal de loc's te zien zijn is op Guildex 2017  Telford  Uk 2-3 september ( MSA Oostkamp)
In België is de interesse in zelfbouw 0 helaas niet zo groot , ik was 2 maal de gast bij de tentoonstelling van MSK Oostende , en vorig Jaar in Leuven ( O forum) , momenteel geen plannen of vragen  in België

Kris

Werner

Fantastisch staaltje modelbouw!

'K heb dit draadje nog eens volledig doorgelezen, 't is de moeite. En als ik in de toekomst inspiratie nodig heb, dan zal ik het opnieuw lezen.
H0, 2-rail analoog, grotendeels Belgisch.
Mijn broncode: wat niet is getest, werkt niet; wat niet werkt, is niet getest geweest.

mahtoska1


Kris

#79
Hallo,

Aangezien de links met de foto emmer niet meer werkt hier eens een test met een andere

Ondertussen is de 2de 53 klaar de bedoeling is om deze in het bruin te schilderen
Er staan nog enkele onderdelen los voor demontage tijdens het schilderen , vandaar dat de handleuningen nog niet altijd even recht staan.
Nu nog de decals tekenen





loebaske


Wordt een beetje zeeziek....

Je kan altijd je post bekijken voor je het plaats en zie je dat de foto's
aanleiding geven tot zeeziek  ;)

Kris

#81
hallo,

op mijn Ipad staan de foto's goed , op de vaste computer onderstboven , eens moeten nazien wat er verkeerd is

t'is gelukt

Kris

OlivierV

Het moet geloof ik heel veel voldoening geven om met deze machines een tripje te maken op een gepast baantje of wat naar hartelust te rangeren.  8)
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

Peter

Kris, dat zijn twee super prachtige modellen. Heet moet inderdaad een genot zijn om met zo'n model rangeringen uit te voeren.
Heb zelf de kleine broer, namelijk het Olaerts H0 modelletje, en zelfs dat is (ondanks de kleine foutjes aan het model) een heel genoegen om zelfs gewoon op tafel op een metertje spoor langzaam mee heen en weer te rijden.
Wat zou je denken (gewoon een suggestie) om als volgende stomer een 50 of 58 te maken?
Met vriendelijke groeten
Peter

sdz1976

Zijn echt twee prachtmachines geworden Kris, mag je terecht heel fier op zijn  8) 8)

Grtz,

Samuel.
www.ovmv.be
Creatieve mensen hebben geen rommel,
ze hebben overal ideeen liggen.
ho- hoe- on30- 1

Kris

#85
Hallo,
het is inderdaad fun om er mee te rangeren , binnen een 3 tal weken mogen ze rondtoeren op de baan Cabusart , op de Guildex 2017 expo in Telford.

Hierbij een link naar een filmpje van een testrun (op afbeelding klikken)

IMG_0637 by kris heyde, on Flickr



Michiel

Modelspoorbouw van grote klasse. Prachtige staaltje van vakmanschap. Ik heb heel benieuwd om de bruine versie afgewerkt te zien.
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

Gerolf

Dikke proficiat, man !
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Steam.N

Kris, dit zijn juweeltjes !!!
Het zal wel een speciaal gevoel geven als je die laat rijden ...  8)
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

Pierre

Wat een prachtig staaltje modelbouw man. Echt grote klasse. ;)
Groet Pierre.