Nieuws:

Nu in MSM 244 ACTIEMODEL 2024

Hoofdmenu

Uw nieuwe niet trein-gerelateerde aanwinsten

Gestart door OlivierV, 31 maart 2013, 22:34:57 PM

PietB

Citaat van: dani op 19 juni 2015, 11:32:09 AM
cool !!!   een  "bonbonnière" zoals we dat hier noemen.  Daar kan idd flink wat extra bagage in ...
Een schoonmoeders onderkomen, heet dat hier.

grt Piet.

OlivierV

Ticket voor Roadkill festival op zaterdag 1 augustus, dat wordt weer lekker blazen met onder andere Truckfighters die komen optreden.

https://www.youtube.com/watch?v=ASrptIfKfc8
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

dani

#467
gisteren onze toekomstige nieuwe huisgenoot gaan uitkiezen...

Dochter is in elk geval al 300%  happy , en tegen 1 augustus komt "ons Neelah" dan bij ons wonen.  Nu is ze pas 4,5 weken oud, deze beagle pup,  dus nog een maandje geduld.





** SMELT **


Daar gaat natuurlijk wel enkele maanden "treinbudget" , maar ja...  je krijgt er ook wat van terug  hee ...

je krijgt heel veel liefde, likjes, plasjes en hoopjes overal in de living, krassen op de muur, de deur, de zetels, kapotte schoenen, half opgekauwde MSM ,  door weer en wind gaan wandelen, ....   maar ook heel veel leuke momenten naarmate ze wat ouder worden :-) :-) :-) :-)

EN dan heb ik het over de HOND hee mannen.....  geen kwaad woord over mijn dochter :-) LOL
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

Rangeerduivel

Citaat van: dani op 02 juli 2015, 11:54:02 AM
EN dan heb ik het over de HOND hee mannen.....  geen kwaad woord over mijn dochter :-) LOL

En over de vader zullen we ook maar zwijgen,het zou ons te ver afleiden,
Ziet er idd tof beestje uit,heb er aan getwijfeld toen ik die van mij aanschafte,maar ja
van elk één zou te veel van het goeie geweest zijn...

;)

PS;daar krijg je toch een paar schoenen van"HUSCH PUPPY's" bovenop?

dani

neen Rudy dat is bij aankoop van een BASSET,  bij een Beagle krijg je een "jumbone".
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

raf

ooit een beagle gehad

veel moed zou ik zeggen

moe worden kennen ze niet
speels gaat nooit over want tot de laatste snik blijven ze actief
stelen als de raven en je vraagt soms hoe geraken ze der boven op of er onderin
alles wat in huis is dat is hun eigendom en dus speelgoed
een tik daar geven ze niet om want ze doen terwijl gewoon verder met de vernieling waar ze mee bezig zijn
slapen ze dan zijn ze na 5 minuten terug opgeladen (duracell)

maar inderdaad plezante honden die je zo smachtend kunnen aan kijken dat je der van smelt
wij hadden een franse beagle die is iets kleiner en geblokter dan heb je de kerry beagle en de engelse beagle
Beagle is afkomstig van  Beigh  wat klein betekend in het keltis
normaal zijn het meute honden maar het gezin aanziet hij dan noodgedwongen als meute
ze moeten ongeveer 1.5 a 2 uur per dag actief bezig kunnen zijn (lange wandelingen maar liever rennen )
wij hebben (polly)onze beagle 15 jaar gehad en de sporen in huis zijn nog zichtbaar
daarna zijn we op chihuahua's over gegaan (10 stuks nu)
succes en dat je der veel plezier aan mag beleven

gr raf
If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.

Chrisrail

#471
.
http://amsac.be/     
Ho / DC     NMBS - CFL
zelfbouw { bijlange nog niet werkloos }  { Terug naar start ( u ontvangt geen geld }

Dirkh

Eigenlijk geen aanwinst maar eerder een vakantieganger op bezoek voor de volgende 14 dagen.
Iets groter dan een beagle maar een lief beest, als die iets laat vallen heb ik wel iets meer werk dan bij een beagle, moet ik de kruiwagen en de schop erbij halen. :(





Nog een klein probleem, die denkt dat hij een schoothondje is en probeert telkens op mijn schoot te kruipen, al een paar keer verpletterd geweest door 80 kg hond.
Ik weet wat te doen de volgende 14 dagen, alleen onze kat is niet zo gelukkig  ;D

Frank_N

#473
Citaat van: Chrisrail op 02 juli 2015, 12:54:13 PM
Citaat van: dani op 02 juli 2015, 11:54:02 AM
plasjes en hoopjes overal in de living

't Zal niet alleen in de living zijn,
maar ja dan heb je er gelijk een nieuwe job bij.

Nee, geen strontraper achter den trein
maar achter den hond.  ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

;)

Das altijd nog beter dan "Treinopraper-achter de kat" ??? ;)

Groet van Frank

dani

De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

OlivierV

- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

MARKLINRIJDER

Citaat van: dani op 30 juli 2015, 11:35:17 AM
onderweg van in Sjienaaa.....

Ik ben benieuwd of dit hebbedingetje zal doen wat ze in de reklame beloven...

En anders... poubelle/vuilbak.

http://nl.aliexpress.com/store/product/2014-New-Bluetooth-SmartWatch-U8-WristWatch-for-iPhone-5-5S-Smartphone-for-Samsung-S4-Note-2/334521_1906796708.html?storeId=334521




Werkt op android, helaas niet met OS systeem.  Hopelijk geen probleem.

dani

de U8 Plus werkt blijkbaar wel met iOS, maar heeft maar beperkte functionaliteiten.
Vandaar de "Plus" in de benaming.    Er zijn natuurlijk wel Android specifieke apps die niet werken.  Maar de basis dingen via Bluetooth doen het wel.
Althans, dat zegt de fabrikant.   Ik hou jullie op de hoogte.
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

SirGresley

Leef niet te materialistisch, want alle bezit is ballast. Dalai Lama