Uw nieuwe niet trein-gerelateerde aanwinsten

Gestart door OlivierV, 31 maart 2013, 22:34:57 PM

dani

dat is zeker niet slecht om mee te werken.
Ik heb ook nog een gelijkaardig model op zolder staan voor de treinbaan.
Aan mijn bureau gebruik ik de laatste jaren  de toestellen van AOYUE.   Een "onbekend" merk zou ej zeggen, maar ze maken geweldig goede soldeerstations.
https://www.aoyue.eu/?___store=english&___from_store=german
(momenteel de 9378 en 9376)


Ik ben zeker dat je aan je nieuwe aanwinst veel plezier gaat beleven.  Als je de soldeerpunt goed onderhoudt, heb je daar voor jaren  gebruik van !
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

beertje

Vandaag een nieuw speeltje gaan afhalen,een laser.

dani

Wow... zo eentje wil ik ook al lang
Super cool !!!!!!
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

59erke

Mooie aanwinst Willy, speciale plannen ermee ?
Project La Gleize TP IV in 1:160, NMBS, Dieseltractie
Collector NMBS type 59 HO, MSM N Forumbaan

beertje

Koen,Voor modelbouw en de treinbaan.
en het vrouwtje wil het ook gebruiken voor haar hobby.
Hebben we er dan samen geniet van.
Gr.Willy


efl045

Omdat ik het toevallig tegen kwam op AliExpress eens voor een habbekrats een Drinking Bird gekocht, een cult speeltje dat ik voor het eerst zag 55 jaar geleden maar dat nog altijd op de markt is en eigenlijk in geen enkel fysica of chemie lokaal zou mogen ontbreken ;-)
https://en.wikipedia.org/wiki/Drinking_bird
 

dani

Moehahaaaaa ik wist niet dat ze die nog maakten !  Ons mémé had er zo eentje staan op de schouw , in de jaren 70
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.


efl045

#773
Omdat deze rubriek hier ooit begon met een fiets ook een fietsbijdrage van mij, alhoewel... :-)
't Is deze keer een 80cc benzine motortje om op een (stevige) fiets te monteren, kwestie van een beetje tegengewicht te geven aan al dat elektrisch geweld van tegenwoordig ;-)
Alles wat nodig is netjes en supersnel geleverd door bpost (als het goed gaat mag het ook eens gezegd worden) in 1 doos, enkel de fiets ontbreekt nog, maar een stevige mountainbike koop je voor habbekrats op iedere straathoek.

En zo iets moet het worden:https://tinyurl.com/yan63nus
Of zelfs zo iets ;-) https://www.youtube.com/watch?v=1eWw8KI8fVY
We kunnen ons weer amuseren, je kunt toch niet heel de tijd met van die pietluttige treinmotortjes bezig zijn hé? :-)


Rangeerduivel


efl045

Oei... omdat ik dacht dat ze dat voor knappe vrouwen wel zouden door de vingers zien ben ik het alvast op een vrouwenfiets aan het monteren :-)

't Ja, en 'verbergen' zal ook niet direct gaan ;-)

Ludwig

Ik heb meer oog voor wat er naast je fiets staat!
Een van mijn eerste motoren waar ik ooit met gereden heb.
Wat ik mij wel afvraag is hoe ga je die omgebouwde fiets ooit verzekerd krijgen ?
Groeten
Ludwig

3 rail k rails, Ecos 2

efl045

#777
Ha, een kenner ;-)
Ja, er staat een Z1 van 1973 naast te wachten om opnieuw volledig in orde gesteld te worden, 't is ondertussen 12 jaar geleden dat ik daar nog mee gereden heb.
De fiets met benzinemotor is helemaal niet bedoeld voor de openbare weg, ik woon in het hol van Pluto en kan mij hier in de omgeving naar hartelust offroad uitleven. Verzekeren zal inderdaad onmogelijk zijn...

gardevil

Citaat van: efl045 op 03 november 2018, 14:16:43 PM
Ha, een kenner ;-)
Ja, er staat een Z1 van 1973 naast te wachten om opnieuw volledig in orde gesteld te worden, 't is ondertussen 12 jaar geleden dat ik daar nog mee gereden heb.
De fiets met benzinemotor is helemaal niet bedoeld voor de openbare weg, ik woon in het hol van Pluto en kan mij hier in de omgeving naar hartelust offroad uitleven. Verzekeren zal inderdaad onmogelijk zijn...
Tenzij je een super grote tuin hebt, denk ik toch dat je een verzekering nodig zal hebben wanneer 'buiten' komt.
Als liefde blind is, waarom is lingerie dan zo belangrijk?

Metpetergaathetbeter

trouwens heeft Kawa zopas een retromodel uit dat refereert naar model 1973(dacht ik),dus geen mens die gaat zien dat hij al zo oud is ! Trouwens nog altijd een leuke fraaie moto! ;)