Nieuws:

Nu in MSM 244 REPORTAGE: De Nederlandse Modelspoordagen * A4 Dioramawedstrijd * Virtuele Messe 2024

Hoofdmenu

Jorisco

Gestart door argilla, 03 april 2013, 09:09:36 AM

Jurgen

Citaat van: Gerolf op 05 april 2013, 18:05:40 PM
Citaat van: bellejt op 05 april 2013, 16:52:16 PM
in totaal komt er 48 % bij.Als je wat koopt van 100 euro wordt het 148 euro.
46% in feite - maar het blijft veel  ;)

Volgens mijn berekening komt er op 100 euro 41,57 bij. Bij de vorige veiling had ik € 0,01 verschil met het eigenlijke factuurbedrag, een afrondingsverschil in mijn voordeel.

Je moet dus gewoon je geboden bedrag maal 1,21 maal 1,17 doen om het juiste bedrag te verkrijgen.
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

stefan

voor te registreren werkt een Hotmail adres blijkbaar niet. wat voor email adres moet je dan gebruiken ?

mvg stefan


eve

Een betalend : genre Telenet ed.

Erik

Lees de tekst "Hoe werkt het ? " zeker door voor je er aan begint.

Jurgen

Jep, ik heb er speciaal mijn Skynet adres opnieuw voor moeten bovenhalen. 't Is een beetje dom, maar er zal wel een goede reden voor zijn zeker. Welke dat is is ook voor mij een raadsel.
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

ToThePoint

Citaat van: Jurgen op 06 april 2013, 09:55:05 AM
Jep, ik heb er speciaal mijn Skynet adres opnieuw voor moeten bovenhalen. 't Is een beetje dom, maar er zal wel een goede reden voor zijn zeker. Welke dat is is ook voor mij een raadsel.

We spreken hier wel over een veilig.
Dit is een officieel gebeuren en geen kapaza, 2de handsmarkt gedoe.
Men dient een mailadres te hebben wat traceerbaar is als u beslist van niet te betalen.
En wees verzekerd dat als u bied en het lot wint, u juridisch vervolgd wordt als u er geen zin mee in heeft.
Dat is de reden waarom bv een mailadres waar men makkelijk kan doen alsof men iemand anders is gaat weigeren.
Als u kijkt zoals u altijd keek zal u steeds zien wat u altijd zag. "BOEDDHA"
Now you're just somebody that I used to know "GOTYE"
Spoor HO, HOe, N, Z, digitaal, EP: I, II, III, IV, V, VI

argilla

Citaat van: stefan op 06 april 2013, 05:28:46 AM
voor te registreren werkt een Hotmail adres blijkbaar niet. wat voor email adres moet je dan gebruiken ?

mvg stefan

Vroeger wel nu niet meer. Ik sta onder nog het hotmail , nu gaat het niet meer.
argilla
H0, On30, 1/29, Gn15

Jurgen

Citaat van: ToThePoint op 08 april 2013, 00:18:01 AM
Citaat van: Jurgen op 06 april 2013, 09:55:05 AM
Jep, ik heb er speciaal mijn Skynet adres opnieuw voor moeten bovenhalen. 't Is een beetje dom, maar er zal wel een goede reden voor zijn zeker. Welke dat is is ook voor mij een raadsel.

We spreken hier wel over een veilig.
Dit is een officieel gebeuren en geen kapaza, 2de handsmarkt gedoe.
Men dient een mailadres te hebben wat traceerbaar is als u beslist van niet te betalen.
En wees verzekerd dat als u bied en het lot wint, u juridisch vervolgd wordt als u er geen zin mee in heeft.
Dat is de reden waarom bv een mailadres waar men makkelijk kan doen alsof men iemand anders is gaat weigeren.


Klopt wel, maar als je een beetje afweet van computers dan zal je ook wel een mailadres kunnen gebruiken van een gehackte computer. Mensen die willen frauderen zullen altijd wel een manier vinden, daar valt weinig aan te doen.

Allé, ik ben in ieder geval niet van plan om niet te betalen. Alles waar ik op bied wil ik ook echt hebben. 't Zou dom zijn om het dan te laten staan.
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

argilla

wat je ook kan doen is skynet account en dan in je hotmail instellingen aangeven .  Skynet adres wordt dan verder doorgelust naar hotmail.com
argilla
H0, On30, 1/29, Gn15

Jurgen

Ik weet het, maar het zou alleen maar voor Jorisco zijn en daar ga'k nu niet direct zo veel moeite voor doen. Binnenkort is de veiling gedaan en heb ik het eigenlijk niet meer nodig.  ;)
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

janjozef

Mijn Yahoo account werkt, maar ik heb er dan ook al meer gekocht

Jan
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

janjozef

Voorzover ik kan zien zit ik zelf in niemand zijn vaarwater, en niemand in het mijne

617 , 619 , 1166 , 1240 , 1550 , 1920 , 2123 , 2186 , 2190 , 2196 , 2662 , 2870 ,

Alleen is het mogelijk dat ik 1 van philippe zijn portaalkranen inpik sorry phillippe,

Jan
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

philippe_007

Jan,
ik moet maar 1 portaalkraantje hebben hoor, dus de kans dat we elkaar overbieden is klein ;-)

Jurgen

Waarom spreken jullie onderling niks af? Het is toch belachelijk dat je een forumgenoot moet overbieden om zelf een kraan te bekomen. Spreek een uur af en zorg dat je gelijk de spullen gaat afhalen.  :)


@ Jan: 617 en 619 had ik ook in het vizier, maar ik heb nog niet geboden. Ik zal ze aan jou laten.  ;) Op 618 zou ik wel een bod willen doen. Is het iemand van het forum die hierop al een bod heeft gedaan?
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

bellejt

ik vermoedelijk ook in niemand zijn vaarwater met 1272-2070.

argilla

Citaat van: Jurgen op 08 april 2013, 15:08:28 PM
Waarom spreken jullie onderling niks af? Het is toch belachelijk dat je een forumgenoot moet overbieden om zelf een kraan te bekomen. Spreek een uur af en zorg dat je gelijk de spullen gaat afhalen.  :)


@ Jan: 617 en 619 had ik ook in het vizier, maar ik heb nog niet geboden. Ik zal ze aan jou laten.  ;) Op 618 zou ik wel een bod willen doen. Is het iemand van het forum die hierop al een bod heeft gedaan?

Waarom spreken jullie onderling niks af? Het is toch belachelijk dat je een forumgenoot moet overbieden om zelf een kraan te bekomen.


Dat is nu net wat we willen vermijden met dit onderwerp hier Jurgen.  Maar het is goed dat je dit nog eventjes herhaalt   ;)
argilla
H0, On30, 1/29, Gn15