Nieuws:

Nu in MSM 244 REPORTAGE: De Nederlandse Modelspoordagen * A4 Dioramawedstrijd * Virtuele Messe 2024

Hoofdmenu

Uw nieuwe niet trein-gerelateerde aanwinsten

Gestart door OlivierV, 31 maart 2013, 22:34:57 PM

Michael

Citaat van: Michiel op 14 september 2018, 11:07:21 AM
Gefeliciteerd, maar wat is een 320igt? Geen trein gezien de sectie waaronder het bericht staat, maar de foto wilt niet lukken (foutmedling 404)

Nog even gestoeid met de foto, zou nu zichtbaar moeten zijn, bmw320i GT voorzien van alle toeters en bellen, één van de prachtige speeltjes is de HUD ( head uo display).
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

Michiel

Ha! een foto, en het is een nieuwe auto! Nogmaal gefeliciteerd, ook met je HUD(?).  ::)  :o ;D

(sorry, maar van auto's ken ik niet echt veel)
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

Rangeerduivel

Citaat van: Michael op 14 september 2018, 10:57:14 AM
Begin augustus jl. hebben we ons zelf een cadeau'tje 320i GT gedaan na 14 jaar rijden in een 320D





Mooie kar, rijk volk!  ;D

Een nicht van mij heeft er zo al jaren één en is er zéér tevreden over...

;)

Michael

Zelf rij ik al bmw sinds 1994, mijn hele leven al gek van, het is en blijft genieten.
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

Alberke

Mag ik vinden dat deze rubriek van het forum mag verdwijnen?
Wat een "gestoef" hier zeg! Een echte kaakslag voor de leden die met aanzienlijk minder moeten rondkomen.  Zelf moet ik het doen met een tram-abonnement, dat ik als gepensioneerde gelukkig aan een "prijske" kan krijgen. Met wat sparen kan ik af en toe eens een wel-trein-gerelateerd ding kopen.
Mijn laatste niet-trein-gerelateerde aanwinst was een paar schoenen in de "solden".
Foto niet nodig zeker?


Ja, ik ben de plezantste thuis, als de vuilbak buiten staat! ;D

Michael

Hugo ik begrijp de frustratie, maar wat ik er ik er niet bij vertel is dat ik 20 jaar lang om 4.00 naast mijn bed stond om een dag hard te werken en dan 's avonds uitgeblust thuis kwam, sinds 5 jaar sta ik nu elke dag om 5.00 naast mijn bed en ben ik 's middags tegen 17.00 thuis, ik heb het zeker niet kado gekregen, en dat ik hier een foto laat zien is niet om te stoeffen, maar omdat ik heel blij ben dat ik die auto heb kunnen kopen. Dat het in de wereld niet allemaal eerlijk verdeeld is begrijp ik, maar mensen die mij kennen weten ook dat ze maar een kick hoeven te geven en dat ik voor ze klaar sta.
Dus Hugo als ik jou ergens mee kan helpen laat maar weten.
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

ceuleer


59erke

Citaat van: dani op 28 augustus 2018, 15:22:54 PM
en om het feestje compleet te ùaken is vandaag ook de nieuywe DJ Controller van Numark geleverd.    Party mode ON
Nu kan ik weer gaan mixen, want met de oudere hardware van  Hercules werkte de nieuewer software niet meer onder W10 of W7.
Ik had wel andere software gevonden die de controller wel als "generic" herkende maar niet de helft van de functies werkten correct. dus   EXIT    Hercules, welkom   Numark.

Dat ding werkt prima !   En samen met  de 16 pad Akai Sampler er bij zijn we klaar voor menig feestje of Music Mix

EN als je dan nog eens alles combineert met de MKP25 hierbvoven, nog enkele Midi toestellen en met  een Ableton software , dan heb je een hele studio onder handbereik  :) :)





Super klein dingetje dat je bij wijze van spreken in je binnenzak kan steken, lijkt mij alleen niet echt handig om professioneel mee te werken. Ik gebruik dan ook liever de grotere (en duurdere) Pioneer controllers.
Project La Gleize TP IV in 1:160, NMBS, Dieseltractie
Collector NMBS type 59 HO, MSM N Forumbaan

Alberke

Tja, ik heb ook meer dan 40 jaar met mijn schoofzakske naar mijn werk gesloft, hopend dat het na mijn 65 eindelijk tijd zou zijn om van "het leven" te genieten. Helaas denkt onze maatschappij er anders over. Na meer dan twee jaar voor mijn zieke vrouw gezorgd te hebben blijk ik verarmd achter: één inkomen weet je wel. De auto die zo verafschuwd wordt vanwege zijn milieu-onvriendelijkheid is in feite een onmisbaar bezit. De alternatieve verplaatsingsmogelijkheden zijn een lachertje.
Let wel: ik benijd jou, of iemand anders niet! Je leven wordt bepaald door de keuzes die je maakt, en ik heb blijkbaar niet de juiste genomen.
Om tot de kern van de zaak terug te keren, mijn mening is dat deze rubriek hier gewoon niet thuis hoort.
Er wordt trouwens al zo weinig over modelspoor gepost hier.
Ja, ik ben de plezantste thuis, als de vuilbak buiten staat! ;D

Chrisrail

#729
.
http://amsac.be/     
Ho / DC     NMBS - CFL
zelfbouw { bijlange nog niet werkloos }  { Terug naar start ( u ontvangt geen geld }


Gerolf

Citaat van: Alberke op 14 september 2018, 12:45:33 PM
Mag ik vinden dat deze rubriek van het forum mag verdwijnen? Wat een "gestoef" hier zeg!

Ik vind deze opmerking toch ook merkwaardig. Het is de babbelhoek.
Bij de "wat maakte vandaag je dag" stond er onlangs een reeks mensen die content waren dat hun dochter/zoon/... geslaagd was voor examens.
   Is dat ook gestoef, en pijnlijk voor mensen met zwakker begaafde kinderen ?

Vind je de "dedju toch" meer OK? Lekker zeuren over wat er allemaal fout gaat in de wereld?  ::)

Je mag dus vinden dat deze rubriek mag verdwijnen, maar dat is naar mijn mening niet terecht.
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

efl045

Ja, dat is echt 'stoefen', iemand die zegt dat hij 14 jaar met dezefde auto heeft gereden. De mijne is nog maar 12 jaar, maar ik ga Michael proberen overtroeven door er 15 jaar mee te rijden vooraleer ik een andere koop ;-)

Michiel

Mijn wagen is 14 jaar oud, en had er 20+ van willen maken, maar de overheid beslist dat ik nú een nieuwe auto moet kopen. Volgend jaar mag ik niet meer Brussel (of Antwerpen) inrijden. De vervuiling en verkwisting om mijn auto vroegtijdig weg te gooien, en de energie en verontreiniging die het maken van een nieuwe auto ons kost, is vele malen hoger dan het blijven rijden met de mijne. Maar goed, politici hollen achter lobby, geld en populisme, en dus heb ik binnenkort ook een nieuwe niet-treingerelateerde aanwinst.  ::) :-\
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

Metpetergaathetbeter

misschien nieuwe draadje "Genoodzaakte niet-trein-gelateerde aanwinst openen? :)