Type 53

Gestart door Kris, 13 april 2013, 19:36:40 PM

doomslu

Dit is klasse.  :P
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Gerolf

Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Michiel

Puur vakmanschap. Een pareltje is het!
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

loebaske

Heb er geen woorden voor...

Pure topklasse

krisds

gisteren het grootte voorbeeld nog kunnen bewonderen in treignes, deze moet er niet voor onderdoen, wauw! Welke versie gaat het worden chocolat of groen?

Kris

#35
Hallo,
De bedoeling is om er een eerst groene versie van te maken , ik heb wel alle onderdelen dubbel gemaakt ik denk dat ik ook ooit nog een chocolat ga maken , ik zoek nog wel foto' s van binnen in de cabine (vooral achterzijde) om deze kant van de cabine  ook zo veel mogelijk na te bouwen
Nog 1 foto's op de baan


Kris

Metpetergaathetbeter

meteen 2 prachtige machines in het vooruitzicht of meteen een stap in de richting kleinserie-fabrikant ?  ;D ;)

Kris

Hallo,
De tweede zal nog geruime tijd op zich laten wachten , ik moet nog 2 andere spoor nul loc's die ik de laatste jaren bouwde en deze nog schilderen


SirGresley

Gelijk Eddy Wally: Geweeeeeeldig!!  8)
Een echt kunstwerk.
Leef niet te materialistisch, want alle bezit is ballast. Dalai Lama

OlivierV

Dit is zeer mooi, kijk al uit naar het resultaat in kleur.
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

3rail

Schitterend gewoon.

Ga zo verder, ook ik ben benieuwd naar het resultaat. :D
Heerlijk die mensen die zelf iets bouwen.

Edward.
Wat hebben die Duitsers toch mooie dingen gemaakt,Br 01,01-10,02,03,03-10,04,05,06,12,13,14,15,16,17,18.0,18.1,18.2,18.3,18.4,18.5.19.0,19.1,23,38.2,38.4,39,41,43,44,45,50,52,53,54.8,55.5,56,57,58,59,61,62,64,78,80,81,86,92,99

MFingers

#41
Zeer fraai knutselwerk!

Als ik me niet vergis is de 53.320 in 2014 van het depot in Leuven naar Treignes overgebracht voor visuele restauratie (naar chocoladebruine livrei met locnummer 5620). Misschien een mailtje naar de CFV3V sturen of zij toevallig wat fotomateriaal hebben?

krisds

Of gewoon eens langsgaan, het museum is elk weekend open. Er staan trouwens nog andere mooie dingen in dat museum; type 1, 16, industrielocs, reeks 29 en BB12120 van de sncf. En als je de railbus of stoomtrain naar Mariembourg neemt kan je daar nog wat belgische diesels en andere stoomlocs bekijken.

MFingers

Dat kan ook inderdaad, al weet ik niet of die locomotief daar momenteel nog staat (ze werd opgekalfaterd voor exhibitie in Trainworld op termijn, dus me dunkt dat die locomotief nog gewoon eigendom van de NMBS is, en ergens in een NMBS loods overwintert).

Of Trainworld zelf eens contacteren? Ik heb al gemerkt dat die mensen zeer inschikkelijk zijn daar, en een schat aan informatie hebben.

Kris

Hallo,
Bedankt voor de lovende commentaren , ik heb wel veel gegevens van de loc maar details van de achterzijde ( binnenkant) cabine ontbreken nog , ik zou eens tijd moeten vrijmaken om in treignes te geraken . Maar tijd... En het is voor mij ook een flink stuk rijden

Kris